سمیعی: قهرمانی آسیا نخستین هدفم در پرسپولیس است

مدیرعامل پرسپولیس گفت: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس باعث می شود آنها از بن بست های مالی گذشته خارج شوند.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور، اظهارداشت: تلاش های سه ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها ارزشمند و ستودنی است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آنها بر امور این دو باشگاه بعنوان سرمایه ملی است.

سمیعی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با تلاش های بی وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می برد ضمن اینکه دو تیم از بن بست های مالی و مدیریتی دوره های گذشته خارج می شوند و با رفع تنگناهای مدیریتی و غیر لازم دولتی، بازدهی مدیریتی و عملکردی  بهتری را از آنها در آینده انتظار داریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: واگذاری و خصوصی شدن  پرسپولیس به عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سالهای گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده اما تضمین موفقیت آن نیازمند یک تلاش همه جانبه ملی است و باید از طریق مشارکت عمومی مردم با تجدید نظر در روش برنامه ریزی و اجرا، مدیریت نوین آنها مطابق با ضرورت های جدید فوتبال و ورزش کشور تحقق پیدا کند.

جعفر سمیعی ظفرقندی اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی را عامل مهم موفقیت در پروسه خصوصی شدن دو باشگاه دانست و خاطرنشان کرد: دولت و وزارت ورزش و جوانان با این واگذاری و سبک کردن بار اجرایی خود در حقیقت به بخش خصوصی کمک می کنند تا نقش مهم خود را در کلیه فعالیت های اجتماعی از جمله ورزش بر عهده گیرند من تصویر بلند مدت خصوصی شدن پرسپولیس را برای ورزش و فوتبال کشور مثبت می بینم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس