فخری زاده

رژیم صهیونیستی با محاسباتی غلط در جنایت ترور «محسن فخری‌زاده» وارد باتلاقی شده که نه تنها اهداف موردنظرش از این اقدام خطرناک محقق نشد، بلکه مجبور است با نگرانی در انتظار پاسخ دردناک ایران بماند.

سرویس جهان مشرق - در میان همه دلایل و انگیزه هایی که موجب وسوسه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم صهیونیستی برای ترور شهید «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای ایران شد، تلاش تل آویو برای نابودی پروژه «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا در زمینه بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران، در راس این علت ها قرار دارد.

العصر الدولیه نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه خدماتی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری کنونی آمریکا به او ارائه داده ، خود را در شرایط متشنجی می بیند که به شکل مستقیم نیاز به دستکاری و تضعیف پروژه بایدن درباره توافق هسته‌ای ایران دارد. نتانیاهو معتقد است که جو بایدن هرگز مانند ترامپ قادر به ادامه فشار بر ایران به ویژه در سایه سیاست دموکرات های آمریکا برای متمرکز شدن به امور داخلی ایالات متحده و خروج تدریجی از خاورمیانه، نخواهد بود.


مخاطبان گرامی، محتوا و ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش، صرفاً جهت تحلیل و بررسی روایت رسانه‌های بین المللی منتشر شده است و ادعاها و القائات احتمالی این مطالب هرگز مورد تأیید مشرق نیست.


 از سوی دیگر می توان گفت نتانیاهو امیدوار است که ایران را به درگیری نظامی در منطقه بکشاند، یک درگیری که طرف اصلی آن آمریکا به ریاست ترامپ باشد. عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز همان گرایش رژیم‌صهیونیستی در منصرف کردن جو بایدن از بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران را دارند؛ چرا که معتقدند بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران به معنای لغو طرح ضد فلسطینی معامله قرن و یا حداقل معلق نگه داشتن آن می شود.

 تجربه ثابت کرده است که اسرائیل هرگز قادر به حمایت از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نبوده و در عین حال مانع از توانمندی آنها در زمینه نظامی می‌شود؛ این در حالی است که شیخ نشینان خلیج فارس حتی قادر به محافظت از خودشان در برابر موشک‌های انصارالله یمن نیستند، چه برسد به اینکه بخواهند از امنیت اسرائیل محافظت کنند.

 اما حضور کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی در کنار یکدیگر برای انجام پروژه‌های آمریکایی- صهیونیستی همچون معامله قرن برای واشنگتن و تل آویو ضروری است.

برخی از تحلیلگران معتقدند یکی از دلایلی که رژیم صهیونیستی در این بازه زمانی دست به جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران زده آن است که تلاش دارد بدون وابستگی به آمریکا و به هر قیمتی که شده پروژه هسته ای ایران را از بین ببرد.

در این بین اسرائیل می داند که آمریکا باید از آن در محافل سازمان ملل و شورای امنیت حمایت کند؛ چرا که این گونه جنایت های تروریستی در سطح بین‌المللی محکوم است و خود آمریکا پیش از این جنایت های دیگری در این زمینه به ویژه ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» مرتکب شده است.  اما در صورتی که ایالات متحده بخواهد از رژیم صهیونیستی در جنایت ترور دانشمند ایرانی دفاع کند، در واقع خودش را محکوم کرده است؛ چراکه از یک سو هدف واشنگتن و تل آویو از ترور محسن فخری زاده یکی بوده و از سوی دیگر ایالات متحده با حمایت از اسرائیل اعتراف می کند که در این جنایت نقش داشته است.

** وحشت صهیونیست‌ها از انتقام دردناک ایران

 اما بعد از انتشار خبر شهادت محسن فخری زاده در یک جنایت تروریستی، نگرانی درمیان محافل و رسانه های رژیم صهیونیستی به وضوح دیده می شود و اکثر قریب به اتفاق کارشناسان و تحلیلگران صهیونیستی معتقدند که اسرائیل نباید خوشبین باشد، چرا که ایران قطعا به شکل دردناکی به این جنایت پاسخ می‌دهد.

 در این میان پیامدهای ترور محسن فخری‌زاده و نوع پاسخ ایران به این جنایت و نیز اینکه آیا هدف دشمن از این اقدام خطرناک محقق شده یا نه، در چند سطح مورد بررسی قرار می‌گیرد:

- ایران هرگز به دنبال جنگ نیست و آمریکا نیز شرایط ورود به یک جنگ بزرگ را ندارد. این امر نشان می‌دهد که نتانیاهو در محاسبات خود اشتباه کرده و به هدف مهمی که از ترور محسن فخری زاده داشته نرسیده است.

- شهادت محسن فخری زاده همانطور که خود صهیونیست‌ها نیز اعتراف کردند مانع پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نمی‌شود و چه بسا ایران محدودیت های مربوط به فعالیت در زمینه هسته‌ای را نیز کنار می‌گذارد.

- ترامپ هرگز مرد جنگ نیست، بلکه مرد انتقام های بزدلانه و نابخردانه و مرد ترورهاست.

- اسرائیل در حال حاضر یک بحران موجودیتی را تجربه می‌کند؛ چرا که از یک سو از درون دچار فروپاشی شده و از سوی دیگر نگران برتری نظامی خود در منطقه با پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران است، همانطور که نشانه های افول قدرت نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه دیده می شود.

- محور مقاومت منطقه به رهبری ایران پیشرفت های چشمگیری در زمینه نظامی داشته و توانایی‌های خود را درسطوح مختلف با وجود همه دشواری‌ها ثابت کرده است؛ تا جایی که موشک های یمنی سامانه های پدافندی ایالات متحده را که عربستان سعودی هزینه زیادی برای آنها کرده ناکام گذاشته  و به نظر می رسد که آمریکا و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هنوز پیام عملیات های موشکی اخیر انصارالله یمن را به خوبی درک نکرده اند.

- ترور دانشمندان بخشی از استراتژی معمول رژیم صهیونیستی و آمریکاست که معتقدند نخبگان و دانشمندان ، ارتش مسلحی هستند که به شدت برای صهیونیست ها خطرناکند.

- ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی روشنگر معادله جدیدی بود که ایران ترسیم کرد: چشم در چشم و مقابله به مثل.  موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق به عنوان اولین پاسخ ایران به جنایت ترور سردار سلیمانی و ناتوانی ایالات متحده در کوچک ترین واکنش عملی به آن امپراتوری آمریکا را درهم شکست.  بنابراین احتمال یک حمله علنی و آشکار با موشک های دقیق به مواضع اطلاعاتی و امنیتی و نظامی اسرائیل در تل آویو یا منطقه یک تحلیل منطقی از پاسخ ایران به جنایت ترور محسن فخری زاده به شمار می رود که نابودی هیبت ساختگی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

- یکی دیگر از سناریوهای پاسخ ایران به جنایت ترور دانشمند هسته ای خود می‌تواند شلیک موشکی به  قلب موجودیت رژیم صهیونیستی باشد؛ البته این یک سناریوی جنگ نیست، چرا که پاسخی برای شکستن اعتبار رژیم صهیونیستی خواهد بود. همچنین ممکن است ضربه ای مشابه موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتظار صهیونیست ها باشد. در مقابل نتانیاهو هرگز قادر به کمترین پاسخ به ایران نخواهد بود، چرا که نمی تواند وارد جنگی شود که از قبل بازنده آن است.

 هنوز مشخص نیست زمان و سطح پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته ای خود چگونه خواهد بود اما آنچه که روشن و منطقی به نظر می رسد یک پاسخ اجتناب‌ناپذیر در انتظار اسرائیل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 37
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    61 9
    حتی احمق ها میدانند ایران کشوری است که در حرکت به سوی پیشرفت متوقف نمی شود. ترور هرگز باعث عقب نشستن ایران نمی شود. چه مدل سازمانهای اطلاعاتی دارند که این حقایق را درک نمیکنند؟!!!! شاید هم همانطور که فکر میکنند کسی در ایران شلوار لی نمی پوشد به همان اندازه حماقت فکر میکنند که ترور باعث می شود از اهدافش دست بکشد. مثل این است که ما فکر کنیم نتانیابو ، رژیم صهیونیستی را با یک فشار کوچک ایران منحل کند. صد در صد انتهای این جنگ و جدال محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است. آن هم به دست ما.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      3 5
      13 شهریور 61 (کتاب خاطرات آ.هاشمی): "قبل از دو عملیات ناموفق اخیر [عملیات رمضان و عملیات مسلم بن عقیل] فضای کشور برای طرح امکان ختم جنگ مناسب نبود و از سویی رزمندگان هم آماده بحث در این مسئله نبودند. ولی فعلاً وضع به گونه ای است که در شورای عالی دفاع مورد بحث قرار بگیرد".
    • سرباز سیدعلی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      17 1
      به لطف و نصرت الهی چنان رژیم خونخوار و کودک کش و تروریست اسراییل را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد، همان گونه که قوم عاد و ثمود از بین رفتند و عبرتی شدند برای اهل زمین ……
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    31 2
    این پاسخ دردناک کی هست
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 0
      پس پایان دوران کبرای صبر استراتژیک
    • نیما IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      2 3
      هر روز آماده باش حداقل دو میلیون دلار هزینه روی دستشون میزاره...! در ضمن اگه بدونن کی میزنیم یا کجا و چطور کمتر دردشون میگیره...! در هر حال دیر و زود داره،ولی سوخت و سوز نداره...!
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    44 3
    مرگ بر اسرائیل
  • سید IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    49 4
    انشاالله به اذن خدای منتقم برسرشون فرود می آییم
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      29 4
      ان شاءالله
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    29 6
    این سگ قلاده شکسته نجس فقط با حرکت قدرتمند و انقلابی تنبیه می شود در غیر این صورت با دیپلماسی برجام و لبخند از این هم بدتر سرمان خواهند آورد.....این منطق دنیای امروز است زور در برابر زور وگرنه الفاتحه
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    37 4
    باید با یک جواب بشدت محکم و ویران کننده طوری بزنیمشان که این عکس العمل ثبت در تاریخ شود و تا همیشه حتی از فکر کردن به نام ایران اسلامی رعشه به تنشان بیفتد و دچار سر گیجه شوند......از این برجام و امثالهم هم هیچ آبی برای ما گرم نخواهد شد دوستان و برادران افساد طلب بدانید آدم خوابیده را میشود از خواب بیدار کرد ولی با کسی که خودش را به خواب زده چه باید کرد ؟؟؟؟!!!
  • FR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    23 1
    اگر زبان قدرت و آتش وخشم انقلابی جاری نشود و همچون صاعقه بر سرشان فرود نیاییم ....این سر گردنه بگیران بی شرافت هر روز یک سناریو برایمان خواهند ساخت ......تجربه تاریخی لیبی و چند کشور دیگر پیش چشم ماست .....در صورت هر گونه اهمال آنها به کمتر از نابودی کل این خاک مقدس رضایت نخواهند داد ......پس یا علی با ضربتی حیدری دشمن را متوجه کنیم که مفهوم دوران بزن و درو تمام شده یعنی چی؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    13 3
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    10 3
    در داخل چه کسی یا کسانی از ترور این بزرگوار بهره می برند؟
    • قریشی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      11 4
      خلاصه بگم، همه اصلاح طلبان دوتابعیتی ... اینها چند سال است پا به پای صهیونیستها در داخل در حال ضربه زدن به اقتصاد و ملت و انقلاب و نظام هستند . اینها همپای صهیونیستها در دلشان عروسی برپاست ... شما ندیدید جناب روحانی از همه سیاسیون دیرتر اقدام به صدور تسلیت و بیانیه نمود؟!
  • FR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    18 3
    دشمن قداره بند نجس در برابر ما واقعی ترور میکند.....واقعی منفجر میکند.....واقعی پیمان شکنی میکند.....واقعی تحریم میکند.....و به واقعیت اب را روی زن و و بچه و کهنسال می بندد.....پس جواب تمام این خباثتها از طرف ما هم باید واقعی باشد....ما شیعه علی اب ابیطالب و رهرو حسینیم....زندگی با ذلت در قاموس ما جایی ندارد
  • پویا نوری IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    24 3
    فقط نابودی مرکز موساد در تلاویو با موشک که هم هیبت شکست ناپذیری این خوکهای کثیف شکسته بشه هم فاتحه گنبد آهنین را بخوانیم و برای همیشه جواب ترورهای دانشمندان را با نابودی مراکز جاسوسی اسرائیل را به موشکباران بدهیم، اسرائیل نه توان پاسخگویی دارد و نه آمریکا جرات حمایت دارد که اگر داشت برای خودش اینکار را میکرد فقط حمله به تلاویو برای همیشه نابودی اسرائیل را شروع کنیم ، فقط حمله به مراکز جاسوسی تلاویو نه شهر دیگر
  • FR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    26 3
    بعد از این ترور کور و رزیلانه معادلات زمین بازی باید عوض شود .....واقعیت این است که راهبردبرجام و لبخند و مماشات دیگر جواب گو نیست ......وباید راهبرد قوه قهریه با قدرت فعال شود تا دشمن به غلط کردن بیفتد
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    22 3
    باید انتقامی سخت و سریع بگیریم، ما بحقیم و خداوند یاور ماست
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      11 17
      اونا هم همین فکرو میکنن
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      11 4
      اونا مانند یزیدیان فکر میکنند بحقند اما ما ملت امام حسینیم و یقین داریم بحقیم
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 1
    بهتره حداقل ۱۰۰ نفر اونا رو بی ردپا نابود کنید که دنبال دیه و سوال و جواب پس دادن نشوبد
  • سید IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    14 4
    سلام به نظر دو جواب می تواند در دستور کار بیشتری باشد 1-سوریه نقطه ای است که احتمالا در تلافی حمله هر چند کوچک و حتی کمترین ایذا می تواند علنا با موشکهای بسیار دقیق مرکز فرماندهی یا بخش هسته ای و یا نقطه حساس دیگری را البته با تلفات حداکثری شخم بزند و این از حملات دیگر اسرائیل به متحدمان جلو گیری کرده و در ضمن انتقام هم گرفته می شود 2- یک حمله امنیتی سطح بالا با تلفات افراد حساس حد اقل ده برابری که البته بنا بر رویه ای که تا کنون دیده ایم مطمئنا اسرائیل آنرا اعلام نخواهد کرد و ایران هم به همان دلیل که اسرائیل علنا مسئولیت ترور را نپذیرفت همین رویه را در پذیرش و اعلام در پیش خواهد گرفت. والله علی کل شیء قدیر
    • رضا IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      3 0
      انگار زياد فيلم هندى مى بينى عمو !
    • انتقام سخت IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      0 0
      تاریخ رو بخون
  • توهم توطئه IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 1
    نتانیاهو یک مهره و سرباز پیاده است. یعنی هیچکاره است و مثل خر حمالی میدهد. فراموش نکردیم که حتی اگر نخست وزیر اسرائیل دست از پا خطا کند و امنیت کشور را به چالش بکشد، نظام اسرائیل مغز او را منفجر خواهد کرد. درست مثل اسحاق رابین که به فنا رفت. پس اینقدر نگویید نتانیاهو این کار را کرد و اون کار را کرد. نظام مخفی اسرائیل همه کاره است و شما سران آن را نمیشناسید بلکه فقط یک دلقک به نام نتانیاهو را میشناسید که دستورهای آنها را اجراء میکند. تیم خباد لوبوویچ، نتانیاهو را کنترل میکند.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    11 4
    ما تشنه نابودی رژیم نجس صهیونیستی هستیم...
  • FR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    6 3
    در فرهنگ ما ایرانیان و فرهنگ عامه سیب زمینی پشندی نماد انفعال ...و ترس و بی غیرتی است برادر و خواهر افسار طلب سیب زمینی پشندی نباشیم لطفا
  • FR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 4
    این راه برای فرزندان روح الله کامل روشن است .....عمل به تکلیف ......پیروزی ....شهادت ...همه لطف حضرت حق است
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    16 3
    نتانیاهو نه بگو نتانیابو
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 3
    سلام درود به تمام شهیدان اسلام بعد کشور ایران درسطح جهان بهترین کشور است خاک ایران طلا است بعد سپاه لشکرمخلس خدااست و بسیج وارتش دلاور خداوندنگهدارهمه از همسایگان هیچ کس مثال جناب آقای پوتین نیست چونک او خدا پرست است واینمردانبزرگ خداوند نگهدار آن است مرگ برکسانی ضد اسلام هستند خداحافظ
  • FR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 2
    ننگ است جان سپردن در دخمه تاتاران شیعه با توسل به خون پاک و مطهر سید الشهدا (ع) هرگز از پای نمی نشیند و برایش هیچ بن بستی وجود ندارد
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 3
    اگر علنی کشتار اجرا شود دشمنان پیگیری برای بازخواست و مشاجره و درگیری میکنند ولی اگر بدون اثر و ردپا کشتار شوند نمیتوانند دیه بگیرند و محکوم کنند و مشاجره کنند. افراد کلیدی و سفیدپوست فقط باید 100 نفر نابود شوند . نباید بزدل باشید و مذاکره کنید برای دو تا گرین کارت و تابعیت و خروج احتمالی طلا و این جور چیزها.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 2
    بسه انشلاه در منطقه بزودی زلزله بم بطرف دشمن میرود بعددشمن بداند کجاه خواهد رفت مردباخدای هستند اوهم این دنیارادارد وهم آخرت را مهر و محبت اودرقلب تمام مسلمانان جهان است خداوندنگهداراوباشد مردباخدای
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    8 1
    اونایی که میخونین این جمله رو با صدای بلند چند بار تکرار کنین . خیلی باحاله : فقط ناتانیاهو !!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      5 1
      مشرق جان من گفتم فقط سر این خوک !!!! سر از قلم افتاده !!!! یعنی اینکه میخواین سر به تن این ادم نباشه و خبر مرگش !
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 1
    دیمونا
  • شاهین IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    6 3
    برخی از تحلیلگران معتقدند یکی از دلایلی که رژیم صهیونیستی در این بازه زمانی دست به جنایت ترور دانشمند هسته‌ای ایران زده آن است که تلاش دارد بدون وابستگی به آمریکا و به هر قیمتی که شده پروژه هسته ای ایران را از بین ببرد این دقیقا تحلیل تمام شبکه های ماهواره ای هست که ایران فکر کنه این یک تله س و پاسخ نده ... دارن بدل میزنن این تحلیل اسراییلیه بصیرت داشته باشید
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 4
    ممنون..از تحلیل..عالی وعملیاتی..درمنطقه وجهان...انشاالله..دشمن ذلیل.سزای اعمالش را..بزودی.با انتقام..پس خواهد داد...پاینده ایران وجهان اسلام.
  • جاویدایران FR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 1
    این طرح خوب مجلس که تصویب شد دقیقاً کی قراره احرا بشه؟ شورای نگهبانم که تاییدش کرد، عجله داریم برای اجرا، کی اجرامیشه؟ این رسانه های خارجی بازم مسخره بازی درآوردن، تادیروز میگفتن امکان نداره شورای نگهبان این طرح رو تایید کنه الان که تایید شده ضایع شدن الانم یه چیزای دیگه میگن. کی اجراشدنش رو شاهدمیشیم که باز ضایع بشن؟؟؟؟
  • بهزاد IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    12 1
    سلام آخ دلم می خواد اون روز برسه بریم صهیونیست های کودک کش رو مثل خودشون باهاشون رفتار کنیم. بساطشون رو جمع کنیم برن به تاریخ بپیوندن . . .
  • م IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 3
    پس کی؟ به نظر من باید همین امروز موشک ها رو شلیک کنیم .
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 1
    مردن نتانیاهو و همکارانش در کنار ترامپ و پمپئیو و همکاران که با وحشت همراه باشد .
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 3
    ترور دانشمندان اسراییلی ضربه دردناک و غیر قابل مهاری خواهد بود
  • کیا IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 1
    ارباب بیرونی با مزدور داخلی هماهنگ بوده
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    خدایا ما را از شر این دولت نجات بده،اسرائیل و آمریکا رو خودمون یه کاریش می کنیم ان شاءالله
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 3
    سلام و خداوند منتقم بسیار سخت. از کافران و منافقان و ظالمین انتقام خواهد گرفت ان شاا...به زودی اللهم عجل لولیک الفرج خون شهیدان به بار می نشیند
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    اسرائیل را بزنید اگر حرکتی حرفی شد باز هم و اشاعه بسمت دیگران . شوخی نداریم ..یا آدم میشوید و دست از قلدر بازی بر میدارید و مانند کشورهای عادی رفتار میکنید و در غیر اینصورت آسوده نمیمانید . اسرائیل حسابش فرق میکنه . با آنها به هیچ صراطی مستقیم نخواهیم شد . چون رژیمی غاصب و نامشروع هست . این اعتقاد قابل برگشت نیست . وهر چه تا کنون آسیب دیده ایم از هر سو . لنگ اسرائیل وسط بوده . چون خودش میدونه ایران چه نظری داره و مانند برخی نیست که در ارتباط با آنها مانند مثل مویز و کشمش و سردی و گرمی دنیای سیاست رفتار میکنند و بنیه شان سست هست . و این ایران بوده هیمنه اسرائیل را شکست و نشان داد علیرغم تبلیغات چقدر ضعیف است که عوض رویاروئی دست به جنایت خلاف تمام قوانین و موازین انسانی و بین المللی میزند .
  • TW ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 0
    الکی جو ندید باباجان
  • شهروند ارومیه IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 1
    سلام نتانیوهو آماده باشد وقت ازاد سازی جولان فرارسیده و ارتش آزادیبخش جولان در سوریه با این حرکت نابخردانه شان بزودی اعلام موجودیت خواهند کردو از همه عالم برای کمک به آزاد سازی جولان خواهند آمدو بعد از آزادی جولان وقت آزادی قدس فرا خواهد رسید و منتظر باشند ساختمان مرکزی موساد چگونه به هوا خواهد رفت با فرمانده هان شان و زراحان ترورشان انتقام ایران این بار انتقام دردناک و طولانی خواهد بود که طومار اشغال گر قدس را برای همیشه خواهد بست این وعده الله است که ظلم برای همیشه چایدار نخواهد ماند
  • Nashenas IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 3
    به گفته امام خمینی عزیزمون اسرائیل باید از بین برود
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 3
    اگر پاسخ دردناک و قدرتمندانه به اسرائیل داده شود آمریکا از طریق کشورهای غربی به التماس خواهد افتاد و حتی تحریم ها را بدون هیچ پیش شرطی بر خواهد داشت تا ایران به اقداماتش خاتمه دهد آمریکا تنها زبان زور را خوب میفهمد نه دیپلماسی
  • فریماه IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 3
    از ماست که برماست... واقعا وظیفه دولت که از سرمایه های ملی کشور حفاظت کافی به عمل بیاد و سیستم ایمنی و وزرات اطلاعات اون جور که باید درست عمل نمیکنه البته کدوم یک از افراد کابینه این دولت درست وظیفه شو انجام داده که وزارت اطلاعاتش درست بود ..
  • وطن دوست IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 3
    حتما انتقال میگیرم اما بادقت وصبر بگذار بخواب فروروند تاازغفلتشان نهایت استفاده راببریم وکاراطلاعاتی دقیقتری انجام دهیم اماانتقام گرفته میشود شک نکنید،صدرصد
  • یوسف DE ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    3 3
    رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود'و تمام '
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    11 0
    ایران باید پاسخی کوبنده درد آور ونابود کننده به این ترور بدهد تا آمریکا واسراعیل به کود خوری بیافتن
  • جواد IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    گوش مردم اندازه کافی ازاین قولدوروم سولدورومها بره دست برداریددیگه تاکی گنده گویی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس