کد خبر 1149835
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره ترور شهدای هسته‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: دقت کنیم هرگاه منافقین جدید، فتنه سیاسی یا اقتصادی ترتیب دادند، پشت بند آن دشمن، نفاق قدیم را مامور ترور های ویژه کرد.

در کوران فتنه ۸۸، ترور دانشمندان هسته ای آغاز شد و موازی تحریمهای اوباما که گرای آن از داخل توسط برخی سران فتنه سبز داده شده بود- ادامه یافت. پس از برجام و فتنه دی ۹۶ و آبان ۹۸ هم که از پیامدهای برجام بود، سردار سلیمانی و دکتر فخری زاده ترور شدند.

دانشمندان هسته ای ما در حالی ترور شدند که منافقین جدید مدت ها بود  زمزمه می کردند "برنامه هسته ای می خواهیم چه کار؟ چیزی جز خسارت ندارد"!

حاج قاسم سلیمانی در حالی ترور شد که پادوهای آمریکا به مدت ده سال با شعار "نه غزه نه لبنان" و حمله به مدافعان حرم، مرامش را کوبیده بودند.

گرای فخری زاده را اولین بار (هفده سال قبل) سازمان قدیمی منافقین داد و سپس، نفاق جدید با گشودن پای جاسوسان و ایجاد دسترسی برای آنها، این گرا را دقیق تر کرد. این یک همکاری موازی دائمی، به مثابه پاس و آبشار به نفع دشمن است.

دست تروریست ها و تحریف کنندگان را به عنوان جوخه های موازی ترور،  باید یکجا قطع کرد؛ اگر که دنبال ضربه کامل و تمام کنن

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    3 0
    ?????????
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      16 0
      هرگاه سخن از خیانت است نام اصلاخ طلبان می درخشد!!!
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با اعدام آن فرد نفوذی در اردیبهشت 92 برای سالها ترور متوقف شد؟
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    11 1
    بزرگترین و اولین اشتباه ما شرکت دادن جوانان کشور در المپیادهای علمی خارج از کشور است ، اولین مرحله شناسایی داشمندان ما از آنجا شروع میشود، چون با برنده شدن به عنوان افراد برگزیده و کسب مدال در زمره افرادمنتخب برای بورسیه قرار می گیرند و توسط غربیها جذب خواهند شد یا در داخل لیست ترور در آینده قرار خواهند گرفت دقیقاً مثل سایر دانشمندان که با نشان دادن در باز سبز ارائه مقالات علمی ، شناسایی و در لیست ترور قرار خواهند گرفت، باید این چرخه تعطیل و اصل حفاظت از ابتدا مورد توجه قرار گیرد...
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      3 0
      یا اینکه جاسوس می شوند...در ازای پول....در ایران جمع آوری اطلاعات یا شناسایی افراد تاپ در عرصه های مختلف... اما در واقع نفوذ از اول انقلاب بوده است ...شبکه مخفی جاسوسی غرب در ایران نابود نشده است....
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 1
    مسئول حل کردن این مشکلات مردم نیستند.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    و البته نقش فیک نیوز ها مخصوصا آمدنیوز را فراموش نکنید ...!! زم خیلی خیلی در حق نظام و سردار جفا کرد ...اما آیا زم همراه داخلی رسانه ای و...نداشت ؟!!!
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    1 0
    ما هم باید جوخه های ترورنیروهای شیاطین را تشکیل دهیم،ماهم باید سازمانهای مخفی برای کشتن عناصر خبیث دشمنان ملت ایران تشکیل بدیم و با حذف آنان زمینه را برای پیروزی حق ونابودی باطل فراهم کنیم.
  • رضا IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 2
    اه اه اه ! خيلى عوضى هستى ايمانى ! من ، هر رسوائى و افتضاحى كه زمان محموت بالا آورديد ، چسبوندى به دولت خاتمى و اصلاح طلب ها ! حقيقتاً شرم ندارى، و از خدا نميترسى خاك بر سرت و سر اونهائى كه عالمانه عامداته دروغ ميگن و از عذاب خدا نميترسند !
  • جلیل کرمانشاهی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام، جای سوال است که هر زمان جماعت افساد طلب روی کار می آید، ملت انقلابی باید شاهد شهادت عزیزانش باشد.
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    از قیاست خنده آمد خلق را،راست مبگن مهمل بافی حد نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس