کد خبر 1149834
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
بورس نمایه

در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از ۲ درصدد رشد کرد.

 به گزارش مشرق، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را پس گرفت، اما آیا این روند پایدار است؟

بیشتر بخوانید:

سهم‌هایی که به بورس جهت می‌دهند

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل افزایش تقاضا در بورس امروز گفت: به ۳ دلیل تقاضا در بازار سهام افزایش یافته که اولی رکود بازارهای موازی دومی، عبور از محدوده روانی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و سومی محدودیت‌های کرونایی است. با اعمال محدودیت به دلیل آنلاین بودن معاملات بازار سهام پول حقیقی وارد بازار سرمایه شده است اما دلیل افزایش تقاضای امروز همان عبور از محدوده روانی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد بود.

این کارشناس در رابطه با پایدار بودن روند صعودی بیان کرد: قطعا بعد از هر رشد یک اصلاح در پیش است اما به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار سهام ادامه داشته باشد و در رابطه با پایدار بودن رشد شاخص کل باید فعلا به معاملات توجه کرد.

منبع: تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکترسید IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 2
    دوباره بورس لا یلسع المومن من جحر مرتین
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    10 0
    احتمالا یه 9 ماه دیگه آمار متولدین هم بره بالا و آقای کارشناس ربط بدن به این دو هفته تعطیلی
  • رضا IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    7 1
    بعد از 50 درصد اصلاح و ریزش حالا دو روز مثبت شده عده ای زمین و زمان را به هم ربط می دهند دل سهامداران از ریزش های دستورری بورس خین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس