کد خبر 1149808
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

تا به حال به اهمیت استفاده از دوربین مداربسته در فضای منزل یا محل کار فکر کرده اید؟ استفاده از این دستگاه های کوچک اما قدرتمند، راهکاری بسیار ساده و کم هزینه بوده و موجب آرامش خاطر شما می گردد. دوربین مداربسته در محیط می تواند به عنوان عاملی بازدارنده عمل کند و میزان بروز جرم و وقایع ناگوار را به میزان زیادی کاهش دهد. نصب و راه اندازی یک دوربین مداربسته در محیط محل کار سبب تامین امنیت بیشتر محیط می گردد.

در میان برندهای شناخته شده در بازار ایران، برند هایک ویژن با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. هایک ویژن برند اول دوربین مداربسته در جهان است و ما در هایک 98 به بررسی تخصصی و فروش محصولات هایک ویژن خواهیم پرداخت. محصولات هایک ویژن توسط هایک 98، با ضمانت اصالت کالا و گارانتی 25 ماهه معتبر عرضه می گردد.

دوربین هایک ویژن

در میان محصولات متنوع و محبوب برند هایک ویژن، خرید محصولات هایک ویژن با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است. دوربین های هایک ویژن به دلیل برخورداری از استانداردهای روز، کیفیت بالا و قیمت مناسب خود توانسته نسبت به سایر برندها جایگاه بهتری در بازار بیابد. از این رو در طیف وسیعی از پروژه های مختلف و با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است.

مهم ترین موضوعی که کاربران پیش  از خرید به آن توجه دارند، کیفیت ساخت محصولات می باشد. دوربین هایک ویژن به نحوی طراحی و تولید شده است تا قادر به انتقال تصاویر در مسافت های طولانی باشد. همچنین هایک ویژن با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز، امکان به روزرسانی یکپارچه سیستم های نظارتی را فراهم می سازد. این امر به دلیل برخورداری هایک ویژن از یک تیم تحقیق و توسعه قدرتمند است. از سایر فاکتورهایی که سبب محبوبیت و موفقیت هایک ویژن شده است، قابلیت نصب و راه اندازی ساده آن می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت مناسب، هوشمندی دوربین ها و کیفیت ساخت بالای محصولات از عمده دلایلی هستند که محبوبیت هایک ویژن را افزایش داده است.

تکنولوژی دوربین هایک ویژن

در ساخت و تولید دوربین های مداربسته هایک ویژن از تکنولوژی های آنالوگ و IP بهره گرفته شده است. دوربین های آنالوگ هایک ویژن با نام TurboHD و دوربین های تحت شبکه با نام IP میان کاربران شناخته شده اند.

دوربین های Turbo HD، نسبت به دوربین های تحت شبکه، قیمت بسیار پایین تری دارند اما به لحاظ کیفیت تصویر و وضوح تصاویر ارائه شده بسیار مطلوب می باشند. از این دوربین های مداربسته می توانید در محیط های مختلف از جمله فضاهای اداری، منازل، ساختمان های اداری و تجاری استفاده کرد.

دوربین های مداربسته آی پی هایک ویژن نوع دیگری از دوربین های مداربسته هستند که پروسه انتقال و ارسال اطلاعات را بر روی بستر شبکه و اینترنت انجام می دهند. این دوربین های مداربسته قابلیت های چشمگیر بیشتری نظیر وضوح تصویر، تشخیص چهره و رمزگذاری را در اختیار کاربران قرار می دهند از این رو بیش از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند. نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته تحت شبکه به روش بی سیم یا سیمی صورت می گیرد و به سادگی می توان از آن ها در فضاهای با وسعت بالا استفاده نمود.

هایک 98 به عنوان نماینده فروش محصولات هایک ویژن، آماده عرضه محصولات اصلی با گارانتی معتبر 25 ماهه می باشد. به منظور دریافت هرگونه مشاوره پیش از خرید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سبد محصولات هایک ویژن

محصولات عرضه شده توسط هایک ویژن طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شود که مطابق با نیازهای متفاوت کاربران طراحی و تولید شده است. محصولات هایک ویژن شامل دوربین مداربسته Turbo HD، دوربین مداربسته تحت شبکه، دستگاه NVR، دستگاه DVR و سایر تجهیزات مرتبط با انتقال تصاویر و نمایش می باشد. هایک 98 عرضه کننده محصولات مختلف هایک ویژن با گارانتی معتبر می باشد. هدف ما در هایک 98، ارائه محصولات هایک ویژن با پایین ترین قیمت بازار و گارانتی معتبر به مشتریان است. از این رو شما را مطمئن می سازیم که بهترین خرید خود را تجربه خواهید کرد.

نمایندگی دوربین هایک ویژن در ایران کجاست؟

همانطور که می دانید، هایک ویژن به عنوان پرفروش ترین مجموعه تولید تجهیزات نظارت تصویری در جهان فعالیت می کند. محصولات تولید شده توسط هایک ویژن نظیر دوربین هایک ویژن و دستگاه های ذخیره ساز، به بیش از 180 کشور جهان صادر شده اند. نمایندگی های معتبر فروش برند هایک ویژن در سرتاسر دنیا از جمله ایران، این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. هایک 98 در ایران به عنوان نماینده فعال فروش محصولات هایک ویژن فعالیت خود را آغاز نموده است و محصولات این برند محبوب و پرفروش را در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهد.

چرا از هایک 98 دوربین هایک ویژن بخریم؟

هدف هایک 98، در درجه اول بررسی تخصصی محصولات هایک ویژن و فروش این محصولات می باشد. چنانچه قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را داشته باشید توصیه می کنیم به سایت ما به آدرس www.hik98.com مراجعه کنید. در این وب سایت قادر هستید مشخصات فنی هریک از محصولات را مطالعه نمایید. همچنین به منظور دریافت مشاوره فنی در مورد هریک از محصولات می توانید با کارشناسان فنی و فروش ما تماس حاصل نمایید. تیم فنی هایک 98 آماده ارائه انواع راهکار و مشاوره فنی در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته می باشد.

هدف هایک 98 ارائه محصولات هایک ویژن با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان است و تضمین می کند کالای خریداری شده توسط شما، کالای اصلی و با کیفیت می باشد. هم چنین گارانتی معتبر 25 ماهه نیز سبب آرامش خاطر شما همراهان گرامی خواهد بود.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس