کد خبر 1149807
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

امروزه به دلایل زیادی افراد دچار ریزش مو می شوند و به کلینیک های پوست ومومراجعه می کنند.خوشبختانه روش های بسیار زیادی برای کاشت مو وجود دارد که فقط کافیست آنها را بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. انواع روشهای کاشت مو طبیعی بسیار پرطرفدار هستند به دلیل اینکه برای کاشت از موی فرد استفاده می شود و به همین خاطر به آن کاشت مو طبیعی می گویند.به خاطر داشته باشید که اولین کاری که باید انجام بدهید پیدا کردن یک کلینیک معتبر با پزشکان متخصص است.به دلیل اینکه کاشت موبسیار حساس است وبا ظرافت خاصی باید این کار صورت پذیرد

ریزش مو در نواحی مختلف

ریزش مودر همه افراد مشترک نیست و باتوجه به علت آن ممکن است در ناحیه سر،ابرو،ریش و سبیل اتقاق بیفتد.ولی اصلا جای نگرانی نیست به این خاطر که به راحتی میتوانید برای این نواحی کاشت مو انجام دهید.در اینجا می خواهیم به سراغ علت های ریزش مو در ریش و سبیل برویم.دلایل زیادی باعث ریزش مو در این قسمت می شود مانند هورمون ،بیماری،ارث اتفاق بیفتد.گاهی فقط یک نقطه در ریش دچار ریزش می شود.این مسئله برای آقایان بسیار حائز اهمیت است به دلیل اینکه در چهره  آنها تاثیر بسیار زیادی می گذارد.با ما همراه باشید تا با روش های کاشت ریش و سبیل آشنا شوید.

بهترین روش کاشت ریش و سبیل

یکی از بهترین روش ها ،کاشت مو به روشFUE است.این روش بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. در این روش با یک پانچ مخصوص فولیکول های مو با احتیاط به صورت تک تک از پشت سر که معمولا موهای ضخیمی دارد برداشته می شود.این روش به دلیل اینکه ناحیه مورد نظر بی حس می شود بدون درد است و فرد سریع تر بهبود پیدا می کند. این روش عوارضی هم ندارد و فرد می تواند به فعالیت های خود بپردازد .نکته دیگر این است که در این روش جای زخم باقی نخواهد ماند و این خود نکته بسیار قوی و مثبتی محسوب می شود.مدت زمان مورد نیاز در این روش کاشت هم بستگی به میزان تارهای مو دارد که چه مقدار تار مویی لازم است.مسلما اگر تار موهای کمتری نیاز باشد زمان کمتری هم طول خواهد کشید.

نکاتی که برای مراقبت قبل و بعد از کاشت ریش و سبیل

قبل از کاشت از مصرف دخانیات اکیدا خودداری کنید.همچنین داروهایی که باعث خونریزی می شود را نباید استفاده کنید.حتما با پزشک خود درباره این موارد مشورت کنید به دلیل اینکه تاثیر بسیاری در پیوند موی شما دارد.برای بعد از کاشت هم به هیچ عنوان ریش و سبیل خود را دستکاری نکنید.سعی کنید به طور مستقیم در برابر نور خورشید قرار نگیرید.اگر ناحیه مورد نظر دچار عفونت شد حتما به پزشکخود اطلاع دهید تا بهترین آنتی بیوتیک را برای شما تجویز کند.

هزینه کاشت

هزینه کاشت بستگی به کلینیک و پزشک دارد.همچنین تعداد تارهای مورد نظر برای ریش و سبیل هم در هزینه دخیل است.به خاطر داشته باشید که چون این کار بسیار مهم است و نیاز به تخصص دارد گول ارزان بودن را نخورید و به دنبال بهترین کلینیک و پزشک باشید.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس