پس از بلیط هواپیما، تور های داخلی و خارجی پرفروش ترین بخش در آژانس های مسافرتی می باشد و پس از ان نوبت به رزرو هتل، بیمه مسافرتی و دریافت ویزا می باشد.

برخی از افراد به دنبال کشف مقاصد جدید و تازه می باشند و همیشه در حال سفر به نقاط کمتر دیده شده هستند، اما درست برخلاف این دسته، گروهی هستند که دوست دارند به مکان هایی که اکثر افراد از ان ها دیدن کردند سفر کنند.

این مقاله را به گروه دوم اختصاص داده ایم و به معرفی پر فروش ترین تورهای ایران پرداخته ایم. منظور از پر فروش ترین تورهای ایران تنها تور های داخلی نمی باشد، منظور تورهایی است که ایرانیان بیشتر ان ها را خریداری و در ان ها شرکت می کنند.

تور کیش

کیش جزیره ای واقع در اب های نیلگون خلیج فارس می باشد که به خاطر موقعیت قرار گیری مناسب و جاذبه های تاریخی و دیدنی بسیار به مقصدی جذاب در بین گردشگران داخلی و همچنین گردشگران خارجی تبدیل شده است.

معمولا تورهای کیش سه روزه و چهار روزه می باشد و انتخاب بلیط و هتل به سلیقه مسافر می باشد. قیمت تور نیز بسته به ایرلاین و هتل انتخاب شده تعیین می شود.

البته اگر مایل باشید تعداد روز ها را می توانید کمتر و بیشتر نیز نمایید.

تور مشهد

به طور کلی تورهای داخلی سه روزه و چهار روزه می باشند. تور های مشهد نیز در همین مدل برگزار می شود و درست همانند تور کیش می توانید تعداد روزهای ان را افزایش یا کاهش دهید.

برای رزرو تور مشهد هم می توانید در بین ایرلاین های ارائه دهنده و تمامی هتل ها، هتل اپارتمان ها و ... یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید. قیمت تور نیز بسته به انتخاب شما تعیین می شود.

تمامی شهر های داخلی دیدنی می باشند و سالانه میزبان میلیون ها مسافر می باشند اما دو تور کیش و مشهد تقریبا با اختلاف بیشترین فروش را دارد.

تور استانبول

حال به سراغ تور های خارجی در مقاصد نزدیک می رویم. تور استانبول اولین تور خارجی در لیست پرفروش های ایران می باشد. استانبول مهم ترین و توریستی ترین شهر کشور همسایه ترکیه می باشد که جز 5 شهر جذاب گردشگری جهان می باشد.

این تور هم از نظر قیمت و هم از نظر راحتی دریافت ویزا بسیار پرطرفدار و مناسب می باشد. ویزا این کشور برای ایرانیان به محض ورود در پاسپورت وارد می شود.

به محض ورود نیز اجازه دارید که سه ماه در این کشور حضور داشته باشید. پس از سه ماه باید حتما از کشور ترکیه خرج شده و می توانید پس از ان هر زمان که دوست داشتید دوباره به ترکیه بازگردید.

تور دبی

پس از تورهای استانبول، تور دبی می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. دبی شهری لوکس و با امکاناتی شگفت انگیز می باشد که به علت نزدیکی به ایران تور ان برای گردشگران ایرانی بسیار مناسب می باشد.

دریافت ویزا دبی نیز برای ایرانیان بسیار راحت بوده و در سال مسافران می توانند بار ها به این شهر سفر کنند.

تور ایتالیا

نوبت به کشور های دورتر و حوزه شنگن رسید. پرطرفدار و صد البته پرفروش ترین تور اروپایی در ایران، تور کشور ایتالیا و معمولا به یکی از سه شهر رم، میلان و ونیز می باشد.

این کشور از نظر دریافت ویزا راحت تر از کشور های دیگر اروپایی می باشد و از نظر جاذبه ها نیز مهم ترین شهر گردشگری اروپا معرفی می شود.

با خرید بلیط هواپیما تهران میلان از سایت طاهاگشت با ارازن ترین قیمت می توانید به راحتی برای سفر این کشور برنامه ریزی کنید.

تور فرانسه

فرانسه از نظر شهرت سیاسی، فرهنگی، گردشگری، علمی و ... جز اولین های اروپا می باشد و به خاطر وجود شهر پاریس ان و البته امکانات گردشگری و جاذبه های تاریخی به دومین تور پرفروش اروپایی ایرانیان تبدیل شده است.

مهم ترین شهر ایم کشورف پاریس پایتخت ان می باشد که از هر نظر کامل و جذاب می باشد.


**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس