کد خبر 1149799
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
زیدان: هیچ توجیهی برای اوضاع عجیب رئال وجود ندارد

«زین الدین زیدان» پس از شکست دو بر یک شب گذشته رئال مادرید برابر آلاوز که به سومین دیدار بدون پیروزی کهکشانی‌ها لقب گرفت، می‌گوید که هیچ توضیحی برای فرم متزلزل تیم تحت هدایتش ندارد.

به گزارش مشرق، مادریدی‌ها از ابتدای کار در تقلا بودند و «لوکاس پرز» در دقایق ابتدایی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و «ادن هازارد» نیز به دلیل مصدومیت دوباره مجبور به ترک زمین شد و در ادامه تیم آلاوز فاصله را به دو گل رساند و در نهایت کاسمیرو موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند.

تیم تحت هدایت زیدان برابر والنسیا شکست سنگین چهار بر یک را تجربه کرده بود؛ برابر ویارئال با تساوی یک بر یک متوقف شد اما پس از پیروزی دو بر صفر غیرمنتظره برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا، به نظر به ریل موفقیت بازگشته است.

زیدان در این باره گفت: بازی بدی انجام دادیم و بدتر از آن از ابتدا بد بودیم و نتوانستیم هیچ چیزی را تغییر دهیم. من سرمربی هستم و مسوولیت شکست را می‌پذیرم اما باید از این باخت عبور کنیم. سه شنبه دوباره بازی داریم. مقابل اینتر واقعاً خوب بودیم و امروز واقعاً بد. هیچ بهانه‌ای نیست. نباید تقصیر را به گردن یک بازیکن یا دیگری بیاندازیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات مصدومیت آزارد

وی افزود: نتوانستیم تحرک بازی را تغییر دهیم و این موضوع مرا اذیت می‌کند. در حال حاضر، انسجام نداشتن مشکل ما است. مصدومان زیادی هم داریم. دنبال بهانه نیستیم اما واقعیت این است. بازی که سه روز پیش در میلان انجام دادیم و بازی که برابر آلاوز به نمایش گذاشتیم.. واقعاً قابل توجیه و توضیح نیست.

هازارد در دقیقه ۲۸ بازی تعویض شد و گزارش های اولیه از مصدومیت کشاله ران حکایت دارد و مرد فرانسوی در این باره نیز می‌گوید: هم اکنون به طور دقیق نمی دانیم مصدومیت هازارد چقدر است. امیدوارم تنها یک ضربه ناچیز باشد و نه مصدومیت ماهیچه ای؛ واقعاً امیدوارم.

مرد بلژیکی پس از رها شدن از کمند کرونا و البته دوری یک ماهه از میادین به دلیل مصدومیتی دیگر از ناحیه کشاله ران، تازه هفته گذشته به ترکیب رئال بازگشته بود.

نخستین فصل حضور هازارد در سانتیاگو برنابئو به شدت تحت تاثیر مصدومیت‌های مداوم بود به طوری که دو شکستگی از ناحیه قوزک پا حضور وی را در ترکیب سفیدپوشان تنها به ۱۶ بازی در لالیگا و تنها یک گل محدود کرد.

مادریدی‌ها در این دیدار همچنین «سرخیو راموس»، «کریم بنزما» و «دنی کارواخال» را در اختیار نداشتند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس