کد خبر 1149781
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
سهل انگاری پزشکی باعث مرگ مارادونا شد؟/تحقیقات چهارشنبه کلید می‌خورد

دادگستری آرژانتین قرار است از چهارشنبه تحقیقات رسمی خود را در زمینه درگذشت اسطوره فوتبال این کشور آغاز کند.

به گزارش مشرق، درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در هفته اخیر واکنش های زیادی را به همراه داشت. یکی از مهمترین بحث ها این است وکیل این اسطوره مدعی شد کادر پزشکی در کارش تعلل کرده و آمبولانس به موقع نرسیده است و در این رابطه شکایت خود را ارائه کرده است.

در جدیدترین در این زمینه بسیاری از رسانه های آرژانتین مدعی شدند سهل انگاری پزشکی باعث درگذشت مارادونا شده است به همین خاطر دادگستری آرژانتین اعلام کرد از چهارشنبه آینده تحقیقات خود را درباره احتمال سهل انگاری در عدم دریافت مراقبت های پزشکی لازم که منجر به مرگ مارادونا شد، آغاز خواهد کرد.

مارادونا هفته گذشته در سن 60 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    کادر درمان مهمترین بخش هست که بایستی آموزش مقابله سایبری را فراگیرند بخصوص در مورد فوریت های پزشکی و یا حتی تشخیص. در بخش درمان به هیچ عنوان نبایستی اجازه داد کوچکترین اشتباهی بخاطر حملات سایبری اتفاق بیفتد. سالها هست که حفاظت سایبری در بخش درمان وجود ندارد و تعداد افراد بسیاری بخاطر اشتباهات در این بخش بیهوده جان خود را از دست داده اند و یا برای همیشه معلول گشته اند و یا درمان اشتباهی انجام شده و جراحی های بدون دلیل . هر چند خیلی سخت هست که بدون چتر حفاظتی کلی در جامعه از بخش درمان حفاظت کرد. در کشورهای غربی اقرار نمی‌کنند که به چه تعداد انسان بر اثر حملات سایبری جان خود را از دست داده اند.اگردفیلم مستندی از آسیب دیدگان حملات سایبری بخصوص در بخش درمان و سلامت تهیه گردد جهان شوکه خواهد شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس