کد خبر 1149671
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
صهیونیست‌ها اماراتی‌ها را نقره داغ کردند

هنوز چند روز از آغاز پروازهای مستقیم میان امارات و رژیم صهیونیستی نمی گذرد که صهیونیست‌ها مانع ورود دو تبعه امارات در فرودگاه بن گورین تل آویو شدند.

به گزارش مشرق به نقل از عرب ۴۸، دو شهروند اماراتی با وجود آنکه از سوی یک شرکت صهیونیست برای سفر به اراضی اشغالی دعوت شده بودند اجازه پیدا نکردند وارد تل آویو شوند.

بیشتر بخوانید:

تودهنی قطر به اسراییل و دوستان جدیدش

آنها در اعتراض به این برخورد با اولین پرواز به دبی بازگشتند؛ ابوظبی نیز در برابر این اقدام صهیونیست‌ها دست به اقدام تلافی‌جویانه زد به طوری که ۱۰ صهیونیست اجازه ورود به دبی را پیدا نکردند.

شرکت فلای دبی امارات، نخستین پروازهای مستقیم خود از دبی به تل‌آویو را از پنجشنبه هفته گذشته آغاز کرد.

این اقدام در راستای امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو صورت گرفت.

اماراتی‌ها در حالی با این اقدام صهیونیست‌ها مواجه شدند که این کشور به تازگی از دادن ویزا به مسلمانان خودداری می‌کند.

در هفته گذشته فرودگاه بین‌المللی دبی بدون هیچ‌گونه توضیحی اعلام کرده بود که تا اطلاع ثانوی ارائه خدمات به مسافرین ورودی از کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه، ایران، عراق و تانزانیا با محدودیت همراه بوده و ویزای جدید برای اتباع این کشورها صادر نمی‌شود

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    14 0
    صد در صد امارات و عربستان نقش اصلی‌ رو داشتند و در جریان بودند و به خاطر همین هم امارات ویزای ایرانیان رو چند روز قبل لغو کرده بود، البته چند کشور دیگه همسایه ایران رو هم در این لیست گذاشت تا مبادا کسی‌ از نیابت ایران عملیات تروریستی انجام بده.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    12 9
    چرا این اماراتیها صبر استراتژیک ندارند چرا نمیخوان بعدها از حق مسلمشون دفاع کنند؟ چرا چرا چرا؟؟؟چرا از ما یاد نمیگیرن که با وجودیکه چندین دانشمند برجسته ما رو و چندین مقام عالیرتبه ما منجمله حاج قاسم عزیز رو شهید کردند بازم صبررررررررر استراتژیک داریم؟
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      5 0
      باید به این اماراتی ها را یه گوشمالی حسابی بدیم
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    7 0
    مذاکره با اروپا و آمریکا ووقت گذاشتن سر این موضوع همش سرکاریه ،برجام ماحصل 10سال شایدم بیشتر حوالی 15سال از شروع دیپلماسی مشورت وتعامل بود خروجیش شد برجام که یک ریس جمهور دیگه اومد اونو پاره کرد عملا هیچ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس