به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دیتاک به نقل از معصومه نصیری مدرس سواد رسانه ای درباره هشتگ شهید ترور محسن فخری زاده نوشت: عصر دیروز خبر ترور شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان کشورمان توسط عوامل تروریستی به صدر اخبار رسانه‌های داخل و خارج کشور تبدیل شد.

طبق رصد دیتاک این خبر در ساعات اولیه در بستر توئیتر با ۲۴۲۶ پست در ساعت و ۵۸٫۲ هزار توئیت، ۴۳/۲ هزار ریتوئیت، ۵۰/۱ هزار لایک توسط کاربران مورد توجه قرار گرفت.

در توئیتر هشتگ محسن فخری زاده با ۳۱۴۰۰ بار تکرار، شهید محسن فخری زاده با ۳۵۱۸ بار استفاده در کنار هشتگ‌های انتقام سخت و شهید قاسم سلیمانی مورد توجه کاربران بوده است.

توییت «محسن فخری زاده یکی از مشهورترین دانشمندان کشورمان ساعتی پیش در یک عملیات پیچیده تروریستی توسط یک تیم ترور موساد ترور شد» با ۴۴۹۵ لایک و ۳۷۴ ریتوئیت مورد توجه‌ترین توئیت بوده است.

در بستر تلگرام کاربران با ۳۸۰ پست در ساعت، ۹/۱ هزار پست منتشر کرده‌اند که در مجموع ۴۳/۵ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است. کانال‌های خبر ویژه، خبر فوری، گیزمیز و بی بی سی پرمراجعه‌ترین بسترهای مخاطبان در تلگرام بودند. اولین تصویر از محل شهادت شهید فخری‌زاده در کانال خبر فوری با ۱۹۴۱۹۷ ویو بالاترین میزان جلب توجه در مخاطبان را داشته است.

کاربران در بستر اینستاگرام با ۱۲۵ پست و ۱۶/۴ هزار لایک موضوع ترور را مورد توجه قرار دادند. در بستر خبر نیز در ساعات اولیه با ۹۵ پست در ساعت، ۲۳۰۰ هزار خبر منتشر شده که خبرآنلاین، دنیای اقتصاد و مشرق از لحاظ میزان کامنت مورد توجه‌ترین وبسایت‌های خبری بوده‌اند.

برخی کابران نیز با یادآوری همزمانی این ترور با سالگرد ترور شهید شهریاری دیگر دانشمند هسته‌ای کشورمان نوشته‌اند «امروز سالگرد شهادت مجید شهریاری (۸ آذر ۸۹) فیزیکدان و دانشمند هسته‌ای بود که در تهران ترور شد. ایران اسرائیل را دست پشت پرده ترور دانشمندان هسته‌ای می‌داند.

عبارت شهید محسن فخری‌زاده هم اکنون و با گذشت ساعاتی از وقوع این حمله تروریستی همچنان در حال بالا رفتن در لیست موضوعات داغ توئیتر است و سرعت ارسال توئیت با این عبارت در حال افزایش است.

ترور توسط کشورهایی که همواره ایران را به تروریست بودن و حمایت از تروریست‌ها متهم و با همین توجیه انواع تحریم‌ها و فشارها را بر مردم کشور تحمیل کرده‌اند، نشانه و تاکیدی است بر اینکه ما به آنچه انجام می‌دهید توجه می‌کنیم نه آنچه می‌گویند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    11 1
    پیج(انگلیسی)= برگه / کامنت(انگلیسی) = دیدگاه / فالور(انگلیسی) = دنبال کننده / ویو(انگلیسی) = بازدید / ادمین(انگلیسی)=گرداننده/ ریپورت(انگلیسی)= گزارش . زبان دروازه ورود فرهنگ است . در پدافند از زبان فارسی در برابر واژه های انگلیسی- امریکایی کوشا باشیم
    • دیده بان IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 1
      باسلام ودرود خدمت شما بزرگوار،احسنت بر شما وهمت و حساسیت بجای شما،ان شاء الله سلامت وموفق و پیروز باشید.
  • محسن IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 1
    چشم در برابر چشم . حتما چشم صهیونیستی را در می آوریم. العین بالعین. لاشک فی آن شمع می عین الهیون
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ای یار سفر کرده اگر که ز تو دوریم حس میکنم انگار که نزدیک ظهوریم در معرکه سنگیم بگویید به صهیون آماده جنگیم بگویید به صهیون در حمله ما یک اثر از دیو نماند یک خانه سالم به تل آویو نماند
  • 1552448207 IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هرجا عقب نشینی کردیم دشمن جلو آمد پس باید همیشه مقتدرباشیم وپیشروی کنیم انتقام کمترین کاراست
  • پیر فرزانه IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مردان عمل کم حرف میزنند با ذقت عمل می گنند مفت رجز نمی خوانند میز وصندلی نمی خواهند قرلند الکی نمی کنند هیجانی برای بودن حرف نمی زنند کارشان رنگ بوی خدایی دارد و در پایان می بینیم مردان بزرگ از نظر منش وروش زندگی چقدر به هم نزدیکنند مقایسه کنید این مرئان بی اذعا را حاج قاسم وجاج مسن در دومسولیت ولی چقدرشباهت عمل دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس