روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی

طیف اصلاح طلب که پیش از این معیشت مردم را به برجام گره زده بود، حالا در اقدامی مغایر با منافع ملی، امنیت مردم را نیز به مذاکره و برجام و خشم و لبخند مقامات آمریکایی گره زده است.

سرویس سیاست مشرق - متاسفانه بخش قابل توجهی از فعالین سیاسی و رسانه های اصلاح طلب، در بزنگاه ها به راحتی منافع ملی و عزت مردم ایران را قربانی می کنند.

بعدازظهر جمعه- ۷ آذر- دکتر «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان برجسته کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید.

دکتر محسن فخری زاده تنها دانشمندی بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک برنامه از او نام برده و رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نقشه ترور وی توسط موساد یک بار در سال‌های گذشته شکست خورده بود.

معرفی دکتر محسن فخری زاده توسط گروهک تروریستی منافقین و نتانیاهو

آمریکا و اسرائیل، متهم ردیف اول

همچنین «مارک فیتزپاتریک» پژوهشگر موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک تاکید کرده است: «اطمینان دارم ترور [شهید] فخری‌زاده کار اسرائیل بوده است».

علاوه بر این رأی الیوم در گزارشی نوشت: «مطمئناً رژیم صهیونیستی با مشارکت نهادهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا تصمیم به ترور محسن فخری زاده جهت ضربه زدن به تلاش های ایران در زمینه دفاع موشکی وتوسعه تحقیقات علمی نظامی و برنامه هسته ای این کشور گرفته بود».

همچنین «هیلاری مان لورت» کارشناس مسائل خاورمیانه در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «دلایل موجهی برای ظن به اسرائیل وجود دارد و شاید حتی ایالات متحده در این ماجرا دخیل باشد».

لازم به ذکر است که «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای که در فاصله چند ساعت به ترور شهید محسن فخری زاده انجام شده، تأکید کرده است که «آمریکا هر شخصی که برایش مشکل ایجاد کند را حذف خواهد کرد».

با توجه به نمونه های مشابه در گذشته و همچنین مستندات موجود از اقدام جنایتکارانه اخیر در ترور دکتر فخری زاده، این اقدامات جنایتکارانه با حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی-امنیتی و حتی عملیاتی آمریکا در مشارکت با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

ایران باید خویشتن داری کند!

با اینحال برخی رسانه های اصلاح طلب در اقدامی تأمل برانگیز، حساب آمریکا را از اسرائیل جدا کرده و مدعی هستند که ایران باید خویشتن داری به خرج دهد تا دست «جو بایدن» برای مذاکره و بازگشت به برجام بسته نشود!

در همین رابطه، روزنامه آرمان در شماره ۸ آذر در گزارشی با عنوان «تله تنش» نوشت: «برخی از واکنش‌های مقامات کلیدواژه انتقام سخت را بر سر زبان‌ها انداخته است. انتقام سختی که یادآور ترور سردار سلیمانی و حوادث پس از آن است؛ به‌نحوی‌که ترور سردار سلیمانی به‌عنوان شخص اول نظامی اکنون با ترور فخری‌زاده به عنوان شخص اول دانشمند هسته‌ای ایران مقایسه می‌شود...نگاهی به اظهارات برخی از سران کشور کلید واژه انتقام را نشان می‌دهد و اینکه عده‌ای مسیر تقابل را برگزیده‌اند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «بسیاری از کارشناسان این نظریه را مطرح می‌کردند که آمریکا و حامیانشان بدشان نمی‌آید که در چنین شرایطی با تله‌گذاری، ایران را وارد مقوله تنش‌های نظامی کنند، به نحوی که این تنش‌ها عملا دست بایدن رئیس‌جمهور آینده آمریکا را نیز برای هرگونه مذاکره یا بازگشت به برجام ببندد، چراکه اگر عملا آمریکا یا اسرائیل وارد جنگی با ایران بشود، آن هنگام بایدن موظف به تداوم آن جنگ به نفع اسرائیل و آمریکا خواهد بود، وگرنه اعلام پایان آن جنگ به محض روی کار آمدن بایدن، یعنی قبول شکست که مطمئنا این موضوع چیزی نیست که مردم و سیستم آمریکا بربتابند و چنین چیزی علیه بایدن و حزبش تمام خواهد شد».

در بخش دیگری از این گزارش تصریح شده است: «به عبارتی، در این روزها ترامپ، نتانیاهو و بن‌سلمان بیکار ننشسته و قصد دارند، راه رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا و ایران را در آینده ناهموار سازند و تنها کافی است تا در چنین شرایطی ایران در زمین بازی ساخته شده این سه نفر وارد شده تا همه چیز با تحریک کشورمان وارد تنش‌های شدید و حتی نظامی بشود...به نظر می‌آید که ایران در چنین شرایطی باید بیش از همیشه هوشیارانه وارد عمل شود و با دقت و درایت اقدامات خود را عملیاتی کند تا در تله رفتارهای پرتنش گرفتار نشویم...شکیبایی استراتژیک و ارزیابی از وضعیت منطقه در این دو ماه باقیمانده باید مهم ترین محور سیاست ایران در نفی آتش افروزی نتانیاهو و ترامپ باشد».

مطهری:انتقام را به زمان مناسب موکول کنید!

«علی مطهری» نماینده عضو لیست امید در مجلس دهم و کاندیدای ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس یازدهم نیز در توئیتی نوشت: «ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده علاوه بر ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور، با هدف کشاندن ایران به درگیری در منطقه در زمان باقی مانده از ریاست ترامپ انجام شد تا راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود. انتقام از نتانیاهو و قصاص ترامپ را به زمان مناسب موکول کنیم».

همچنین خبرگزاری دولتی ایسنا در مطلبی با عنوان «رئیس‌ پیشین سیا: ترور فخری‌زاده اقدامی مجرمانه است» نوشت: «جان برنان، رئیس پیشین سیا (آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) روز جمعه در توییتی با اشاره به ترور محسن فخری‌زاده، نوشت: این اقدامی مجرمانه و به شدت بی‌پروایانه بوده است. این خطر تلافی‌جویی مرگبار و دور جدیدی از درگیری‌های منطقه‌ای را ایجاد می‌کند. این خرد سران ایرانی را نشان می‌دهد که منتظر بازگشت رهبری آمریکایی مسئولیت‌پذیر به صحن جهانی بمانند و در برابر تمایل شدید برای پاسخ‌دهی به خطاکاران احتمالی مقاومت کنند».

بزک آمریکا!

خبرگزاری دولتی ایرنا نیز در گزارشی با عنوان «واکنش آمریکایی ها به ترور شهید فخری زاده» نوشت: «شخصیت‌های سیاسی، علمی و پژوهشی آمریکا در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده، آن را توطئه‌ای برای ممانعت از دیپلماسی با ایران دانستند که دولت بایدن باید تعهد واقعی را درباره آن نشان دهد».

در بخشی از این گزارش به نقل از «تریتا پارسی» موسس انجمن نایاک آمده است: «هدف واقعی ترور فخری‌زاده، جو بایدن و قصد او برای بازگرداندن دیپلماسی با ایران بود».

نکته قابل توجه اینجاست که تریتا پارسی علاقه شدیدی به رژیم صهیونیستی دارد.

خبرگزاری دولتی ایرنا در بخش دیگری از گزارش مذکور نوشته است: «گرِگوری میکس عضو مجلس نمایندگان آمریکا از نیویورک به این ترور واکنش نشان داد و گفت: ترور یک افزایش تنش است که تنها توانایی بایدن را برای بازگرداندن توافق با ایران تضعیف می‌کند».

 نکته قابل تأمل اینجاست که هفته گذشته روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌تایمز در گزارشی نوشته بود: «آمریکا و اسرائیل برای یک رشته عملیات‌ پنهان علیه ایران در هفته‌های باقی مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند و بخش هسته‌ای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد»!

سهل اندیشی یا خیانت!؟

در حقیقت برخی رسانه ها و فعالین اصلاح طلب با رسانه های رژیم صهیونیستی و مقامات ارشد آمریکایی همصدا شده اند. این همصدایی آشکار را نمی توان صرفا ساده لوحی و یا غفلت و سهل اندیشی نامید، بلکه این قبیل موضع گیری ها آشکارا بوی خیانت می دهد.

این طیف مدعی است که باید از انتقام خون شهید دکتر محسن فخری زاده چشمپوشی کرده تا مبادا مذاکره با آمریکا و برجام در خطر بیفتند.

علاوه بر این، این طیف مدعی است که حساب آمریکا از اسرائیل و گروهک های تروریستی و برخی حکام مرتجع منطقه در اقدامات ضدایرانی جداست.

این موضعگیری تأمل برانگیز و البته تأسف برانگیز در حالی است که اولا شواهد و مستندات متعدد از نقش ویژه آمریکا در اقدامات جنایتکارانه تروریستی و از جمله ترور دکتر فخری زاده حکایت دارد.

به عبارت دیگر، حساب آمریکا از اسرائیل جدا نیست و آمریکای تروریست شریک صهیونیست‌های قاتل است و جدا کردن اینها نه یک ساده لوحی بلکه مصداق خیانت است.

ثانیا، جو بایدن و دموکرات های آمریکایی خود کارنامه سیاهی در جنایت و جنگ و ترور دارند. برای نمونه، آغاز جنگ تحمیلی و همچنین ترور دانشمندان هسته ای ایران همگی در دولت های دموکرات آمریکا و از جمله دولت اوباما رخ داده است. نکته قابل توجه اینجاست که بایدن در دولت اوباما، نفر دوم و به عبارتی معاون اول رئیس جمهور بوده است.

پس از اقدام جنایتکارانه دولت ترامپ در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جو بایدن از اقدام جنایتکارانه دفاع کرده و حاج قاسم را آماج توهین و فحاشی قرار داد.

طیف اصلاح طلب که پیش از این معیشت مردم را به برجام گره زده بودند، حالا در اقدامی مغایر با منافع ملی، امنیت مردم را نیز به مذاکره و برجام و خشم و لبخند مقامات آمریکایی گره زده اند.

ارتباط جنتلمن های پشت میز مذاکره و تروریست ها

جو بایدنِ دموکرات هیچ تفاوتی با دونالد ترامپِ جمهوری خواه ندارد. جو بایدن در اردیبهشت ۹۴ و دقیقا در در مقطعی که اصلاح طلبان در ایران مشغول جشن و پایکوبی برای مذاکرات هسته ای بودند و از ماه عسل دولت روحانی با آمریکا سخن می گفتند، در اظهارنظری خصمانه و از جایگاه معاون اول رئیس جمهور گفت: «لازم باشد با ایران وارد جنگ می شویم».

چندی پیش روزنامه اصلاح طلب اعتماد با اذعان به رویکرد نادرست دولت در سیاست خارجی و ادعای همقطاران خود مبنی بر لزوم تنش زدایی با آمریکا در مطلبی نوشته بود: «دوستانی که پیشنهاد مذاکره می‌دادند و به آن اصرار داشتند، چرا ضمانت اجرای آن را مورد توجه خود قرار ندادند؟  اگر قرار بود که وارد برجام شویم، باید فرض می‌کردیم که چنانچه طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ما چه باید انجام دهیم تا از ترس عمل ما، طرف مقابل به تعهداتش ملتزم باشد؟ به نظرم بسیاری از افراد درک درستی از ماهیت روابط بین‌الملل و سیاست واقع‌گرایانه ندارند و روابط بین‌الملل را به گفت‌وگو و صلح‌خواهی تقلیل می‌دهند، در حالی که روابط بین‌الملل در اصل متکی به قدرت است و بس».

اکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول ترور دکتر محسن فخری زاده هستند. جو بایدن در کنار دونالد ترامپ و باراک اوباما و جورج بوش و کلینتون و...همگی مصداق همان جنتلمن های پشت میز مذاکره ای هستند که در حقیقت تروریست های فرودگاه بغداد می باشند.

اگر به دشمن هزینه تحمیل نکنیم و با انتقام، او را به عقب نکشانیم، دشمن در تکرار اقدامات جنایتکارانه خود گستاخ تر می شود. در حقیقت انتقام خون شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده، عامل بازدارنده ای برای ممانعت از تکرار اقدامات مشابه است.

تجربه ثابت کرده است که آمریکا و نوچه هایش فقط زبان زور را می فهمند. پس بجای مماشات، باید با سیلی سخت، او را از تکرار اقدامات مشابه پشیمان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 60
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    72 3
    این ها به دنبال بقای حیات کثیف خودشان هستن نه امنیت و نه معیشت مردم برایشان اهمیت ندارد
    • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      48 4
      اصلاح طلبان یا همان افساد طلبان ، مزدوران داخلی و یاران تروریست های خبیث و رذل در داخل ایران هستند...
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      23 2
      با سلام. لطفا صحبت‌های بسیار مهم و دست اول امروز(99/09/08) دکتر فریدون عباسی در برنامه تهران بیست شبکه پنج را یک هفته به عنوان یک سایت قرار دهید. عجیب که هنوز آن را قرار نداده‌اید. به ده‌ها مساله درباره برجام و شهید فخری‌زاده که تاکنون گفته نشده بود، بهترین پاسخ‌ها و تبیین‌ها داده شد. حرف‌های این دانشمند عزیز از ده‌ها مقاله تحلیلی بهتر بود.
    • NL ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      13 3
      یکی مرد باشه و جواب بده کسانی که باعث شدن طی دو سال 5 دانشمند هسته ای (2010 تا 2012) ترور شوند امنیت مردم را با چه گره زده بودند؟
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      17 2
      7/5 سال اقتصاد کشور و معیشت مردم را معطل امضاء برجام و اجرای برجام کردند و تورم 700 درصدی سر سفره مردم گذاشتن حالا امنیت مردم را هم به مذاکره گره زدند !!!
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      12 2
      تجربه تلخ برجام نشان داد که مذاکره با امریکا نه تنها باعث لغو تحریمها نمی شود بلکه باعث تشدید تحریم ها خواهد شد.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      10 1
      به قول خود عراقچی نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 2
      افساد طلبان در 7 سال گذشته اثبات کردند که حتی توانایی اداره یک بقالی را هم ندارند لذا باید از سیاست کناره گیری نمایند.
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 0
      نویسنده روزنامه آرمان پاسخگو باشد در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که تحریم بانکی و نفتی نداشتیم چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم رکورد زد ؟!
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      7 0
      گرین کارت و ما ادراک گرین زارت.
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 9
      باید مراقب باشیم تا در تله تنش گرفتار نشیم
    • ایرانی IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      3 0
      مگر انتقام ترور سردار دل ها را گرفتیم
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      اشتباه منفی دادم
    • علی مشهدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      بارها به نوه ام میگویم: خوش بحال مشرکان مکه و مدینه که در صدر اسلام بت های متعددی داشتند؛ از هبل و لات و عزی تا ……… اما خاک بر سر این اصلاح طلبان که در دوره معاصر،فقط عشق و آمالشان و ارباب و بتشان فقط آمریکاست و لا غیر……… که آمریکا این بت پلید مفلوک هم تف کف دستشان نمی اندازد.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      هلندی! اول وی پی ان رو خاموش کن! خود اوباما میگفت اگر میتونستم تمام پیچ های صنعت هسته ای ایرانو باز کنم این کار رو میکردم. ترور هم بخشی از برنامه شون برای زمین زدن صنعت هسته ای بود. ترور ها از 88 شروع شد و 90 تمام شد. 90 تا 92 رویکرد از ترور به مسایل دیگه تغییر پیدا کرد. حالا شما بگو گرا هایی که فتنه گران به آمریکا دادند محرک ترور ها نبوده؟!
  • سید IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    34 3
    وقت انحلال حزب افساد طلب از صحنه سیاسی این کشور نرسیده؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      19 3
      همانطور که جنتلمن های پشت میز مذاکره تروریست های فرودگاه بغداد هستند بزک کنندگان ترور ناجوانمردانه شهید هسته ای هم تروریست های جاده تهران هستند .
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      3 0
      منظور روزینامه آرمان ملی از "بسیاری از کارشناسان"، همپالکی های خود آنها در دولت تدبیر و امید و حامیان غربی آنهاست..
    • US ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 1
      تله تنش هستش مجلس طرح دو فوریتی داده. کاری که ترامپ نکرد یعنی خروج ایران از برجام رو به روشی دیگر انجام دهد. این اقدام علیه امنیت ملی است. وقت انتقام بعدا هست. کافیه چند دوش پرتاب یا پهباد به حماس هدیه بدهیم و گرای بعضی جاهارو بدیم.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    34 1
    انتقام حاج قاسم سلیمانی رو نگرفتیم که از فرودگاه بغداد به دماوند رسیدند ‌اینبار هم اگر نگیریم قطعاً در خود تهران عملیاتی بزرگتر و فاجعه بار تر از ترور شهید فخری زاده انجام خواهند داد
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 21
      اگر مذاکره کنیم، مشکلاتمان با آمریکا حل میشه
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 1
      اگر مذاکره مشکلات را حل می کند ! چرا با برجام مشکلات حل نشدند و چرا تحریم ها تشدید شد؟!
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    24 10
    بهتره هرکس این کارروکرده زجرکش بشه
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      7 0
      لعنت خدا بر قاتلین شهید فخری زاده
  • مجرد42ساله IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    20 17
    باید انتقام بگیریم باید پالایشگاه های عربستان و کویت و بحرین و قطر و امارات رو بزنیم باید پایگاه های نظامی آمریکا را در منطقه با خاک یکسان کنیم باید تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان کنیم باید تمام دنیا تقاص پس بدهند
    • سعید GB ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      4 16
      اگه میتونی بفرما .خیلی تند میری از کجا اومدی .یه خورده فکر کن بعد حرف بزن
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      5 0
      دهن اونها رو که میتونیم صاف کنیم. منتها ترس ما از خنجر از پشت خائنین و وطنفروشان داخلی امثال شما هست
  • مجرد42ساله IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    33 3
    نباید از تفریط امثال علی مطهری به انقلاب بگذریم
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      12 1
      علی مطهری 8 سال توی مجلس بود و هیچ کاری برای مردم نکرد.
  • . IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    31 10
    امثال علی مطهری چی می گن؟؟
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      13 1
      چرت و پرت
  • پری IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    27 8
    میکشیم میکشیم هر که برادرم کشت
  • حسین IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    48 0
    اصلاح طلبان ساده لوح نبستن اتفاقا خیلی هم خودرا عقل کل ميدانند فقط ژن خیانت بعظیاشون خیلی فعال است
  • شرقی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 0
    اصلاحات غده ی سرطانی ست که در صورت جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد.
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 1
    تصمیم نهایی در مورد نوع و زمان انتقام با اصلاح طلبان نیست. زیادی بزرگشان نکنید.
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 0
      باید درباره جریان نفاق روشنگری کرد
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 9
    همه اینها که میگویند نباید جواب ترور را داد زیر ذربین بگذارید ببینید با دشمن چه سری دارند
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      4 0
      بلندگوهای دشمن در ایران هستند
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    19 0
    اگر در انتقام سخت، دست دست کنند دوباره لیبرال ها ذهن مردم را به چیزهای دیگر مشغول خواهند کرد و همه فراموش میکنند که دانشمند مقام اول شان را از دست داده اند
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 4
    عزیزان ...برادرم ...الان احتیاج داریم به اتحاد ....می فهمید ؟!!! پناه ببریم به خدا از وسوسه نفوذی ها ....
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      4 0
      اتحاد با بزک کنندگان دشمن؟!!!!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    12 5
    اگر افساد طلبان یک برجام (خسارت محض ثانوی) دیگر تحمیل نکردند خودم را از بالای برج میدان آزادی میندازم پایین. دقیقا استدلال ها و نتیجه گیری های به زعم اصلاح طلب ها " منطقی " در حال تکرار است. این دیگر ساده لوحی نیست ، روابط بین الملل هم نیست بلکه خیانت آشکار در پوسته مذاکرات است.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    29 8
    اصلاح طلبان خائن را باید از حاکمیت بیرون ریخت تاکی باید این پادوهای دشمن را تحمل کرد
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 1
    قطعا سهل اندیشی نیست
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      3 0
      خیانت
  • حامد IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 0
    آقا انتقام پيشكش، امنيت دانشمندان را طوري تامين كنيد كه اينطور با اشراف اطلاعاتي دانشمندان ما را ترور نكنن؛ اينكه اينطور از برنامه هاي شخصي اين شهيد از مدتها قبل اطلاع داشتند و حتي توانستن يك ماشين بمب گذاري شده جلوي مسير ماشين ايشان آن هم در سفر بازگشت از شمال قرار داده و تيم هاي آموزش ديده دست به كار شدند، نشان ميدها دوخت بدجوري كرم خورده قبل از انتقام و نگاه به بيرون؛ اول يك نگاه عميق به داخل داشته باشيد
    • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      3 0
      حرف شما از اساس غلط است. این تروریستها توله های نامشروع همان مادر بدکاره (آمران ترور) هستند. این حیوانات رو هم بکشیم، مادر بدکاره شان هزاران مثل اینها می‌زاید. پس ضربه به مادر مهمتر از ضربه به توله هاست
  • حسن IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    12 0
    خدالعنت کنداین نفوذی ها ووطن فروشان داخلی وجریان تعریف راکه به دشمن آدرس میدهند.خدانابودشان کند.هرچه کشورماآسیب میبیندازاین خائنین ونفوذی است.
  • US ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    لااقل زندگی مردم ایران رو گروگان نگیرید
  • عزت FI ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    تا راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود.کدام تفاهم آقای مطهری؟ از همانها که در دولت اوباما کلاه سرتان گذاشتن و فوری در دولت همان آینده که شماها به آن دل بستتید در زمان ترامپ زدن زیرهمه چیز.اینها دارنند به هم پاس میدهند.مطمئن باشید غیر از نیرنگ و کلاهبرداری هیچی دیگر از تله و دام برجامتاجی ها آمریکا بدست نخواهید آورد.ببینید که چقدر سیاستمداران ایرانی را ساده اندیش دانسته اند در مسئله مذاکرات با آمریکا که امروز رئیس سابق سازمان جاسوسی سیا به ایران مشاوره داده که خونسردی خود را حفظ کنید و کاری نکنید تا دولت بایدن کارش را شروع میکند.
  • SE ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    چقدر "عالیجناب تسو" بی بوته در میان اصحالات داریم
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 1
    پس کی انتقام واقعی و پرتلفات از دشمن می گیریم؟
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 0
    بایدن=ترامپ
  • DE ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    3 0
    اقای مطهری درزمانی که پدر بزرگوار شما بوسیله ترور به شهادت رسید این موکولات انجام نشد و فوری دادستانی و نیروهای انتظامی دنبال عاملین این ترورها رفتند. چه طور شد؟ وقتی بزرگواری مثل شهید فخری زاده به شهادت میرسن رسیدگی به این ترور به بعدهای نامعلوم موکول بشه؟ بجای اینکه حداقل یک تکنگری به سازمان های بین المللی و دادگاه های بین المللی بزینید و اسرائیل رو یک تهدید لفظی هم شده بکنید موضوع رو به بعد موکول می فرمائید! اگر همین بلا سرخودتون بیاد باید پس باید به بعدها موکول بشه تا بوسیله دوستان غرب زده تون به فراموشی سپرده بشه!
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    مرگ بر آمریکا.....مرگ بر اسرائیل
  • GB ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    3 0
    این فساد طلبان پیاده نظام غرب هستند که باید تکلیف معلوم بشه با این مزدوران یک بار برای همیشه.امنیت داخلی باید مانند امنیت خارجی قوی باشد.
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 0
    واقعا انسان تعجب میکنه که چقدر کسانی که اینگونه توی روزنامه ها تیتر می زنند خوار و ذلیل و بی هویتند
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      وقتی ایمان به خدا ضعیف باشد فرد از غیر خدا می ترسه
  • RO ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    چرا آمریکا و اسرائیل سران حزب خودفروخته اصلاحات مثل خاتمی و امثالهم را ترور نمی‌کنند. والله قسم آن موقع من یکی طرفدار صبر استراتژیک خواهم بود. به خود خدا قسم تو حکمتش موندم چرا و با چه صبری به امثال مطهری روزی می دهد. واقعا «عجب صبری خدا دارد...»
  • RO ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 0
    افساد طلبان عرضه اداره خانه خودشان را هم ندارند چه برسه به اداره یک بقالی
  • محمد IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 0
    تریتا پارسی را بیشتر معرفی کنید؛ او بچه یک خانواده زردشتی است که همزمان با انقلاب اسلامی در سن چهار سالگی با خانواده اش به سوئد رفت و پس از گرفتن دیپلم برای تحصیل به امریکا رفت و تا آخرین مراحل تحصیل دانشگاهی را در دانشگاههای مختلف آنجا گذراند و قطعا یکی از امیدهای آینده امریکا و صهیونیسم برای برنامه های مخرب آنان در ایران است.
  • US ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 1
    اصلاح طلبان مزدور مردم تله تنش بدی را به شما نشان خواهند داد.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    مشرق جان لطفاً نظر مرا منتشر کنید . من به این سرنخ های اطلاعاتی خوشبین نیستم ، چون در مورد قضیه ترور دانشمندان هسته ای ( حدود ده سال پیش ) و شهادت سردار طهرانی مقدم و همرزمانشان رد پای سازمان منافقین و به خصوص موساد پیدا شد . در مورد ترور های ده سال پیش لازم به ذکر است که به هیچ سرنخ اطلاعاتی مهمی نرسیدیم و سر و ته پرونده توسط عوامل نفوذی ( عامل نفوذی رییس میز مقابله با اسرائیل در وزارت بود که پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای در دست ایشان بود و الان به گفته آقای سید مهدی دزفولی کارگردان مستند های سیاسی و تاریخی صدا و سیما الان در اسراییل به سر می برنند و به ریش ما میخندد( البته این موضوع در صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام مطرح شد ))به هم دوخته شد . در نامه دیروز محسن رضایی،دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به روحانی همین نکته ( وجود عوامل نفوذی ،،،البته به طور خاص بیان نشد ) ذکر شد . خیلی وقته که داریم از شبکه نفوذی که در کل کشور نفوذ دارد ضربه می خوریم ، الان بهترین موقع برای زدن ضربه به این شبکه نفوذ است ، البته که در موقع برخورد با شبکه نفوذ هوار ها و هیاهو هایی بلند میشود و عوامل نفوذی شروع به بحران سازی در کشور میکنند . رهبر فرزانه انقلاب به موضوع نفوذی ها اشاره کرده اند. رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند : گرانی دلار بیش از این که دلایل اقتصادی داشته باشد دلایل سیاسی امنیتی دارد لازم به ذکر است که ما باید به حساب آمریکا و اسرائیل برسیم تا جرات نداشته باشند همچین اقداماتی درا انجام دهند و اگر برخورد نشود با شبکه نفوذ ( مخصوصا نفوذی های داخل سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور ) ، متاسفانه دوباره شاهد همچین ترور هایی خواهیم بود .
  • ارمان IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    امیدوارم روزی برسد دست این افساد طلبان رو شود وانتقام خون شهدا را از این جماعت بگیریم
  • ممقانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    ببینید دشمنان ایران یک بازی ماهرانه ای راه انداخته و چوب دوی امدادی را بهم می رسانند احمق هایی مانند مطهری هم در توهم پیروزی انتخابات لاریجانی و نخست وزیری خود بسر می برند و دیگر مجانین هم همینطور . اما وظیفه حاکمیت یک چیز دیگری هست و باید حساب دشمن را کف دستش بگذارد وگرنه دشمن در طمع خام خواهد افتاد
  • DE ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    این اصلاحاتچی ها صدتا راه روگذاشتند ، پاشون رو تو یه کفش کردن، هی چسبیدن به چیزی که نه به داره نه به باره! مذاکره یعنی تسلیم به سبک قذافی که هیچ ایرانی زیر بارش نمیره! ازموده رو ازمودن خطاست ! پس بهتره زحمت زیادی بخودتون ندید و خودتون رو بی ابرو تر از این که هست نکنید. دستاورد شما هسته ای پر! اقتصاد و معیشت پر! حالا میخواهید امنیت ایران و ایرانی پر! نه اینجاش رو کور خوندید!
  • سعید IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    من بودم تل آوویو وحیفاراباخاک یکسان می کردم اینا دیگه خطوطقرمزرانقض کردن شورشودرآوردن
  • کمیل IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بله برای همین امروز وزیر کشور حتی حاضر نشد یک لباس مشکی بپوشه اینا برای مردم ارزش قائلند یا به دنبال اهداف سیاسی هستند که ملتو با معیشت ضعیف کنند چرا تو این هشت سال وضعیت مردم بد شد گفتند تحریم الان هنوز جو بایدن نیومده چه اتفاقی افتاده که قیمت دلار و طلا شکسته مردم الان تحصیل کرده اند میفهمند تا کجا میخواهی عزت ببری که مذاکره کنید آخه کدوم ایرانی حاضر به چنین خفتی است ما شیعه امام حسینیم آزادگی راه ما است نه خفت جمله ای که علی ع فرمودند مومن در موقع ترس امنیت داره چون به خدا ایمان داره عزتی ویا قدرتی بالاتر از خدا هست چرا شعار ما الله اکبر بود یعنی نه غربی نه شرقی
  • مونا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    چطور الله اکبر میگید نماز میخونید درحالی که استکبار خدای شما شده مومن راه نفوذ باز نمیکنه چطور زمانی که فرستاده یزید شمشیر برگردن امام حسین ع سلام گذاشت گفت یا بیعت یا مرگ امام حسین ع آزادگی رو انتخاب کرد چطور قدرتی بالاتر از خدا میبیند مذاکره چی برای چی مگه چه کار دارید میکنید تا وقتی خوار وخفیف هستید راه حکومت دشمن رو رو خودتون باز کردید تا وقتی سر خم کنی مداوم پشت سر وگرونتون میزنند سرتون رو با توکل بالا بگیرید چطور مفهوم توکل رو نفهمیدید من که دیگه طلبه نیستم بلکه درس پس میدم اینقدر غربزدگی در وجود شما است گور بابای هرچی آژانس کافره
  • كريم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اينها كه اين همه بر طبل بي عاري مي زنند و وسيله براي هر هدفي توجيه مي كنند (شعار منافقين) پس چرا اين همه دم از ملت و مردم كشور جمهوري اسلامي ايران مي زنند؟ اينها خائيني به ايران و وفاداراني به آمريكا و اسرائيلند. اگر اينها در ننگين نامه هايشان براي يكبار هم كه شده، شعار مرگ بر آمريكا و يا مرگ بر اسرائيل را با فونت درشت در صفحه اول درج كردند، معلوم است كه ايراني هستند اگر نه آمريكايي و خائنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس