کد خبر 1149121
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
حزب «الدعوه» عراق ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

حزب «الدعوه» عراق به دبیرکلی نوری المالکی، عملیات ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را به رهبر معظم انقلاب و ملت این کشور تسلیت گفت و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از ناس نیوز، حزب الدعوه عراق به دبیرکلی نوری المالکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حزب «جنایت تروریستی که دانشمند ایرانی شهید محسن فخری زاده را پس از خدمات علمی ارزشمندش به جامعه ایرانی و امت اسلامی هدف قرار داده است، محکوم می‌کند».

بیشتر بخوانید:

واکنش سازمان ملل به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

در ادامه بیانیه آمده است: «این تعرض شرم‌آور و تجاوز ذلت بار، نشان دهنده ترسی است که در دل طراحان عملیات ترور و عاملانی که از ذهن‌های خلاق بیشتر از سلاح‌های مرگبار هراس دارند، افکنده است».

الدعوه افزود: «این اقدام تروریستی بزدلانه باعث تشدید درگیری‌های منطقه در این شرایط حساس خواهد شد و باید مواضع رسمی روشنی در قبال اقدامات شنیع تروریستی اتخاذ کرد».

بیشتر بخوانید:

واکنش دیپلمات سرشناس آمریکایی به ترور شهید فخری‌زاده

الدعوه در پایان بیانیه خود اعلام کرد که «این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت مسلمان ایران تسلیت می گوییم».

بعد از ظهر جمعه عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

در پی شهادت این دانشمند برجسته و پاسدار رشید انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد: انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس