بازتاب گسترده ترور شهید فخری‌زاده در رسانه‌های انگلیس

ترور دانشمند و محقق برجسته کشورمان دکتر محسن فخری زاده خبر اول رسانه‌های جهان شده است. فرماندهان نظامی کشور از جمله فرمانده سپاه اعلام کردند مجازات عاملان ترور در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مشرق؛ بعدازظهر جمعه ۷ آذرماه عناصر مسلح تروریست دکتر محسن فخری زاده را هدف قرار دادند که متاسفانه وی در این عملیات تروریستی به شهادت رسید.

براساس بیانیه صادر شده از سوی وزارت دفاع که ساعاتی بعد از این حادثه منتشر شد، در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


ترور شهید فخری زاده با واکنش‌های داخلی و خارجی بسیاری همراه بود و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش‌های گسترده‌ای به آن داشتند و هشتگ‌های مربوط به شهادت دکتر فخری زاده به سرعت فراگیر شد.

در ادامه واکنش‌ها به شهادت دکتر محسن فخری زاده آمده است.

*****

سرلشکر باقری شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند. 

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

*****

سرلشکر سلامی: انتقام از عاملان ترور شهید فخری‌زاده در دستور کار قرار گرفت

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهام‌بخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه‌ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت‌های شگفت‌آور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

*****

قالیباف: امروز راه مماشات بسته است و انتقام، هزینه سنگین این ترورها را روشن خواهد کرد

آحاد ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند  اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمانهای استکبارستیز و ضدیت با رژیم‌ آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشدّ مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به انجام رسانند. امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

*****

جزئیات تازه از ترور شهید محسن فخری‌زاده

ظهر جمعه حوالی ساعت ۱۴ خودرو شهید فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد می‌شود. یک کیلومتر جلوتر از ورودی شهر آبسرد و نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ، خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوارهای چوبی بوده است منفجر می‌شود.

بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده و بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود.

با وقوع انفجار تروریست‌هایی که کمین کرده‌ بودند از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی شخصیت می‌کنند و یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شخصیت خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد.

با این حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری‎زاده نشد و ایشان دچار جراحات جدی‌ای شدند. بعد از فروکش کردن تیراندازی‌ها چند تروریست‌ متواری می‌شوند که جستجو برای پیدا کردن محل اختفای آنان در دماوند ادامه دارد.

بلافاصله بعد از پایان درگیری، شهید فخری زاده را به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل می‌کنند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

*****

دستور رییس قوه قضاییه برای شناسایی و مجازات عوامل ترور شهید محسن فخری زاده

بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

ار آنجا که بروز این حوادث ناگوار و از دست دادن مجاهدان علم و عمل، برای جامعه‌ی ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و اقدام انجام شده، یک جنایت بزرگ محسوب و تکرار چنین حوادثی به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نمی‌باشد، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مراجع قضایی ذیربط، موظفند در اسرع وقت و با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری عناصر مزدور و جنایت‌کار، اقدام و کلیه‌ی دست اندرکاران این جنایت اعم از آمران، طراحان و مباشران، مورد محاکمه قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند.

*****

واکنش ظریف به ترور شهید محسن فخری‌زاده

تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایرانی را به قتل رساندند.  این عمل بزدلانه  با نشانه‌های آشکار از دخالت اسرائیل در آن  جنگ طلبی ناامیدانه‌ی عاملان این امر را نشان می‌دهد

 ایران از جامعه بین المللی و به ویژه اتحادیه اروپا  میخواهد که به استاندارد دوگانه‌ی شرم آور خود پایان دهند و این عمل تروریستی دولتی را محکوم کنند.

*****

سرلشکر موسوی: حق انتقام از دشمنان برای ایران محفوظ است

 دشمنان کوردل انقلاب اسلامی با این اقدامات جنایتکارانه هرگز نمی توانند ملت بزرگ ایران را از راه پیشرفت و توسعه صلح جویانه بازدارند و  ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این توطئه خبیثانه با قدرت اعلام می دارد، حق انتقام از دشمنان در هر عرصه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

*****

سردار دهقان: قاتلان شهید فخری‌زاده را پشیمان خواهیم کرد

صهیونیست‌ها در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قماربازشان در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام عیار هستند.

شب دراز است و قلندر بیدار! همچون صاعقه بر سر قاتلان این شهید مظلوم فرود خواهیم آمد و از کرده خود پشیمان می‌کنیم»

*****

صالحی: خون شهید فخری‌زاده موجب تقویت ایران اسلامی خواهد شد

خبر ترور ناجوانمردانه برادر خدوم، شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقاء توان دفاعی کشور نمود، موجب تأسف و تأثر عمیق شد. اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

*****

امیر حاتمی: دشمن تحمل دانشمندان کشور را ندارد

*****

سعید جلیلی: انقلابی‌ها فقط حذف فیزیکی می‌شوند

 انقلابی ها نه تطمیع می شوند، نه سازش می کنند و نه تهدید در برابرشان جواب می دهد؛ فقط حذف فیزیکی می شوند!

*****

انصار الله یمن بر حق ایران در پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده تاکید کرد

دفتر سیاسی انصار الله با صدور بیانیه‌ای شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند ایرانی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «ما بر حق تهران در پاسخ به همه کسانی که این جنایت را طراحی و اجرا کردند، تاکید می‌کنیم.»

«جرایم ترور دانشمندان ارشدی در سطح فخری زاده، در راستای تلاش‌هایی است که دشمنان، برای گرفتن تجربه‌ها و تخصص‌های علمی از امت انجام می‌دهند تا در انحصار خودشان بماند، اما به اذن پروردگار، ناکام خواهند ماند.»

*****

نیویورک‌تایمز به نقل از مقامات اطلاعاتی: اسرائیل پشت ترور فخری‌زاده بود

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به ترور شهید «محسن فخری زاده» پرداخت.

این روزنامه آمریکایی در بخشی از گزارش خود نوشت که سه مقام اطلاعاتی گفته‌اند که رژیم صهیونیستی پشت حمله به این دانشمند ایرانی بوده‌اند.

نیویورک تایمز نوشت: «مشخص نیست آمریکا تا چه اندازه پیش از انجام این عملیات از آن مطلع بوده است اما آمریکا و اسرائیل دو متحد نزدیک بوده و پیشینه طولانی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره ایران دارند.»

*****

واکنش جبهه خلق برای آزادی فلسطین به ترور شهید فخری‌زاده

فرماندهی کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به ترور محسن فخری زاده، دانشمند برجسته کشورمان اعلام کرد که برخلاف توهم رهبران تروریست صهیونیستی، ترور محسن فخری زاده توانایی های ایران را تضعیف نمی کند.

*****

وزارت اطلاعات شناسایی عناصر ترور محسن فخری‌زاده را آغاز کرده است

علوی وزیر اطلاعات : به آگاهی مردم عزیز و قدرشناس کشورمان می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عج)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.

*****

پیام فرمانده ناجا در پی ترور دانشمند هسته‌ای

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویایی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی‌دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

*****

بازتاب گسترده ترور شهید فخری‌زاده در رسانه‌های انگلیس

بیشتر رسانه‌های انگلیسی شهید فخری‌زاده را پدر برنامه هسته‌ای ایران،  قاسم سلیمانی هسته‌ای جمهوری اسلامی خوانده و او را عنصری مهم در برنامه‌های هسته‌ای تهران لقب دادند. 

تارنمای شبکه بی‌بی‌سی در گزارشی همسو با سیاست‌های ضد ایرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا شهادت فخری‌زاده را به نگرانی‌ها درباره کاهش تعهدات برجامی و افزایش ذخایر اورانیوم در ایران نسبت دهد و عنوان کرد که نام او در فهرست سرویس‌های جاسوسی غرب بوده است.

گاردین نیز در گزارشی، ترور شهید فخری‌زاده را به تلاش ها برای جلوگیری از بازگشت دولت جو بایدن به توافق هسته‌ای ایران نسبت داد و افزود: اسرائیل و عربستان مایلند که آمریکا خارج از برجام باشد و به سیاست فشار حداکثری علیه تهران ادامه دهد. این در حالیست که بایدن گفته که مایل است به برجام بازگشته و تحریم‌ها علیه ایران را لغو کند.

*****

روحانیت سنی و شیعه کردستان ترور دانشمند هسته‌ای را محکوم کردند

شورای افتاء و روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین و طلاب استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کردند.

*****

بازتاب ترور شهید محسن فخری زاده در رسانه‌های عربی

بیشتر رسانه های عربی از قول رسانه‌های ایران این خبر را منعکس کردند و شهید فخری زاده را از دانشمندان برجسته قلمداد کردند.

شبکه العربیه سعودی که سردمدار جوسازی و خبرسازی علیه جمهوری اسلامی ایران است، به پخش خبرهای مربوط به این اقدام تروریستی با جهت گیری خاص خود پرداخت.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد : رسانه های ایرانی از ترور یک دانشمند هسته ای در منطقه آبسرد دماوند تهران خبر دادند. این رسانه ها گفتند که محسن فخری زاده از دانشمندان رده اول به شمار می رود.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد : دکتر محسن فخری زاده یکی از دانشمندان هسته ای در نزدیکی شهر دماوند ترور شد. فخری زاده از دانشمندان تاثیرگذار در زمینه پژوهشهای علمی در ایران و در فهرست تحریم‌های سازمان ملل بود.

 شبکه عربی روسیا الیوم این خبر را با این تیتر پوشش داد که «دفتر نتانیاهو حاضر به موضعگیری درباره ترور داشمند مطرح ایران در تهران نشد.

*****

 امتناع پنتاگون از اظهار نظر در مورد شهادت فخری زاده

وزارت دفاع آمریکا از اظهار نظر در این حادثه که عصر امروز در آبسرد در شهرستان دماوند از توابع تهران اتفاق افتاد، خودداری کرده است.

این خبرگزاری همچنین به سراغ دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز رفته است، اما دفتر وی نیز از اظهار نظر در این خصوص سر باز زده است.

*****

المیادین از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده گفت

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران گفت.

شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی افزود: مدیر کل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری زاد به عنوان قاسم سلیمانی برنامه هسته ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه ای می تواند تنها از سوی تل آویو و واشنگتن انجام شود.

«یوسی کوبرفسر» افزود: فخری زاده، سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه های صهیونیستی به اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته کارهای زیادی انجام دادم و نمی توانم در باره همه آنها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی اسرائیل در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.

*****

 ترور شهید فخری زاده بدست عوامل تروریستی تحت چتر حمایت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی افزود: این برنامه (ترور) بخشی از جنگ  همه جانبه علیه ایران، منطقه و فلسطین است.

*****

سازمان ملل: دانشمند شما را کشتند؟ خویشتن‌داری کنید!

به دنبال ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل خواستار خویشتن داری همه طرفها شد!

*****

روحانی شهادت شهید فخری‌زاده را تسلیت گفت

بی‌شک این حادثه تروریستی و مذبوحانه ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی‌درپی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان بوده و عمق خباثت و کینه آنان را همچون دیگر اقدامات غیر انسانی، در اذهان جهانیان زنده کرد.

*****

جهاد اسلامی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای ترور «محسن فخری زاده» را یک اقدام تروریستی بزدلانه و تلاشی مذبوحانه برای انتقام از ایران بخاطر حمایت از موضوعات مستضعفان و ملت فلسطین برشمرد.

*****


حزب‌الله: ایران دست جنایتکاران را قطع می‌کند/ با قدرت در کنار ایران هستیم

حزب‌الله لبنان در واکنش به شهادت «محسن فخری زاده» به دست عناصر جنایتکار دشمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که در برابر توطئه‌های خارجی با قدرت کنار ایران می‌ایستیم.

*****

رای‌الیوم: گروه ترور «محسن فخری‌زاده» مرتبط با سیا و موساد است
 

روزنامه رای‌الیوم در واکنش به شهادت محسن فخری‌زاده، در مقاله‌ای نوشت که گروه ترور دانشمند هسته‌ای ایران مرتبط با سیا و موساد است.

*****

پیام رهبر انقلاب درپی ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر محسن فخری‌زاده پیامی صادر کردند.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.

    دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدان‌ها اشتغال داشت

 
دو موضوع مهم را همه‌ی دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ی بخشهائی که وی بدان‌ها اشتغال داشت.
 
اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ی علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخش‌های گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت میگویم و علو درجات او را از خداوند مسألت میکنم.
 
سیّدعلی خامنه‌ای
۸ آذرماه ۹۹


*****

واکنش رئیس بسیج مستضعفین به ترور شهید فخری زاده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برادر بسیجی استاد برجسته و ممتاز دانشگاه دانشمند شهید محسن فخری زاده پس از سالیانی مجاهدت انقلابی در عرصه‌های علمی، پژوهشی و دفاعی به دست عوامل مزدور به ملکوت پرکشید.

*****

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 75
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    116 1
    ولی واقعا چطوری این تروریست تو روز روشن و در نزدیکی تهران میان دانشمندامون رو ترور میکنن؟
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      41 9
      وقتی موصاد رسما"پذیرفته باید اسرائیل و امارات و عربستان رو زد.
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      62 2
      ابتدا جاسوسان آژانس(بازرسان آژانس) رو اخراج کنید بعد انتقام بگیرید.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      74 11
      نتیجه 8 سال دیپلماسی لبخند و انفعال دولت همین است.
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      62 2
      وقتی پاسخ ترور سردار سلیمانی را قاطعانه ندادیم نتیجه همین میشه.
    • hy IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      46 5
      سلام با داشتن دولت تکفیر و نا امیدی احتیاج به دشمن نیست!
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      64 10
      تل آویو و حیفا را باید بزنیم تا دیگه جرئت چنین حرکات مذبوحانه ای را نداشته باشند.
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      51 5
      این همان نتیجه بازدیدهای بدون قید و شرط جاسوسان آژانس از سایت های ایرانه دولت روحانی با برجام هیچ عزتی برای ایرانیان باقی نگذاشت.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      32 11
      باید آنهایی که داخل ایران با امریکا و انگلیس و اسرائیل همکاری می کنند را به دار کشید.
    • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      47 8
      انتقام سخت باید از داخل کشور و با خفه کردن اصلاح طلبان مزدور و منافق شروع شود تا دیگر کسی جرات و وقاحت مطرح کردن مذاکره نداشته باشد.
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      34 11
      خروج از NPT کوبنده ترین پاسخ به امریکا و اسرائیل است.
    • FI ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      11 13
      همونطور که تروریستهای رجوی مردم رو در روز روشن وسط تهران میزدن. ترور صیاد شیرازی رو رسما به عهده گرفتن. مطمئنا این ترور هم توسط اوباش رجوی و آن زن سلیطه اش است. خیال میکنند با این کارها مردم شورشگر میشوند و راه برای کسب قدرت آنها هموار میشود. مسعود عقده ای ،قجر عضدانلو، معصی بوگندو قبل از حکومت منتظر انتقام سخت مردم باشید. حیف موشک که حرام تان شود. هر کس یک تف رویتان بیندازد سیل میبردتان.
    • شاکی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      30 11
      چرا از این سی لیتری های عاشق و کشته و مرده غرب خبری نیست .لابد بدون اجازه ارباب نمیتونن دم تکان بدن .
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      9 0
      تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
    • سعید IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 0
      وقتی هر روز فیلم و خبر زورگیری پخش میشود و دستگاههای انتظامی و امنیتی نتوانسته اند با این عوامل که معروف به این عمل میباشند برخورد جدی کنندابتدا باید تعریف و دستورات جدیدی برای این دستگاهها کردسرویس های خارجی که بماند؟؟؟
    • DE ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      22 0
      گلابی برجام؟
    • FR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      اطلاع از زمان و مکان دقیق تردد نمی تواند کار خارجی باشد اسرائیل با طفره رفتند در مورد این ترور خواسته پز بده که کار آنهاست با اینکار بیشتر نیروها بطرف آنها رفته و عوامل اصلی تا فرار از ایران از نظرهای مخفی می ماند نباید کشورهای فرانسه که مقر سازمان منافقین را فراموش کرد نباید از دیگر کشورها حتی ترکیه و عراق غافل شد بررسی دقیق ابعاد مختلف این ترور می تواند بسیاری از مشکلات را برای ما روشن کند اینکه اینقدر دقیق از مکان و زمان اطلاع داشتند مسئله کمی نیست
    • حسین IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      16 0
      دقیقا بعد از معاوضه جاسوس اسراییلی این ترور انجام شد؟؟ معلوم نیست چه کسانی در داخل با تروریستها همدستند؟
    • مهدیار IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      اقدام دشمن هوشمندانه بوده تو شرایط برجام اما ایران باید نقره داغشون کنه اینقدر پر رو شدن که توی روز روشن هر غلطی بخوان بکنن
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    46 9
    مرگ بر اسرائیل
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      41 6
      تا وقتی آقای روحانی تشنه مذاکره ذلیلانه است اینها وحشی تر می شوند.
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      11 0
      شک نکنید تا مدیریت لیبرالی و چینش تیم این مدیر در قوه مجریه میباشد هیچگاه دشمنان دست از تحریم سخت و ترور دانشمندان و نوابغ ایرانی در زمینه های مختلف بر نخواهند داشت
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      5 0
      تراژدی ،تلخ، تکرار، تاریخ ایران... همزمان بادو حریف میجنگیم... یکی دشمن مهاجم خارجی... و یکی هم خائنین(منافقین ،فتنه گران تحریف کنندگان) داخلی... ای کاش فقط با دشمن خارجی میجنگیدیم... ضربه اصلی را خائنین داخلی به ما میزنند... دشمن بهترین راه را برای نابودی و استقلال ما انتخاب کرده است: سایه جنگ، تبلیغ ، تطمیع ،تحریف، تحریم و قحطی ساختگی.... بدبختی اینجاست که عامل اجرای تمامی اینها خائنین و فتنه گران معروف داخلی هستند.... چنانچه انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری بصیرت نداشته باشیم ودوباره فریب خزعبلات کلید و رفع تحریم از این جنس شعار های فریبنده ودروغ را بخوریم شاهد همین فجایع و کوچکتر از این شدن سفره مردم خواهیم بود ،ازماست که برماست
    • دوستدار ایران IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      10 0
      امیدوارم اینبار حفاظت اطلاعات سپاه بتونه قاتلین خونخوار این شهید عزیز رو بگیره و مثل ترور دانشمندان هسته ای عمل نکنه . امیدوارم این شروعی باشه برای پایان اینجور اعمال گستاخانه موساد و دوستان نادانش تا بفهمند با چه ملت غیوری طرف هستند
    • ساسان IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      18 0
      تا وقتیکه این جریان مذاکره و موش و گربه ادامه پیدا کنه سربازان وطن فدای سیاستمداران ترسو خواهند شد
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    49 4
    فهرست انتقام دارد تبدیل به کتاب می شود .
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      36 15
      خون حاج قاسم عزیز و خون شهید فخری زاده تاوان افتضاح برجام است.
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      38 9
      تا وقتی این دولت منفعل سرکاره ملت ایران باید بهای سنگینی بدهند.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      22 2
      مشکل اینه که توطئه‌گران داخلی دست سپاه و نیروی مسلح رو برا انتقام بستن. نمونه‌ش رد مکرر درخواست سپاه برای کلیر آسمان در روز عملیات عین الاسد !!!
  • BE ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    45 8
    راستی یکی جمعه هفته ی دیگه فرد مورد نظر ما را بیدار کنه نا سلامتی رییس دولته؟!!!!!
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      38 5
      روحانی تا حالا حتی یک بیانیه هم نداده است !
  • H IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    47 4
    اون موقع که گلو پاره کردیم .این انتقام سخت نبود !! برا خون سردار.فکر همچین روزی می کردیم که وسط تهران ‌تکزاس نشه!!!!
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    34 12
    طبق معمول روحانی اخرین‌ نفریه که پیام میده
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    35 10
    از بس تعلل کردید و‌ پاسخ ترورها رو ندادید دشمن گستاخ تر شده. اگه جواب ترور حاج قاسم رو درست و حسابی داده بودید دشمن میفهمید که هزینه سنگین باید بده. موش های خائن داخلی هم راحت سرجاشون راحت نشستن! میدونم نظرم منتشر نمیشه
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    28 4
    انتقام بگیریم .....مماشات دیگه بسه.....دیروز بغداد بود امروز ابسرد تهران ......
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    19 13
    بغض گلو را می فشارد وراهی برای گریه می جوید صبوری تا انتهای راه و خود را تسکین می دهیم با این آیه إِنْ يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ ۚ وَتِلْكَ الْأَيَّامُ نُدَاوِلُهَا بَيْنَ النَّاسِ وَلِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَيَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَدَاءَ ۗ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ
  • ائلدار بایرام اف IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    41 4
    اگه سریع جواب ندید هم سرد می شید هم بعدا اگه حتی جوابی بدین ما رو متهم می کنن. سریع کاری بکنین. بسه مماشات
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    46 1
    یکی ترامپ زد یکی هم‌نتانیاهو..
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    39 12
    سر ناتانیاهو رو بیارید. برادران فلسطینی الان وقت اثبات برادریتون هست.
  • خشایار IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    38 6
    #نزنیم_میزنن قابل توجه خودفروختگان داخلی که 8 ساله کشور رو نابود کردن. انفعال کافیه بچه شیعه علی ترسی از جنگ و... نداره باید بزنیم تا تموم بشه این کارها. یک قدم عقب بریم دشمن صد قدم جلو میاد
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    36 9
    اول فقط دستگیری و انهدام مزدوران خائن و وطن فروش های داخلی
  • NL ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    33 4
    دوباره مقامات دارن حرف از انتقام در زمان مناسب میزنند. زمان مناسب یعنی زمانیکه مردم فراموش کنند؟؟؟ انتقام باید سریعا گرفته بشه
  • AT ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    24 1
    یعنی واقعا باید به یه سری چیز ها شک کرد، چطور همچین آدمهای مهمی با ماشینهای که حفاظت شده نیستن تردد میکنن!!!؟ پولی که صرف چندتا آقازاده میکنید در خارج از کشور رو صرف خرید چندتا ماشین حفاظت شده بکنید جای دوری نمیره...
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    23 9
    تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد
    • FR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      14 4
      فکر خوبیه..اما چطوری؟
    • RO ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      8 6
      خوب فهمیدیم بابا
  • حامد IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 4
    نوش دارو بعد از مرگ سهراب
  • سید IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 8
    پیام تسلیت چه دردی رو دوا میکنه، فقط و فقط با انتقام سخت آرام میشویم
  • زهرا IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    19 5
    سرداران عزیز سپاه شما رو بخدا انتقام این شهید رو بگیرید وبه دل سوخته ما مرهم بنهید
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    19 5
    عربستان را که فقط برای دست گرمی شخم بزنید .....ولی اسرائیل را باید دقیق بزنیم که قشنگ دردش بیاد .....مثلا مرکز سلاح های شیمیایی و میکروبیش که نشت کنه .....
  • NZ ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 3
    امارات را هم به ليست اضافه کنيد.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 5
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    15 7
    نامردها دقیقا پس از آزاد سازی کایلی مور گیلبرت جاسوسه اسراییلی دست به ترور زدند.چون اگر قبلش این اقدام رو می کردند قطعا ایران جاسوسه اسراییلی رو آزاد نمی کرد.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 9
    انتقام خون حاج قاسم انتقام سخت نبود به همین خاطر پررو شدن.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 1
    جناب پریزیدت خواب تشریف دارن یا باید صبح جمعه بعدی بشه بفهمن چی شده پیام تسلیت بفرستن . و باز هم برجام سیب و گلابی گندیده دیگری داد.
  • NL ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 1
    فردا سالگرد شهادت شهید شهریاری هست.
  • ALIREZA IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 4
    حضرت اقا شما فرمودید اسراییل کوچک ترین غلطی بکند جمهوری اسلامی تل اویو و حیفا رو با حاک یکسان خواهد کرد. منتظر ان وعده هستیم و همه تا پای جان ایستاده ایم.
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    21 15
    صد صهیونیست را هرجا در منطقه دیدید بفرستید رو هوا . نه تردید کنید و نه تعلل. امریکای لجن حق عبور از تنگه هرمز نداره . جواب بدید . جواب قاطع بدید. موشه دایان گور به گور میگفت باید اسرائیلی انقدر هار باشه تا کسی سر به سرش نگذاره . وقت اون رسیده با یه تیر این سگ هار رو خلاص و بشریت رو از ابتلا به بیماری مهلک هاری نجات بدین.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    9 4
    به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    20 5
    منتظر ریختن خون صهیون های نجس هستیم...
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      20 6
      انشاالله ! صد صهیون در برابر یک شهید ما
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 5
    سلام اگه این بارهم انتقام نگیریم فرداب جون بقیه سوءقصدمیکنن تلاویوبایدباخاک یکسان بشه
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    15 13
    کینه هایتان را در دل نگه دارید تا روز سخت انتقام فرا برسد صبر استراتژیک
  • محمدابراهیم عصمتی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 6
    نتیجه غربگرایی، نفوذ است ونتیجه نفوذ ترور مجاهدان واندیشمندان این ملت است . و نتیجه اعتیاد به مذاکره با آمریکا سازش وتسلیم است ونتیجه تسلیم، حقارت وذلالت وانفعال، ای کاش ازاین همه کلاس درس شهدا، درسی می آموختیم
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 11
    لطفا از مبارزان عصر اسمائیلیه یاد بگیرید چنااان سر نترسی داشتن که لرزه به تن خلفا مینداختن! باید رسما جوخه های مرگ برای اعدام چندین و چند صهیونیست نجس تشکیل بشه . هرچه زودتر خسران کمتر. باید بفهمند که نمی تونن تو قره باغ و لبنان و سوریه بیان و برن و راحت باشن. همون زنانه پوشهایی که با شیوخ عرب مذاکره می کنند. باید جوخه های اعدام تشکیل شه. هر چه زودتر بهتر. و به امید هلاکت اسرائیلیها هستیم.
  • یک ایرانی GB ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    9 6
    قطعا به سزای اعمالشان خواهند رسید. ما انتقام شهدای ایران اسلامی را خواهیم گرفت. انشالله
  • خلیج پارس iran IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 9
    سردار دلهای ایران رو تو بغداد ناجوانمردانه زدند شهید کردند پاسخ انتقام مناسبی صورت نگرفت ! دشمن پر رو شد اعتماد بنفس پیدا کرد امروز دوباره یکی دیگر از بزرگان ما رو زدند به شهادت رساندن آنهم در حومه پایتخت ! دیگر وقت عمل رسیده وقت انفام سختی که قولش رو داده بودید فرا رسیده ...
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 11
    العربیه نجس به طعنه نوشته" همه چیز در مورد فخری زاده ترور شده پدر بمب هسته ای ایران """". تا کی توله های عرب-اسرائیلی رو راحت میگذارین؟؟؟ اونایی که می تونین العربیه رو هک و بمباران الکترونیکی کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سید علی حسینی IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 9
    با سلام، ضمن عرض تسلیت فقط این بنده حقیر این مطلبو می‌خوام عرض کنم که یکسر از مسئولین حتی تا سر کوچه هم که میرم با ماشین زدگلوله باید باشه تا تشریف ببرند اونوقت همانند این بزرگوار که برای این مملکت ارزش فراوان داره به اینصورت... تا کی باید تاوان اینجور بی دقتهارو باید داد..
  • #انتقام_سخت_واقعی IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 4
    تنها #انتقام_سخت_واقعی آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا حمله شود و هزاران #جسد_واقعی اسراییلی و آمریکایی بر دستشان بگذارد شاید اندکی از درد و سوزش دل مردم کم کند، #شجاعت #غیرت #بزدل_نباشیم
  • FI ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    11 11
    رقص و پایکوبی در تیرانا ! شبکه شان چنان خود را جر میدهد انگار جشن پیروزی در میدان آزادی گرفته اند ! هشششش چه خبره ؟ آفتاب غروب کرده مثل خفاش بیرون زدید ؟ فضله سگ پیش شما پاکه . به وقتش چنان تو سرتون زده شه که درس عبرت تاریخ شه. بزودی رهبرتون با صدام ملاقات میکنه. خواهید دید مزدوران خائن.
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 1
    در مسلخ عشق جز نکو را نکوشند روبه صفتان زشت خورا نکوشند
  • US ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 8
    ملتی که شهید پرور هست از شهید دادن نمی هراسد، ولی ما نیاز به این نامه نگاری های بی اهمیت احتیاج نداریم، بلکه پاسخی خونین به گستاخی های ال سعودی و نتانیاهو داریم ،چون بی جواب گذاشتن این ترور ها برای ملت نه سیاسیون زجر آور و تحقیر آمیز هست.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 1
    نین شخصیت مهمی چرا ماشینش ضد گلوله نبوده؟
  • محمد IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 1
    بزرگترین انتقام راه اندازی دوباره فعالیتهای هسته ای در حدی که خواب رو از ناتانیاهو برباید و شب و روز را سیاه نماید.
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 10
    گرفتن واعدام کردن چند تروریست اجیر شده را پاسخ نمی گویند چرا شما دانشمندان هسته ای آنها را نمی زنید؟ حتما آمریکا واسرائیل هم افرادی همتراز در برنامه هاوصنعت هسته ای خود دارند هر وقت آنها را زدید می شود پاسخ همتراز
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    15 5
    و از همه بدتر سکوت ذلیلانه یه مشت سلبرینی بیحیا که برای قاتل و قاچاقچی و جاسوس و سگ و گربه خودشونو جر میدن ولی برای دانشمندامون.......
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      اگر در قبال ترور دانشمندان شهید قبلی اقدام جدی می شد شاید تکرار نمی شد
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بغض راه گلو را می بندد............
  • محمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    داداش این فرمول خیلی ساده است دو دوتا چهارتا نتانیاهو از چی عصبانیه که دست به ترور میزنه؟ از پیشرفت هسته ای ما مثل سگ میترسه پس اولویت اصلی در انتقام با توسعه هسته ای و خروج از تعهدات هسته ای برجامی و بستن راه‌های شناسایی دانشمندانمون است. حالا من مشکلی با زدن و ترکوندن دشمن صهیونیسم ندارم ولی مهمترین انتقام رو در عصبانی تر کردن دشمن با پیشرفت هسته ای میدونم
  • رزیتا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 9
    خدا این اسراییل و از رو زمین ورداره یادتون باشه الان دیگه امارات متحده عربی هم نجس شد جایی که جهودا برن نجسته
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      2 3
      اتفاقا باید همونجا اینا رو دزدید. به عنوان موقعیت ضربه باید نگاه کرد.
  • حمید IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینهمه اسراییل مواضع و نیرو هامونو تو سوریه زد. الانم ترور شخص مهم که بار اولشونم نیست. باید به اسراییل جواب محکمی بدیم وسلام. حالم بد میشه از بی سوادهای که تقصیر رو میخوان گردن یک نفر بندازن. و دراخر فرماندهان ایران اگه میتونید انتقام بگیرین پس انقدر حرف نزنید عمل کنید. مرگ بر نتانیاهو
  • احمد رضایی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 9
    وقتی مقامی مثلا نماینده این کشور امریکا را با لبخند میخواهد راضی نگهدارد .چرا اسراییل و امریکا به ترورها ادامه ندهند ؟!!!!!!!!!!
  • محسن IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    این چندمین دانشمند هسته ای مان است که ترور میشود؟ سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند چه اقدامی کردیم؟ ما دیگه حرفی برای گفتن نداریم. اقتدارمان را زیر سوال بردند. حیثیت مان رفت. حالا دولت و مجلس بنشینند بررسی کنند در کمیسون امنیت ملی و شورای عالی امنیت ملی نتیجه اش چه می شود؟ سرمایه های علمی کشور را حذف کردند تمام شد و رفت. اگر همان ابتدا تو دهانی محکمی به جریان صهیونیستی آمریکایی میزدیم حال و روز امروزمان این نبود. دیگر نمی توانیم انتقام بگیریم.
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      دوست عزیز نمیشه که خرکی ۱کاری کنیم که فقط دلمون خنک بشه.با فکر و درایت عمل میکنیم در عین حال بی جواب هم نمیذاریم غلطای زیادیشونو غمت نباشه خدا جپاب ظلمو تو همین دنیا هم میده.خون شهید هدر نمیره
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا متاسفم برای این سیاست مسخره ای که عنوان صبر استراتژیک را روی آن گذاشته اید! هم دنیای مردم را تباه کردید هم آخرتشان را !‌ آمریکا و صهیونیسم هم ما را تحریم می کنند هم ترور می کنند هم اقتصاد و معیشت را نابود کرده اند هم روحیه جهاد و شهادت را در مردم از بین برده اند و دیگر مردم باور نمی کننند وقتی از انتقام سخت حرف می زنید در عمل واقعا اتفاقی بیفتد بجز شلیک چند موشک به سمت بیابان ها... فقط برای اینکه آقایان می خواهند مثلا صبر استراتژیک کنند که چه بشود؟
  • مسعود دیپلمات DE ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 0
    هر دولتی که این ترور ها رامحکوم نکند و از آن تبری نجوید، به مثابه اعلام جنگ با ایران است. و باید با همه آنها مطابق با دستور قرآن کریم مقابله به مثل کنیم: وَإِنْ عَاقَبْتُمْ، فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُمْ بِهِ . سوره 16, آیه 126
  • یاس IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 3
    اسراییل با خاک یکسان کنید
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    عامل اصلی ترور شهید والامقام آقامحسن کسانی هستند که اجازه دادند سازمان جاسوسی آمریکا و اسرائیل غاصب یعنی آژانس انرژی اتمی با دانشمندان ما مصاحبه کنند جای دیگری دنبالشان نگردید
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 7
    انشالله که این انتقام مثل انتقالم قبلی نباشه که اگه انتقام قبلی واقعا انتقام بود، نباید این فخر ایران اینطوری وسط مملکت ترور میشد
  • نظام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 9
    فقط با انتقام اروم میشیم
  • NL ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    اما روحانی گفته در دام توطئه نمیافتیم و بعداااااا به وقتششششششش جواب میدیم!!!!!
  • DE ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    واقعا که حالا خوبه اون نتانیاهو ی کثیف دوسال قبل گفته بود دکتر فخری زاده رو یادتون باشه الان واقعا چی باید گفت ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ما از خون شهیدامون نمی گذریم . ما طالب انتقامیم با هر شرایطی .
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    واکنش مسولان امیدوار کننده بود اما اظهارات ظریف مانند همیشه بود مایوس کننده از نظر جلیلی خوشم اومد کاندید بشه بهش رای می دم .مردم از مسولان فقط انتقام از اسرائیل را می خواهند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    تو این وضعیت بعضیا دارن فشار میارن نگین دانشمند هسته ای که بازم مذاکره کنن، واقعا شرف یعنی چی ؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    ازاینکه یکچنین فرد موثر را با اقدامات ضعیف امنیتی وحفاظتی رها کرده اید بایستی درپیشگاه خدا وملت ایران جوابگوباشید.ایشان 1000برابرازبعضی مسئولین برای نظام مفیدبوده وقبلا هم دشمنان به ترورایشان اشاره کرده بودند ننگ برکسانی که با عملکردشان این عزیزرا ازماگرفتند
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    خدا رحمتش کند و راهش پر رهرو باد خدا اسراییل امریکا و احمق های داخلی را نابود کند خودمان را تقویت کنیم ماشین این اشخاص را ضد گلوله کنیم بهشان اموزش بدهیم در این مواقع چگونه پناه بگیرند و از خودشان دفاع کنن به خانواده هاشان هم اموزش دفاع کمکهای اولیه و اینکه چطور مانع درز اطلاعات شوند اموزش بدهیم ما داریم با کدخدا تو دنیای مادی که پراز انسانها ی دنیا پرست است می جنگیم و پیروز ماییم
  • احد IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا برای حفظ جان دانشمندان از خودروی ضد گلوله استفاده نمیشود کشور پول ندارد یا مسعولین.........
  • US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آیا وقت آن نرسیده یک بار برای همیشه طومار این جنایتکاران را پیچید تا حساب دستشان بیاید
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا دیگه سازمان ضرر می خواد به ما درس خویشتن داری بده
  • حامد اعتمادی DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بزرگترین ضربه به دشمن قسم خورده باز پس گیری سرزمین های فلسطینیان و اخراج صهیونیست ها از سرزمین های اسلامی است. به امید آن روز لحظه شماری می کنیم.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بعد از فتنه ۸۸ بود که نتانیاهو اسم این شهیدو بعنوان سوژه ترور اورده بود خدا لعنت کنه باعث و بانیای فتنه رو کشورو الکی الکی سر ۴روز قدرت چقدر متلاطم کردن
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    خروج از ان پی تی و جمع کردن بساط جاسوسان هسته ای یعنی بازرسان آژانس از ایران باید پاسخ اول ایران باشد
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • GB ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    تنها انتقام سخت آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا شاید اندکی از درد دل مردم کم کند
  • LV ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    تو را به قرآن این صبر استراتژیک را بیندازیم کنار .....بابا اقدام قاطع ....حریف پرو شده ....مردم هم هستن و وضع دیگه از این بدتر نمیشه بخدا
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به قولی ۱۲ نفر اقدام به ترور کردن، خوبه که رئیس دولت قبلا تو کمیسیون امنیت ملی کار کرده و عرق ریخته! باید دید معنی انتقام از نظر آقایون چیه، برگ های تاریخ باز هست و مردم ناظر این وقایع، اگر انتقام سخت نتایجش اقدام دوباره باشه اقایون باید زحمت فکر کردن رو بدن که چه جور چندین نفر تونستن این چنین با تجهیزات و برنامه ریزی و زمانبندی مناسب عمل کنن. چه جوره که ما نمنونیم از جاسوسان برجامی و هستهای انتقام بگیریم لابد ترجمه دولت تدبیر از انتقام ... معنی میدهد.
  • محرم میرزایی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    پینوکیو با آن همه کودنی اش فهمید که گربه نره وروباه مکار حیله گرند اما بعضی ها هنوزم نفهمیدند امریکا همان روباه مکاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس