آمریکا واروپا از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کنند

سردار جوانی گفت: ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای انجام ترورها حضور دارند و بارها به آن اعتراف کرده اند.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی گفت: این نوع اقدامات دشمنان بر علیه ملت ایران تازگی ندارد و دارای یک پیشینه تاریخی است، ما از ابتدای انقلاب با پدیده شوم تروریسم مواجه بودیم به گونه‌ای که می‌توان گفت جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان اصلی تروریسم است.

وی با اشاره به حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از گروه‌های تروریستی خاطر نشان کرد: جالب است که پشت صحنه این ترورها نیز کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستند، اگرچه صهیونیست‌ها پشت بسیاری از این ترورها هستند اما ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی برای انجام این ترورها حضور دارند و بارها به آن اعتراف کرده‌اند. کشورهایی که در ظاهر مدعی مبارزه با تروریست‌ها هستند اما در عمل از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه در خصوص هدف دشمنان از انجام این ترورها نیز گفت: این ترورها با این هدف انجام می‌گیرد که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی افزود: ما در سال‌های اخیر شاهد بودیم که این ترورها به صورت هدفمند صورت گرفت و دشمنان ملت ایران به سراغ دانشمندان هسته‌ای رفتند که در چندین مورد هم متأسفانه موفق شدند به آنچه می‌خواهند برسند.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ممانعت از پیشرفت ایران است، افزود: آنها با این اقدامات می‌خواهند مانع دسترسی ایران به علوم و فنون روز شوند. آنها به شدت نگران این هستند که ایران که یک کشور کاملاً مستقل است و بر مبنای اسلام و حق طلبی پیشرفت کرده است، آنها چنین پیشرفتی را توسط یک کشور مستقل را مانع اهداف راهبردی خود می‌دانند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی سال‌های سال علیه اسلام تبلیغ داشته و دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند و لذا اگر کشوری مانند ایران و با نظام دینی، پیشرفت کند می‌تواند مدلی برای همه کشورهای جهان باشد خصوصاً در زمانی که لیبرالیسم با چالش‌های جدی روبروست و سوسیالیسم نیز از صحنه خارج شده است. به نظر من هدف اصلی آنها جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور ماست که قطعاً موفق نخواهند شد و هزاران فخری زاده هستند که جای خالی او را پر خواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    32 4
    تا وقتی که دولت تشنه مذاکره ذلیلانه است اینها وحشیتر می شوند.
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      19 1
      از فرودگاه بغداد به دماوند رسیدند هنوز زمان انتقام نرسیده؟
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    بی عرضگی از خودمان است...
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    مگر اصلاح طلبان ادعا ندارند که باسوادهای کشورند و انقلابی ها بی سواد پس چرا از اصلاح طلبان باسواد چرا ترور نمیکنند
  • ش. AE ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    سردار خدا قوت تا کی باید خبر حمله این غده سرطانی به دانشمندان و عزیزانمان باشیم چرا اقدامی صورت نگرفته و نمیگیرد؟؟؟؟ مردم پشت شما و سپاه هستن بسم الله
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    اسرائیل باید موشک باران بشه ما تا نابودی نتانیاهو از پا نمی شینیم این ارمغان جام زهر فرجامه
  • شاهد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    احسنت سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس