منصوریان: از بازیکنانم راضی هستم اما از خودم نه/مشکل ما نبود هواداران است

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش در هفته‌های آینده به کورس قهرمانی برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور پس از شکست یک بر صفر برابر سپاهان در نشست خبری این دیدار گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم که به خواسته اش رسید. شروع خوبی داشتیم و می‌خواستیم از روی ضربات آزاد به گل برسیم اما در نیمه اول به خواسته خود نرسیدیم. سپاهان بعد از گلش، بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: اما در نیمه دوم سیستم خود را عوض کردیم و بازی را مدیریت کردیم. تک موقعیت‌هایی را در نیمه دوم داشتیم و طبیعی بود که سپاهان برای حفظ گلش عقب بنشیند و به تیم ما فضا ندهد. فکر می‌کنم در دقایق آخر یک توپ هم به دست بازیکن حریف خورد. ما در مسیر افزایش خلق موقعیت هستیم. از خودم و بازیکنان نسبت به دو بازی گذشته رضایت نداشتیم و سپاهان هم در خط دفاع بی‌نقص بود.

او در خصوص استفاده از بازیکنان و مربیان بومی در تیمش گفت: ما خیلی روی این مسائل دقیق نیستیم. علی مرادی ۸ سالی است که کنار این تیم است. او فلسفه را به ما گفته و از همه تجربیاتش ما را بهره‌مند کرده است. هر آدمی بتواند در تبریز به ما کمک کند، من پذیرای مشورت‌ها هستم و گفته‌ام که اگر صلاح می‌دانید که کادر فنی ما نیاز به اضافه شدن مربی دارد، به من بگوید زیرا برای من فرقی نمی‌کند دستیارانم اهل اصفهان، مشهد و تهران باشند یا تبریز.

بیشتر بخوانید:

مرزبان: حفظ پیروزی مهم‌تر از بیشتر گل زدن بود

سرمربی تراکتور در خصوص سیستم ۴ دفاعه تیمش در نیمه دوم توضیح داد: با یک هافبک دفاعی بازی کردیم اما لایه‌های دفاعی حریف بسته بود. گفته بودم تراکتور در دیدار با سپاهان به فرم ایده‌آل می‌رسد و این بازی هم سعی کردیم خیلی زود به این مسئله برسیم. غیبت هواداران باعث شده تا بردهای پرگل به بردهای یک گله تبدیل شود و نبود پرشورها باعث می‌شود اختلاف گل به ۲ یا ۳ نرسد. در واقع فوتبال زمان کرونا، بازی‌های دوستانه سطح بالا است. در این دیدارها وقتی گل می‌خوریم و فشار هوادار روی حریف نیست، حریف از فشارها در امان است و این گل زدن به حریف را سخت می‌کند. بازی ما با سپاهان، تقابل دو تیم هم‌سطح است. در ترکیب امروز خود، نمی‌توانستیم از ۴بازیکن خود استفاده کنیم و نفرات جایگزین ریتم بازیکنانی چون خانزاده را نداشتند.

وی افزود: سپاهان ریتم حمله ما را بهم زد و نقش موثری در خلع سلاح ما داشت. تلاش بازیکنان ما تحسین‌کننده بود اما نتوانستیم به آن‌چه می‌خواهیم برسیم. سپاهان باهوش بازی کرد. اگر احساس کنیم ترکیب ۳ دفاعه به ما کمک نمی‌کند، از ۴ دفاعه استفاده می‌کنیم. دست ما برای استفاده از ابزارهای مختلف باز است اما گاهی نوع بازی تیم حریف، تفکرات ما را خراب می‌کند.

منصوریان در خصوص نبودن یک مهاجم شش دانگ در تیمش گفت: تمام کردن موقعیت مهم است نه گلزنی یک مهاجم. گاهی اوقات هافبک‌ها گلزنی زیادی می‌کنند. ما مشکل تمام‌کنندگی داریم. در خیلی از موقعیت‌های ما، مهاجم‌های ما برای هافبک‌ها خلق موقعیت می‌کنند. عباس‌زاده در حال بازیابی فرم بدنی خود است و در هفته آینده می‌توانیم از حمزاوی و عباس‌زاده استفاده کنیم. در فوتبال دنیا، هافبک‌ها بیشتر از مهاجم‌ها گل می‌زنند و این به خاطر زحمت زیاد مهاجمان است‌. البته یک مشکل دیگر این است که این هفتمین سالی است که لیگ را شروع می‌کنم و در همان هفته‌های اول به مشکل می‌خوریم، چه با نفت، چه با استقلال سال دوم و چه با ذوب‌آهن و تراکتور. در تمام این سال‌ها بعد از ناکامی‌های سال اول به بردهای متوالی می‌رسیم اما امسال سعی کردم با مشورت بزرگان مختلف، این نقیصه را برطرف کنیم که نشد. سال گذشته من با ذوب‌آهن در نیمه اول در تبریز از تراکتور پیش بودم اما هواداران باعث شدند در نیمه دوم ۴ بر یک ببازیم. یکی از مشکلات اصلی ما نبود هواداران است.

او در پایان گفت: قطعا ما در کورس قهرمانی هستیم‌. هفته‌های اول، باید امتیاز جمع کرد اما در ادامه قطعا بهتر می‌شویم. تیم ما مثل خانواده‌ است و ما پشت هم هستیم و هواداران نگران نباشند. از خودم راضی نیستم اما از بازیکنانم راضی ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 1
    مشگل اسگللی مثل منصوریان هست. میگه اتاق کجه
  • فرشاد IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    بابا تو که مربی نیستی فقط مفت و حاضره خوری چندین سال وسط فصل می آمدی تیمهای آماده یحیی و دایی را (نفت تهران) و بعدا ذوب آهن حاضر و آماده تحویل می گرفتی و پایان نیم فصل مسئولان آنها مجبور بودند بیرونت کنند و قرار داد یک ساله ات بدهند خب در این بین نفت فرستادی پایین و نابود شد فصل قبل هم نزدیک بود ذوب آهن بفرستی دسته پایین تر اما مسئولان شرت کم کردند و تیم نجات دادند اما امیدوارم امسال تراکتور ببری دسته پایین تر
  • شهروند IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    سلام علیکم، باز هم شوآف و فیلم بازی کردن علیرضا منصوریان شروع شد ، اگر علی منصوریان و حمید استیلی فدراسیون فوتبال حمایتشان نمیکرد و سرمربی تیم ملی امید ایران نمیشند ، خیال برشون نمیداشت. هنوز فاجعه بازی کمال کامیابی نیا و حذف تیم ملی امید ایران از یادها نرفته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس