کد خبر 1148726
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲
خاطرات مردمی شهادت حاج قاسم ثبت‌می‌شود

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، طی فراخوانی اعلام کرد؛ در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم را جمع‌آوری و ثبت می‌کند.

به گزارش مشرق؛ دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، طی فراخوانی اعلام کرد قصد دارد در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با گردآوری خاطرات و بازتاب شهادت سردار سلیمانی در زندگی مردم، کتب و آثار هنری براساس این خاطرات تولید کند.
در این فراخوان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تشییع میلیونی سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خونِ فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگ‌ترین بدرقه جهان را شکل دادند، این یکی از ایّام‌الله است. روزها تمام می‌شوند، لکن تأثیرات این روزها در زندگی ملت‌ها باقی می‌مانند؛ در روحیه ملت‌ها، در منش ملت‌ها، در مسیر ملت‌ها، آثاری که این روزها باقی می‌گذارند آثار ماندگار و بعضاً جاودانه است»، از اقشار مختلف مردم، دعوت شده است تا با مراجعه به تارنمای survey.porsline.ir/s/SYW۰ihd خاطرات خود را درباره شهادت سردار سلیمانی، در این فراخوان مشارکت کنند.
همچنین، علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۰۰ و ۰۵۱۳۲۲۹۱۰۵۰ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    چرا به پاکستان نتوانست برود؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    چه کار خوبی انجام شده. از مجریان این امر کمال تشکر را دارم. من حتما می‌نویسم. چون با شهادت شهید قاسم سلیمانی، اتفاقی سرنوشت ساز در زندگی ام رخ داد.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    خاطره من از حاج قاسم : حاج قاسم قبل ۱۳ دی ۹۸ برام یک ادم عادی بود ، صبح روز ۱۳ دی ۹۸ ک از خواب بیدار شدم و خبر شهادتش در واقع ترور ناجوان مردانه اش رو شنیدم آتش ب جانم افتاد ک هنوز خاموش نشده و تقریبا در این ۱۱ ماه گذشته هر روز صبح ک بیدار میشم اول اخبار رو چک میکنم تا ک شاید شنیدن خبر قصاص عاملین تا حدودی مرهمی برم دل رنجدیده ما بشه . ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس