کد خبر 1148584
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
ابراز علاقه میلیچ به تمدید قراردادش با استقلال

هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که زننده گل پیروزی‌بخش تیمش به ماشین‌سازی بود، تمایل دارد قرارداد خود با آبی‌پوشان را تمدید کند.

به گزارش مشرق، هروویه میلیچ مدافع تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد با گل زیبای خود از روی ضربه ایستگاهی مقابل ماشین‌سازی سه امتیاز را نصیب این تیم کند.

بیشتر بخوانید:

فریبا: پیشرفت استقلال مشخص است

او به دلیل شباهت ظاهری به لیونل مسی، بازیکن آرژانتینی بارسلونا بارها مورد توجه قرار گرفته است و گل ایستگاهی‌اش نیز شباهت زیادی به گل‌های مسی داشت.

این بازیکن با وجود عدم دریافت مطالبات خود پس از پایان فصل گذشته، تصمیم به بازگشت به ایران گرفت تا یک فصل دیگر طبق قراردادش برای استقلال بازی کند.

 میلیچ که از زندگی در ایران رضایت دارد، ابراز تمایل کرده است که قراردادش را با استقلال تمدید کند. به همین منظور، قرار است به زودی مسئولان استقلال جلسه‌ای را با مدافع کروات تیم‌شان برگزار کنند و اگر شرایط مهیا باشد و جوانب بررسی شود، قرارداد میلیچ را تمدید کنند.

میلیچ که به تازگی بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده، تنها با مشکل مسکن روبه‌روست و در هتل زندگی می‌کند. مسئولان استقلال در تلاش هستند امروز و فردا آپارتمانی برای این بازیکن اجاره کنند تا بتواند خانواده‌اش را نیز به ایران بیاورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس