نماینده پارلمان عراق: موضع گیری وزارت خارجه در محکومیت حمله به آرامکو تاسف بار است

نماینده پارلمان عراق گفت، باعث تاسف است که وزات خارجه ما و وزیر آن از عربستان سعودی که حامی تروریسم است در مقابل حملات یمنی ها دفاع می کند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه،نماینده پارلمان و عضو ائتلاف فتح عراق گفت که محکومیت حمله انصارالله به تاسیسات نفتی آرامکو توسط وزارت خارجه عراق در حالی که رژیم سعودی به طور پیاپی کودکان و شهروندان یمنی را بمباران می کند «بی معنا» است.

حسن سالم در ادامه گفت: باعث تاسف است که وزات خارجه ما و وزیر آن از عربستان سعودی که حامی تروریسم است در مقابل حملات یمنی ها دفاع می کند.

وی افزود:کودکان یمنی توسط تروریسم سعودی مورد بمباران و کشتار جمعی قرار می گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    10 0
    عراقم ظریف داره؟
    • مهدی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      0 0
      کجای کاری؟! اسرائیلیها و آمریکاییها راحت با کردها ارتباط دارند! رییس جمهورشون هم که همیشه یه کُرد هست که با آمریکاییها رابطه خاص و خوبی داره حتی جونجونی تر از ظریف! لیبرال هم تا دلت بخواد دارند!
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    الکاظمی را کنار بزنید تا دیر نشده.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    2 0
    خون جوانان ایرانی وعراقی درمبارزه باداعشی که توسط سعودی وعلمای وهابی اش حمایت مادی ومعنوی میشددرهم امیخته وخوب بیادداریم شادی ال سعوددرشهادت سردارسلیمانی عزیز ابومهدی ازادمردراوفراموش نخواهیم کردخیانتهاوجنایتهای عمال ال سعوددرحق امت اسلامی خصوصاایران وعراق ....دولتمردان عراق دل به سرمایه ی عربستان بسته اندغافل ازاینکه دلارهای خون الودنفتی عربستان قادربه گشودن گره ازکارمالکین خودهم نیست چه رسد به عراق انهم باان همه جوان سلحشور وازاده....کاش دولتمردان بجای مجیزگویی ازخون اشامان سعودی امکانات خودعراق رابکارگرفته وباتکیه برنیروهای داخلی دست برزانوی خودنهاده وبلندمیشدندبمراتب مطمئنترازدست برسینه نهادن پیش ال سعودیهودپرست بود
    • حسین IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      0 0
      کاری توانایی و دانش وهوش جوان عراقی ندارند دنبال پر کردن جیب و افزودن بر ثروت خود هستند تا زمانی اینها هستند هیچ خبری از پیش رفت نیست و فقط به فکر آمال و آرزو های پوچ و زود گذر دنیایی خود هستند
  • علی اکبر IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    بسم الله و بالله و علی ملت رسول الله ، جریان پلید و کثیف استعمار و استکبار جهانی برای پیشبرد مقاصد نامشروع خود در کشورهای هدف دیرزمانی است که از برخورد مستقیم پرهیز نموده و صحنه گردانی را بر عهده مهره‌های ریز و درشتی واگذاشته که نوکری اجانب را به مثابه ماترک پدر به ارث میبرند ! ایران و عراق و عربستان و چین و ماچین هم فرقی نمیکند پادوهای مستکبرین در همه جا به خیانت علیه ملتهای خود بر له اربابانشان مشغولند ، الان در کشور خودمان اصلاحات چیهای بی آبرو برای مذاکره با بایدن شبانه روز تلاش زایدالوصفی دارند که دشمنی را که ملت مسلمان ایران با خون پاک عزیزان خود از در با پس گردنی و اردنگی بیرون کرده به لطایف الحیل از پنجره وارد کرده و بر ملت مسلط کند و متاسفانه ملت مسلمان نیز عبرت آموزی ندارد و الا بایستی این # مارهای خوش خط وخال را سرشان را به سنگ بکوبند و چشم فتنه را برای همیشه کور و از حدقه درآورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس