کاملا هریس - نمایه

هرچند کاملا هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد.

به گزارش مشرق، کامالا دِوی هریس (Kamala Devi Harris) حقوق‌دادن و دادستان سابق ایالت کالیفرنیا، متولد اکتبر ۱۹۶۴ معاون رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن است که از ژانویه ۲۰۲۱ شروع به کار خواهد کرد. او اولین معاون رئیس‌جمهورِ زن و اولین معاون رئیس‌جمهور رنگین‌پوست این کشور به شمار می‌رود. هریس از سال ۲۰۱۷ به عنوان سناتور تازه‌کار از ایالت کالیفرنیا تا ۲۰۲۰ مشغول به کار بود. او که از اعضای حزب دموکرات است، دومین زن سیاه‌پوست و نخستین جنوب آسیایی (مادر هندی) - آمریکایی (پدر جامائیکایی) است که به سنا راه یافت[۱] .

پدر بزرگ هریس، یک دولتمرد هندی ترقی‌خواه حامی حقوق زنان بوده است که او را به مباحث حقوق زنان علاقه‌مند کرده است؛ از طرفی وی که رنگین پوست بوده در کودکی خود تبعیض نژادی را در جامعه آمریکا تجربه کرده است و می‌تواند به عنوان نماد دولت دموکرات آمریکا برای توجه به اقلیت‌های نژادی و زنان و همچنین عاملی برای رأی بیشتر در انتخابات ۲۰۲۰ به حزب دموکرات شناسایی شود. او در ژانویه ۲۰۱۹ رسماً وارد کارزار انتخاباتی برای نمایندگی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا شد، مدت کوتاهی نامزد پیشتاز این رقابت بود تا این که در دسامبر ۲۰۱۹ به مبارزات انتخاباتی خود پایان داد.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

کاملاً هریس در کنار رئیس همجنسباز ستاد انتخاباتی خود، کارنی ژان‌پیر

هرچند کاملاً هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد. او پیش‌تر یک سیاست‌مدار زن همجنس‌باز سیاه‌پوست، کارین ژان‌پیر (Karine Jean-Pierre) را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کرده بود. جمهوری‌خواهان در اثنای رقابت‌های انتخاباتی در کنار سازمان مردم‌نهاد ملی ازدواج با استناد به فیلمی که کاملاً هریس در حال اجرای یک مراسم ازدواج همجنس‌بازی است (در جایگاه کشیش) اعلام کردند «ارزش‌های آمریکایی» در معرض خطر قرار گرفته است.

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

کاملاً هریس در حال اجرای مراسم عقد ازدواج دو همجنسباز، کریس پری و سندی استیر در سال ۲۰۱۳

این زوج همجنسباز مسئول به چالش کشیدن بند ۸، یک اصلاحیه ازدواج ضد همجنسگرایان در کالیفرنیا بودند که در نهایت این اصلاحیه خلاف قانون اساسی این ایالت شناخته شد و ازدواج همجنسگرایان رسمیت یافت. کاملاً هریس در سال ۲۰۱۵ نیز تلاش یک وکیل ضدهمجنسگرایی (Matt McLaughlin) برای بازگشت ممنوعیت ازدواج همجنسبازان را در مقام دادستان کل ایالت رد کرد و در رژه غرور همجنسبازان در سانفرانسیسکو حاضر شد.

هریس از اولین سیاستمدارانی است که از ازدواج همجنسگرایان حمایت کرد. بسیاری از همجنسگرایان، زمانی که باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ حمایت خود از ازدواج همجنسگرایان را اعلام کرد آن را نقطهٔ عطفی دانستند. پس از او نیز کامالا هریس به رجزخوانی در این مورد پرداخت و در رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به عنوان نامزدی بود که توانست حمایت صریح از ازدواج همجنسگرایان را مطرح کند. این در حالی بود که برنی سندرز در دههٔ ۱۹۷۰ از حقوق همجنسگرایان حمایت کرد اما تا سال ۲۰۰۹ آن را مطرح نکرد.

کامالا هریس در روز ولنتاین سال ۲۰۰۴ مراسم ازدواج همجنسگرایان را اجرا کرد. او در سال ۲۰۰۶، کنفرانسی در کالیفرنیا ترتیب داد که بیش از ۱۰۰ مقام از سراسر ایالات متحده را گرد هم آورد تا درباره استراتژی‌های پایان دادن به همجنسباز هراسی بحث کنند. سال ۲۰۱۴، کالیفرنیا اولین ایالتی بود که این اقدامات را به طور قانونی ممنوع کرد و در سال ۲۰۱۸، هریس و دیگر سناتورها لایحه‌ای را برای منع این عمل در سطح ملی ارائه دادند.

در سال ۲۰۰۸ زمانی که دادگاه عالی کالیفرنیا منع ازدواج همجنسگرایان این ایالت را مطرح کرد، هریس ازدواج همجنسگرایان را برگزار کرد. وی در حالی که وکیل منطقهٔ سانفرانسیسکو بود به ایجاد "واحد جرائم نفرت پراکنی علیه همجنسگرایان" کمک کرد.

هریس زمانی که دادستان کل کالیفرنیا بود با دادخواست "دفاع از روی ترس"[۲] مبارزه کرد. در سال ۲۰۱۱، هریس از طریق دادخواست به نهمین دادگاه تجدید نظر آمریکا برای ابطال proposition۸[۳] که ازدواج همجنسگرایان را منع می‌کرد، حمایت کرد.

به اعتقاد برخی‌ها هریس اکنون در تلاش است تا خود را به عنوان تغییردهندهٔ سیستم قانون جزایی و متحد جامعهٔ همجنسگرایان نشان دهد. در عین حال هریس با انتقادات زیادی نیز روبرو بوده است چرا که او در سال ۲۰۱۵ برای جلوگیری از مراقبت‌های پزشکی تأیید کنندهٔ جنسیت برای یک زن ترنس در زندان مبارزه می‌کرد. هریس در سال ۲۰۱۹ به Washington Blade گفت که دستورات قانونی اغلب در دفترش بدون مشورت او نوشته می‌شد و اینکه به عنوان دادستان کل، ملزم به دفاع از این ایالت است. او گفت: "من مسئولیت کامل آنچه را که در دفتر من انجام شده است می‌پذیرم. "

حامیان همجنسگرایان بارها فهم هریس از مسائل ترنسجندرها را زیر سؤال برده‌اند. هریس از[۴] FOSTA/SESTA حمایت کرده است؛ اما بسیاری از روسپی‌ها، به ویژه روسپی‌های ترنسجندر، این اقدامات را مرگبار دانستند و ابزارهای غربالگری حیاتی را که برای ایمن نگه داشتن خود استفاده می‌کردند، از بین بردند.

هریس می‌گوید که از قانونی شدن روسپیگری حمایت می‌کند اما در مصاحبه با The Root گفته است که از حمایت از FOSTA/SESTA پشیمان نیست.

کامالا هریس به عنوان نامزد ریاست جمهوری، پلتفرم همجنسگرایان را در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ را اعلام کرد که شامل بازگرداندن ممنوعیت به کارگیری ترنسجندرها در ارتش که در زمان ترامپ اعمال می‌شد، پایان دادن به تبعیض تحت عنوان دین و تصویب قانون برابری می‌باشد.

هریس اوایل امسال در سالن اجتماعات CNN از سابقهٔ کار کردن در جامعهٔ همجنسگرایان گفت. او از اقداماتش در خصوص غیر قانونی اعلام کردن دادخواست "دفاع از روی ترس" گفت و ادامه داد: " موارد غم انگیز مردان ترنسجندری که کشته شدند را به یاد داشته باشید"؛ اما نکته‌ای که اینجا وجود دارد این است که قربانیان قتل‌های ترنسجندر به طور کلی زنان ترنسجندر هستند.

برخی از اظهارات هریس پیرامون همجنس‌گرایی در اینستاگرام:

پنجاه سال پیش در چنین روزی وقتی پلیس نیویورک به مسافرخانه استون وال حمله کرد، یک حرکت انقلابی آغاز شد. LGBTQ های شجاع و نیویورکی‌ها، به رهبری زنان رنگارنگ تراجنسیتی، ایستادند و مبارزه کردند. میراث Stonewall نشان داد که LGBTQ و آمریکایی‌ها در سراسر کشور نشان می‌دهند که نباید کسی را در جنگ تنها گذاشت. ما امروز باید به بیان حقیقت ادامه دهیم که ترنس هراسی و همجنسگراهراسی در کشور ما واقعی است - اما من در مبارزات پیش رو با شما هستم. (پیوند)

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

ترجمه توییت:‌ شما نمی‌توانید رژه غرور سانفرانسیسکو را بدون رقصیدن جشن بگیرید.

هریس در راهپیمای غرور همجنسبازان

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

ترجمه توییت:‌ چه افتخاری در بازگشت به خانه در سانفرانسیسکو برای جشن # غرور. به یاد داشته باشید، ما هیچ کس را برای جنگیدن تنها نمی‌گذاریم

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

هریس در کنار عموزاده هندی-مکزیکی خود شرادا، در راهپیمایی همجنسبازان سانفرانسیسکو. شرادا (Sharada) خود را کوئیر می‌داند

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

ترجمه توییت:‌ شجاعت می‌خواهد تا به جهانیان بگویید که شما که هستید. این اظهار گرایش جنسی است، بدانید که مهم نیست شما که هستید یا چه کسی را دوست دارید، کسانی هستند که از شما حمایت خواهند کرد

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

هیچ کسی نباید نادیده گرفته شود به ویژه در سرشماری. قانون برابری سرشماری[۵] به LGBTQ های آمریکایی این اطمینان را می‌دهد که برای بهره مندی از منابع دولتی مناسب و حمایت‌های حقوق شهروندی سرشماری شوند

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

در این روز در سال ۲۰۱۵، سرانجام حق هر آمریکایی برای ازدواج با کسی که دوست دارد به رسمیت شناخته شد. برای همین ما سه سال است که ازدواج همجنسگرایان را جشن می‌گیریم، فراموش نمی‌کنیم تلاش برای تساوی LGBTQ هنوز پایان نیافته است

«کاملا هریس» چه ارتباطاتی با همجنس‌گرایی دارد؟ +عکس

دو سال پیش در چنین روزی، ۴۹ نفر که عمدتاً لاتینکس بودند در کلوپ شبانه Pulse اورلاندو جان خود را از دست دادند. این تنها مرگبارترین حادثهٔ خشونت آمیزی بود که همجنسگرایان در تاریخ آمریکا متحمل شده‌اند، در شرایطی که افراد زیادی در جامعهٔ همجنسگرایان می‌توانند یک پناهگاه مهم باشند. ما باید یاد آن افرادی را که در آن شب غم انگیز به آنها حمله شد را با عمل ـ علیه نفرت پراکنی و خشونت با اسلحه ـ گرامی بداریم. #HonorThemWithAction

پدیده مذموم و زشت همجنسگرایی و همجنس بازی در حالی که در تمامی ادیان الهی و ابراهیمی و حتی ادیانی مانند هندو و بودا نفی گردیده و زشت دانسته شده است، در جهان آلودهٔ غرب و در میان سیاستمداران در حال رسمیت یافتن است. با توجه به اینکه کامالا هریس یکی از حامیان اصلی ازدواج همجنسگرایان و در عین حال حامی سرسخت رژیم صهیونیستی است می‌توان به این نتیجه رسید که پشت پرده و هدایت کنندهٔ دولت آیندهٔ آمریکا چه شخصی با تفکرات خطرناکی قرار دارد. موضع دولت آیندهٔ آمریکا نسبت به ایران با وجود افرادی در سایه مانند کامالا هریس که طرفدار یهودی‌ها هستند تغییر نخواهد کرد.


[۱] وقتی هریس هفت ساله بود والدینش از یکدیگر جدا شدند. او گفته وقتی با خواهرش در آخر هفته‌ها به دیدار پدرشان در پالو آلتو، کالیفرنیا می‌رفتند از آنجا که سیاهپوست بودند اجازه نداشتند با بقیه بچه‌ها در محله بازی کنند.

[۲] دفاع از روی ترس، یک استراتژی قانونی است که شخص دفاع کننده خشونت یا قتلی علیه همجنسگراها انجام می‌دهد زیرا قربانی، سکس را از روی رضایت یا نارضایتی نسبت به مرتکب انجام داده است.

[۳] Proposition۸ که به زبان عامیانه به عنوان Prop ۸ شناخته می‌شود، پیشنهادی برای رأی گیری در کالیفرنیا و اصلاحیهٔ قانون اساسی در ایالت کالیفرنیا در سال ۲۰۰۸ بود. این پیشنهاد توسط مخالفان ازدواج همجنسگرایان قبل از صدور حکم دادگاه عالی کالیفرنیا در پرونده‌های ازدواج مجدد ایجاد شده است.

[۴] مجموعه‌ای از قوانین سال ۲۰۱۸ است که هدف آن جلوگیری از قاچاق روابط جنسی از طریق مسدود کردن سایت‌هایی مانند Backpage و Craigslist که توسط روسپی‌ها استفاده می‌شود، می‌باشد.

[۵] قانون برابری سرشماری سوالانی را در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی پاسخ دهندگان به سرشماری اضافه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 93
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 61
  • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    63 6
    این رژه همجنسبازان در ترکیه و جمهوری باکو هم برگزار شده...
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      34 66
      آره همه همجنسبازن فقط شما خوبین
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      31 50
      حمایت از همجنس بازان دلیلی برای همجنس بازی نیست همانطوریکه در ایران همه از جوان حرف میزنند ولی دریغ از کوچکترین توجه به قشر جوان. در عمل نه تنها از جوان حمایت نمی کنند بلکه جوانان را از کشور فرار هم میدهند. بدروغ از عدالت و .... نه تنها حمایت بلکه دفاع هم می کنند و لی در عمل بر خلاف انها عمل می کنند بودجه های کلان برای موسسات شخصی خودشان بر میدانرد و بقیه مانند برگ چغند نگاه می کنند
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      24 1
      کامالا هریس خواهر ماشالا هریسه؟
    • سرباز ولایت IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      38 5
      خدا هیچ قومی را برای زنا نابود نکرد ولی قوم لوط را بخاطر همجنس بازی از زمین محو کرد.
    • DE ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      22 4
      ۰۹:۵۰ - حمایت از همجنس بازان دلیلی برای همجنس بازی نیست ....زرشک حرف تو چه ارتباطی به شقیقه دارد ؟؟؟ حمایت از همجنس بازان دلیلی برای همجنس بازی نیست .همانگونه که حمایت از هیتلر و فاشیست دلیلی بر یهودی ستیزی نیست پس چرا طرفدارن فاشیسم و هیتلر را در دنیای غرب بعنوان یهود ستیز زندان و جریمه میکنند.دفاع از کسانیکه تجاوز به کودکان میکنند دلیلی برای کودک آزاری نیست....و مدافعین دزدان و رانتخواران و وطنفروشان ...دلیلی بر... // تا حالا دلایلی به این مسخره گی و لودگی نشنیده بودم.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      37 8
      کسی که با صهیونیست ها ارتباط داشته باشد با انواع کارهای کثیف مثل همجنسگرایان و تروریست ها و جنایتکاران دیگر هم مرتبط میشود
    • احسان معتمدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      25 1
      عمل کثیف لواط که ابتدا قوم لوط انجام دادند و خداوند آنها را نابود کرد و غرب بی فرهنگ هم بعد از جنگ جهانی دوم که هالیوود مسلط شد بر فرهنگ اروپا و آمریکا با نشر فیلم کثیف همه مردم جهان را آلوده کرده و شیطان پرست ها در انگلیس که ماسون هستند و سران اروپا حتما از این ماسون ها باید باشند وگرنه هرگز قدرت را در دست نمیگیرند فساد جهان را فراگرفته و کشور ما را هم نابود کرده فقط مگر خدا بداد مومنین برسد فساد همه طوره شده فساد مالی و فساد جنسی و اخلاقی آخر الزمان
    • علی خدایی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      2 0
      دقیقا در سال 2013 بود راهپیمایی کرده بودند
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    55 14
    خدا به خیر کنه دل تدبیروامید دل به چه کسایی بسته برا اقتصاد کشور براکشوری مثل ایران ننگ هست دل بستن دولتش به امثال اقوام لوط روزی خداوند انتقام خواهد گرفت از کسانی که با سرنوشت امت اسلام بازی کردند
  • farnoush IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    همجنسباز های نفرت انگیز
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    انگار تو فرهنگشون هست یک دوره از عمرشون رو همجنس گرا باشن مثل مجریان منو تو هرکدام یک دوره را گذ راندن ، براشون امتیاز دارد
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      31 0
      دقیقا. برای بالا رفتن تو سیستم فراماسونها و ایلومناتی ها، امتیاز هر مرحله، با تن دادن به کثافتکاری اون مرحله به دست میاد. باید خیلی حرفه ای و تخصصی که البته فقط گام به گام حاصل میشه، روحشونو به شیطان بفروشند. استثنا هم نداره که تو چه مقام و منصب و شغلی باشند. همین سلبریتی های کشور ما مثال کاملا مشهود اند که هر چی بیشتر مراحل سقوط روحی رو طی می کنند اون طرف به پیشرفت بیشتری می رسند. بعد تو خود کشور ما هم یه عده پیدا میشن بهش میگن موفقیت. حالا بیا و براشون توضیح بده...
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    32 39
    حالا این مسائل به ما چی؟ تازه اگر بخواهیم از دید ائمه با این مسائل برخورد کنیم حدیث داریم که گناه را افشا نکنید تا قبحش از بین نره.
    • مهدی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      36 0
      کج فهمی تا کجا؟ ائمه در مورد آدم آبرومندی که گناهش رو پنهان می‌کنه چنین اظهار نظری دارن. اگر دیدی یکی یواشکی داره یه گناهی می‌کنه نباید آبروش رو ببری. البته این در مورد مسئولین صادق نیست. اونا پنهانی هم اگر گناهی کردن باید آبرو براشون نذاشت! کاملا هریس که تماما آشکارا داره از این کثافتکاری حمایت می‌کنه.
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      37 4
      اگر اشکار کردن گناه و فساد خوب است که هست در مورد املاک نجومی و پرونده هزاران میلیاردی عیسی شریفی اطلاع رسانی بکنیددددددددد
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      14 15
      دریغ از اندکی عقل،اون چیزی که میگی گناه مسئولین را افشا کن درباره کشور خودته نه کشوری اون سر دنیا که نه حرفت رو می شنوه و نه تو حق داری در موردش نظر بدی چون قوانینش به خودشون مربوطه.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      12 1
      اساسا لاف عقل زیاد شده، اصلا کیه که ندونه تو آمریکای فاسد چه گناهانی در جریانه که اینجا یه عده دور برداشتن آشکار کردن و نکردنش درسته یا نه؟!
    • نادر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      6 0
      اولا چطور همه مسائل ما به اونها مربوطه ولی مال اونا به ما مربوط نیست؟دوما این یک تحلیل سیاسی از تیپ شخصیتی حاکمان آمریکایی هست که بناست دنیا با اونها تعامل کنه.سوما وقتی این فاسدان و فاسقان رفتار کثیف و حیوانیشان رو با تظاهرات و جدال در محاکم غرب به منظر جامعه میکشانند، این دیگه افشای گناه در خفا نیست.بلکه همراهی کردن با این حیوانات انسان نماست.و آخر اینکه حداقل بعنوان یه آدم این رفتار باید برای همه تشریح بشه ،تا به این عناصر برای اصلاح جامعه خودمون ،دل نبندیم
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      6 3
      خاک بر سرت منافق سفله
  • US ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    28 45
    گرایش وی به شما چه؟!
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      19 0
      غنی سازی ما به او چه ؟
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    54 8
    در یک هیات حاکمه فاسد، حیوان باش بعد از هر قماشی باشی مهم نبست، سیاه، سرخ، سفید ، زرد، یا آسیایی، افریقایی ....
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      9 0
      بنابراین بهتره آمریکا را به برجام راه ندهیم ! اینا همشون مشکل اخلاقی دارن که! نمیشه باهاشون مذاکره کرد! مذاکره با همجنسباز معنی نداره!
  • حسین PL ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    46 6
    با این کارها نابودی خودشون را نزدیک میکنن
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      13 0
      انشااله
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    23 41
    گرایشات جنسی هریس چه ربطی به مملکت ما داره مشرق؟!
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      18 2
      ایا گرایش به املاک نجومی در ایران ربطی به ملت ایران دارد؟
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      12 0
      به همان دلیل که برجام به آب خوردن ربط داشت.
    • LB ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      17 1
      جهالت محض است که فکر کنید به ما ربط ندارد. بعد اینکه مساله هسته ای حل بشه و شاید قبل حل آن، به اسم حقوق بشر، کشورهایی که همجنسبازی را مجاز ندانند ناقض حقوق بشر شناخته خواهند شد. این یعنی هسته ای رو هم بدیم بره، موشکی رو هم بدیم، ناموس و ... مون رو هم باید بدیم بهشون بره!
    • DE ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      12 0
      چطور ما دست در بینی خود می‌کنیم به این یانکی مربوط است آدم نادان حرف مفت زن
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    16 5
    در حال حاضر هر چیزی حتی بر خلاف آدمیت و انسانیت مد است
    • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      5 0
      حتی برخلاف طبیعت است5
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    18 5
    زندگی غربی مانند روبات بی روح است امیدوارم جریان اصلاحات غربگدا زود تر به پایان برسه
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      7 20
      شما هم مغز مردم رو له کردین از بس هر چیز بی ربطی رو به جریان اصلاحات ربط دادین
  • ناشناس IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 22
    چقدر افکار پلیدی و حسادت در مردان هست به عنوان حقوقدان و وکیل این حق دارد که از هر نوع مخلوقی دفاع کند زنی فوق العاده شایسته هست
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      3 1
      بی خیال بابا افکار پلید و حسادت که در ما خانمها هم کمتر از آقایون نیست ژست الکی نگیر من خودم زنم زنها را می شناسم تازه خیلی از کسانی که اینجا نظر می دهند خانم هستند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    10 14
    این خبر را برای چی منتشر کردید ؟ که چی بشه ؟به ما چه مربوطه--چه دردی از ما دوا میکنه؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    9 20
    من رفقای سیگاری زیادی دارم اما این به معنای گرایش من به افراد سیگاری نیست ای کاش یاد بگیریم به افرادی از هر طبقه و نژاد و تیره و طایفه که اگر عقاید و افکارشان را نمی پسندیم لااقل احترام بگذاریم
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 15
    یک دونه سند میگذاشتید وتمام. جز اشاعه فحشا چیز دیگری است؟ اینها خودشان می خواهند این مباحث کثیف را عرفی کنند. شما کمکشان نکنید لطفا!!! بعد بازم تو تیترتان افتادید در دام اینها. همجنس "گرایی" چیه دیگه؟ مگه همجنس بازی "گرایش" است؟ انحراف جنسی را با دست خودتان چرا گرایش معرفی می کنید؟ در کل موجودات عالم ارتباط جنسی فقط از طریق ارتباط جنس ناهمطراز واقعی است و الباقی انحراف جنسی است.
    • علی حقجو IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      7 4
      همه اینها در قرآن و روایات در مورد قوم لوط هم بیان شده است. طوطی وار اندام تولید صوت خود را بکار نیاندازید. آیا قرآن و روایات هم در مقام اشاعه فحشا هستند؟ لا والله
  • امیر IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    13 15
    به ما چه آخه؟؟؟؟ مشرق چندتا خبر درسا حسابی بزار..... فقط دارید صفحه پر می کنید...
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      17 8
      مشرق جان دمت گرم به روشنگری راجع به این سیاستمدارای کثیف آمریکایی ادامه بده تا معلوم شه همشون سرو ته یه کرباسن!! اونهایی هم که میگن به ما چه، ناراحتن که چرا پتهٔ اربابشون یا دموکرات ها که قراره برجام های بعدی رو به ایران تحمیل کنن ریخته بشه رو آب!!!
  • ده فجر IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    11 4
    یعنی قوم لوط جلو این ها کم میاره لامصب با ازدواح با هم نوع چه کوفتیه
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    17 19
    یک سوال همجنسباز بودن خیلی بد یا دزد و اختلاسگر بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همجنسباز باز بودن یک مشکل اخلاقی شخصی هست ولی رانت خوری و مافیای اقتصادی و اختلاس و زد و بند که تو کشور ما رواج یافته مملکت را نابود کرده
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      6 0
      دزدی و اختلاس هم ریشه در مشکل اخلاقی شخصی داره که رفته‌رفته نمود پیداکرده منتها اون پدر اقتصاد و ملت رو در میاره اون یکی پدر نسل بشر رو تشابه ش هم اینه که جفتش پدر آدمیزاد رو در میارن
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      9 1
      از دزد هم نجس تره. دست دزد رو قطع کن اما قاطع الطریق رو باید کشت. اخلاقی نیست. خلقت رو به نجاست کشیدن ...
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      10 0
      همجنس بازی وقتی فراگیر بشه و تازه تبلیغش هم کنن دیگه شخصی نیست و خیلی سریعتر از رانت و فساد مالی طومار یه ملت رو میپیچونه
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      6 0
      جاهل!
    • DE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      8 1
      کم دان همجنس باز دزد ناموس و دین و فرهنگ و عرف است . دزدیها و رانتخواریها را میتوان جبران کرد با پس گرفتن مال و زندانی خلافکار ولی فرهنگ منحط و فاسد همجمس بازی کل جامعه را نابود میکند و بجای بچه دار شدن یک سگ میگیرن تو بغلشون .تا کم کم نسل انسان منقرض بشه تو بهتر میدونی یا خدا که قوم لوط لواط کار را نابود کرد.// ابهت انسان به زیر پای خوکها خواهد رفت.... خبر خبر توجه توجه دشمن به مرزهای کشور حمله کرد ...برای جنگ آماده شوید...اِواخواهر !!! بَلا چرا حمله کردی موش بخوردت به دشمن بگو بدی بدی بد باهات قهرم !!!! / تا میان تمبانشان را بالا بکشند دشمن کشور را صاف کرده و امریکا همین را میخواهد.
  • رضا IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 6
    اگر گزینش داشتن مشکل حل بود !
  • مهرناز IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    10 3
    ترویج تفکر هم جنس بازی " تفکر صیهونیست ها برای از هم پاچیدن خانواده " ایجاد فرهنگ فساد بین جوانان " در نهایت کم شدن جمعیت در کره زمین می باشد " صیهونیست ها حامی افرادی که مروج هم جنس بازی هستند " برای رسیدن به مقام های بالا می باشد " امریکائی هائی خوب این موضوع را درک کرده اند.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 11
    این مشکل شخصی افراد است وربطی به ما ندارد مشکلی از مشکلات مارا حل نمی کند تنها بیت المال صرف چاپ این خز عبلات میشود
  • CA ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 8
    چه فکر میکردیم چه شد،؟ روزی که کاملا هریس معاون ریس جمهور،امریکا شد،چقدر خوشحال بودم که بلاخره یک اریایی (هندیزاده) هم به کاخ سفید راه یافت،ولی حالا افسرده شدم ،که ما اریایی ها هم،مشکلات اخلاقی زیاد داریم،وخدا نسل ما را مثل قوم لوط از میان بردارد،تا دنیا راحت شود.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 8
    به من و شما جه ربطی داره
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      4 0
      فضولا جاشون کجاست؟
  • هاتف IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 13
    یک زن دوتابعیتی !! اکثر مقامات سیاسی-نظامی-مالی آمریکا ریشه دو تابعیتی دارند.11؟؟ آنان در ساختن آمریکا ایفای نقش نموده اند.این نقطه قدرت سیستم حاکم بر آمریکاست. مترو میزان خودی و غیر خودی و بی خودی و...خارجی و داخلی نیست ، میزان وضع حال و خدمت برتر به جامعه آمریکاست.برخلاف جهان سوم غرق در انشقاق و...اتهام و انحراف و اختلاس و..
    • هنری کسینجر IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      3 0
      مساله اینجاست که ساکنان و صاحبان واقعی آمریکا، بومیان و سرخ پوستان اون جغرافیا هستندو بقیه اشغالگرند و بر اهداف اشغالگرانه و استعماری و زورگویانه خود اتفاق نظر داشتند .هم از گذشته که قدرت بلامنازع بودند در قرون گذشته و هم الان که در حفظ امنیت رژیم نامشروع خودشون ناتوانند و رو به افولند
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      2 0
      عجیبه که مثلا رییس جمهورشون رو از سیاه پوستها انتخاب میکنن اما در دوران همون رییس جمهور فشار و تبعیض علیه سیاه پوستها افزایش پیدا میکنه!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    5 12
    حالا کاری برای رفع تحریم ها انجام بده دمش گرم
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    12 10
    فکر کنید همه اینها مشکل دارند... که چی... باین حرفها و تیترها آیا سوزش رفتن ترامپ تان کم میشه...
  • رومینا یوسفی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 10
    سرتون تو کار خودتون باشه مردم ایران دارن از گشنگی میمیرن
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      3 1
      از گشنگی بمیرن بهتر از اینه که همجنسباز بشن.
  • پارسا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 7
    مشرق عزیز لطفا جوری گزارش بنویسید که هزاران نوجوان و جوان ایرانی که گرفتار اختلال جنسی و همجنسگرایی هستن بتونن با مطالب شما ارتباط برقرار کنن. این وظیفه ی شماست نگذارید رفرنس و منبع اطلاعاتشون رو برن از کانال های تلگرام و ماهواره بگیرن. بالاخره این یه واقعیتیه که هست
    • DE ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      1 2
      همجنس باز نیستم. با هم جنس بازی کاملا مخالفم.از نظر خودتون آبرو بردین نه؟حالا کی گفته این مطلب و بنویسین؟
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    11 3
    اینا امثال قوم سدوم هستن که به زودی نابود خواهند شد . دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    11 2
    میگن احمدی نژاد برای جو بایدن نامه نوشته.. یک مطلب هم درباره اون نامه بنویسید ببینیم جریان چی بود.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 1
    همجنس باز نه همجنس گرا این یک گرایش روانی نیست یک گناه کبیره و حتی میتونه ذنب لا یغفر باشه
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 0
    همه اینا زیر چتر رییس جمهور هستن و در نهایت با نام رییس جمهور رسمیت پیدا میکنن با این اوصاف بازم دم ترامپ گرم که از همچین مسائلی دور بود این مردتیکه بایدن واقعا منحرف هست و با این انتخابهایی که کرده این شایعه رو تایید کرد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    واقعیتی که در تمام جوامع شاهد آن هستیم این است که آدم رو تو هر ظرفی بریزید همون میشه ولی حقیقت یعنی ایده آل اینکه چگونه باید به فطرت نزدیک شدیک بحث کاملا انتزاعی است
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    6 1
    نجاسات را باید ازاله کرد
  • کاظم IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 1
    خود کامالا هاریس از افرادی بوده که با شرکت در جلسات پولداران در کالیفرنیا و ارائه همه گونه خدمات از پله های ترقی بالا آمده و از پست ترین طبقات اجتماعی بوده که با این گونه خدمات به طبقه الیت ورود نموده.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    مرگ بر آمریکا
  • Mirza IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    7 1
    تو دنیا غرب و شرق از دین مسلمونی خبری نیست یه مشت حیوون نجسن که باید خوب بخورن و خوب بخوابن و هر غلطی میخوان بکنن. و بعد مثل یه مشت ... میمیرن.ما بدنیا نیامدیم که سر بکشیم لذت را امده ایم بسازیم محبت کرامت عزت را
  • نرگس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 1
    این کار فقط شایسته حیواناته..نمیدونم دنیا داره از جاده خارج میشه.از طر فی هم این کار کم کم داره عادی میشه .
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      5 2
      حیوانات همه تسبیح خدای متعال را می‌گویند و همه از خدا می‌ترسند. به جز انسان سرکش. حیوانات هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنند
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      4 5
      پاسخ اون دوستی که میگه حیواناتم این کار انجام نمیدن عرض کنم که اشتباه میکنید این کار در حیواناتم شایع هست خصوصا در میمونها و حتی شیر دریایی و ... دلیلشم هنوز مشخص نیست و دانشمندای این حیطه هیچ پاسخی برای این رفتار ندادن .امیدوارم اجازه انتشار بدن چون جواب من در راستای دادن اطلاعات عمومی هست و سو برداشت نشه که قصد حمایت از این رفتار دارم
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 7
    خب که چی؟؟؟ مشرق میخوای چی رو ثابت کنی؟؟ همجنس بازی تو اکثرکشورهای دنیاهست شاییییددددتو کشورماهم باشه٬اما رسانه ای نشده.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    قوم لوط
  • بنده ی خدا IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    4 0
    به نام خدا سلام من که نفهمیدیم همجنس گرایی یعنی چه؟ اینکه بگوییم دوزن یا دومرد با هم ازدواج کنند حتی اگر خداپرست هم نباشیم برخلاف(ضد) فطرت و طبیعت انسان است وای بر کسانی که در راس قدرت جهان قرار گرفته اند ومدافع ومروج همجنس گرایی آن هم به صورت قانونی هستند صد وای بر انسان که خداونددر قرآن و ادیان الهی اورا اشرف مخلوقات وخلیفه ی خدا بر زمین معرفی می کند ولی او به اسفل السافلین سقوط کرده است. یا علی با سپاس
  • علی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    3 0
    این آمریکا عجب جنگلی است با حیوانات متفاوت
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    همجنس‌باز ی عامل کرونا
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 2
    خب که چی؟
  • GB ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    ترامپ وخانواده اش بانقاط ضعف وقوتش برکنارشدندویک مشت فاسد ومعتادوهمجنس باز حزب دمکرات آمریکاباتقلب ونیرنگ جایش راگرفتند-ومتاسفانه این رسم دنیاست_بقول قدما-کله پز برخاست -سگ جایش نشست!!
  • سیامک DE ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 1
    متاسفانه کافی است که زنی در اروپا مست بکند ،آنگاه بخاطر اختلالات بسیار شدید روحی روانی شان ،دست به هر عمل زننده غیر اخلاقی خواهد زد.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    به ما چه ربطی داره کلا ؟
  • باشه IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    کاملا هریس کاملا ابله بود
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    برای یک حریص فاحشه سیاسی و اخلاقی، خیلی مهم نیست که یک جنسباز باشد، دوجنس باز باشد و یا کلا چندین جنس باز، هر جنسی جور بشود ایشون و هم مکتبانش پایه هستند.
  • هدایت IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    1 1
    کاملا محکوم به مرگ است و هرکس همجنس گرا باشد
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    0 2
    اینهمه نوشتی که چی بشه خب من چکارکنم که یکی توامریکاهمجنسبازه خب باشه
  • ناشناس IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 1
    ‌این‌خبر‌چه‌سودی‌برای‌مردم‌ایران‌دارد‌هیچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس