محمدخانی: پرسپولیس قدرت خود را به حریفان دیکته می‌کند

مهاجم پیشکسوت تیم ملی و سرخپوشان تهرانی گفت: پرسپولیس در این فصل هم مدعی قهرمانی خواهد بود و می‌تواند قدرت خود را به حریفان دیکته کرده و جام را برای پنجمین سال پیاپی به دست آورد.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی اظهار داشت: پرسپولیس پس از کسب تساوی در هفته اول برابر پیکان، مقابل نفت آبادان به برتری رسید تا قدرت خود را نشان دهد.

وی افزود: پرسپولیس در بازی با نفت آبادان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و در طول دقایق این مسابقه نسبت به حریف خود برتری داشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خط هافبک پرسپولیس در بازی با نفت آبادان دوندگی فراوانی داشت و توانست میانه زمین را به نام خود کند. بازیکنان این منطقه توپ‌گیری عالی داشته و پاس‌کاری خوبی انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت تمدید قرارداد ۲ پرسپولیسی

محمدخانی تصریح کرد: خط حمله پرسپولیس هنوز با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما امیدوارم همچون سال‌های گذشته باز هم مهاجمان پرسپولیس گل‌های زیادی به ثمر رسانده و در کورس آقای گلی قرار داشته باشند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس بازی سختی را با نفت مسجد سلیمان پیش روی خود دارد. حریف در خانه انگیزه‌های فراوانی مقابل قرمزپوشان دارد و می‌خواهد حداقل امتیاز را کسب کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس در این فصل هم مدعی قهرمانی خواهد بود و می‌تواند قدرت خود را به حریفان دیکته کرده و جام را برای پنجمین سال پیاپی به دست آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 3
    بله به داوران . فدارسیون پرسهای قدیمی وداش قوربون ....اینوهمه می شناسند
  • جواد IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    جنسش شوب بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس