شناسایی بیماران جدید کرونایی

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارائه آمار کرونا در شبانه روز گذشته، از شناسایی بیماران جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۵ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۳۷۰ نفر از آنها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ نفر رسیده است گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۶۲۵ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۵۸۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی عنوان کرد: تا کنون پنج میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری توضیح داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    7 3
    تخم مرغ شانه ای ۳۴ ت
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    7 1
    یامن اسمه دواءوذکره شفاء.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    7 0
    ۱۳هزار نفر!! خسته نباشید
  • FR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    کشور رو ول کردید همه کورنا بگیرن تا به قول ایمنی گله ای ایجاد بشه یک ماه هست کورنا گرفتم هر روز سردرد بدن درد خستگی دارم دیونه میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس