طاهرزاده: زدن یک گل در ۲ بازی آنهم از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس بد است/ هر روز یک تکه از پازل این تیم را برداشتند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بعد از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا شاهد ایجاد انواع و اقسام حاشیه‌ها برای تیم گل‌محمدی بوده‌ایم.

به گزارش مشرق، بهنام طاهرزاده درباره شرایط پرسپولیس در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با نگاه به دو بازی ابتدایی پرسپولیس متوجه می‌شویم که سرخپوشان در گلزنی موفق نبوده‌اند و تیم گل‌محمدی در فاز هجومی نبود یک مهاجم ششدانگ و گلزن را حس می‌کند. به ثمر رساندن یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی در دو بازی برای فینالیست آسیا و تیمی که همیشه مشهور به فوتبال هجومی است، خیلی بد است.  

وی ادامه داد: پرسپولیس در نوع بازی و اجرای تاکتیک‌های متنوع در دو بازی گذشته مشکلی نداشته است، اما این تیم در خط حمله یک نفر تمام‌کننده ندارد که از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کند. مهدی عبدی بازیکن پرتلاشی است، اما در این دو بازی نتوانسته موفق باشد. او بار روانی و فشار سنگینی را روی خودش احساس می‌کند که همین موضوع باعث شده موقعیت‌های تک به تکی را هم که به دست می‌آورد، از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

درخشان: پرسپولیس باید مشکل گلزنی را حل کند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم که با آمدن مهدی‌خانی زمانی که او به آمادگی صد درصد می‌رسد بتواند ضعف گلزنی پرسپولیس را برطرف کند. مهدی‌خانی و هر بازیکن جدید دیگری هم که به پرسپولیس می‌آیند باید زمان بگذرد تا بتوانند خودشان را نشان دهند و در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم او صد درصد موفق خواهد شد. در فوتبال ما از بین چند بازیکن یکی مثل عیسی آل‌کثیر می‌شود که می‌تواند در همان بازی‌هایی ابتدایی برای پرسپولیس موفق ظاهر شود و گل‌های مهمی را به ثمر برساند. بازی در پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و این‌طور نیست که بگوییم بازیکنی در تیم سابقش خوب گل زده است و در پرسپولیس هم می‌تواند موفق باشد. 

«پرسپولیس علاوه بر ضعف گلزنی، شرایط حساسی هم در دفاع میانی برای فینال آسیا پیش رو دارد» طاهرزاده ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در حال حاضر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان از همه لحاظ آماده هستند، اما در فاصله باقیمانده تا فینال آسیا نمی‌دانیم چه اتفاقاتی پیش روی ما خواهد بود. ما خیلی راحت شجاع‌ خلیل‌زاده را از دست دادیم. حسینی و کنعانی‌زادگان خیلی آماده هستند و کیفیت فنی خوبی هم دارند، اما از لحاظ سرعت بازیکنان کندی هستند. ما می‌توانستیم برابر حریفان شرق آسیایی روی سرعت شجاع خلیل‌زاده حساب کنیم. ای کاش فینال لیگ قهرمانان آسیا هم در همان زمان برگزاری مسابقات انجام می‌شد، آن موقع پرسپولیس آمادگی بالایی داشت و به طور قطع می‌توانیم بگوییم که پرسپولیس با آن شرایط فینال را هم با موفقیت پشت سر می‌گذاشت. 

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد شاهد ایجاد انواع و اقسام حاشیه‌ها برای این تیم بودیم و هر روز یک تکه از پازل پرسپولیس را برداشتند و تیم گل‌محمدی را ضعیف کردند. بازیکن از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین‌های خوبی داشته باشیم. مدیریت جدید هم انتخاب شده است وقتی که پولی در باشگاه نیست و حساب‌ها خالی است کاری نمی‌تواند انجام دهد. این باشگاه که درآمدزایی ندارد و تا زمانی هم که خصوصی نشود مشکلات مالی‌اش پابرجا خواهد بود. 

طاهرزاده در پایان در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس در هفته سوم لیگ مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس در لیگ بازی‌های سختی پیش رو خواهد داشت و مربوط به یک بازی و دو بازی نیست. همه تیم‌ها می‌خواهند از قهرمان ایران و فینالیست آسیا امتیاز بگیرند و با انگیزه مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند. شاگردان گل‌محمدی قطعاً بازی دشواری در مسجدسلیمان خواهند داشت و باید با هوشیاری و تمرکز بالا مقابل این تیم بازی کنند. امیدوارم که پرسپولیس مثل بازی برگشت فصل گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، بار دیگر مقابل این تیم به پیروزی برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    3 2
    اینها همش کار کیسه بوده که استارتش از همدستی کیسه با عربستانی ها بابت محرومیت آل کثیر و بعدش پیمان برادری با عربستانی ها بابت بازیکنان جدید پرسپولیس بوده که به لطف خدا همشون دست از پا دراز تر برگشتند
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 0
    عجب رویی دارن این لونگی ها ،الان چندین فصله که ترکیب اصلی پیروزی تغییر نکرده ولی استقلا هرسال یه تیم جدید درست میکنه ولی صدای کسی درنمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس