کد خبر 1147990
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
وحید بیاتلو

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت:‌تیم ما جوان است من در تیم ماشین‌سازی تاوان جوان‌گرایی را می‌دهم.

به گزارش مشرق، وحید بیاتلو پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و اختلاف ما با حریف به ضربه کاشته میلیچ و واکنش‌های مظاهری باز می‌گشت.

تیم ما مقابل استقلال بهتر از گذشته بود و مرا به آینده ماشین‌سازی امیدوار کرد به تیم استقلال هم تبریک می‌گویم اما بازیکنانم عملکرد رضایت‌بخشی داشتند.

وی درباره اینکه به عنوان جوان‌ترین سرمربی لیگ برتر با تیم جوان ماشین‌سازی چه اهدافی را دنبال می‌کند ،گفت‌: تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و تلاش می‌کنیم هواداران عزیز ماشین‌سازی را راضی کنیم  مثال تیم‌های جوان هم سایپا است که سال گذشته با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم سقوط کنند در لیگ برتر باقی ماند نباید انتظار داشته باشیم تیمی که کم هزینه می‌کند رو به جوان‌گرایی می‌آورد و بسیاری از نفراتش را تغییر می‌دهد از همان ابتدای فصل نتایج خوبی کسب کند. امشب هم دیدید مانند بازی با ذوب‌آهن روی یک خطا گل خوردیم و این موضوع تاوان جوان‌گرایی است که می‌دهیم.

بیاتلو در نشست خبری نیز اظهار داشت: همانطور که به همکارانتان گفتم در 20 ،30 دقیقه ابتدایی موقعیت داشتیم ولی قسمت نبود بازی را ببریم. باید روی این موضوع کار کنیم تا هفته های آینده بهتر باشیم.

وی در خصوص اینکه هدف تیمش در ادامه راه چیست عنوان کرد: نمی شود هم جوانگرایی کرد، ستاره نگرفت و هزینه ها را مدیریت کرد و سهمیه آسیا هم گرفت.  شما اگر دقت کنید سایپا سال گذشته جوانگرایی کرد و اگر اشتباه نکنم با اختلاف یک امتیاز در لیگ ماند. هدف ما جوانگرایی بوده و حتی از تیم‌های لیگ دسته اولی هم بودجه تیم ما کمتر است. با این وجود پیشرفت تیم ما لحظه به لحظه بهتر می‌شود. تیم ما روند رو به رشدی دارد و امیدوارم روز به روز بهتر و شرمنده هواداران ماشین سازی نشویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    4 0
    آره ، فقط ۴ تا توپ دیاباته رو از رو خط برگردوندید
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    4 0
    یه اختلاف دیگه هم داشتید اونم این بود که شما 90 دقیقه رفته بودید تو قوطی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس