واکنش وزارت خارجه به توئیت وزیرخارجه سوئد پس از گفتگو با ظریف

سعید خطیب زاده در پی توئیت آنه لینده وزیر خارجه سوئد پس از گفتگوی تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه سوئد اظهار داشت: متاسفانه اطلاعات مقامات سوئدی در خصوص وضعیت آقای جلالی که بنا به جرائم امنیتی در زندان به سر می برد، ناقص و غلط است.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه با  اشاره به توئیت لینده وزیر خارجه سوئد که امشب پس از  تماس تلفنی وزرای خارجه دو کشور منتشر گردید اظهار داشت : متاسفانه اطلاعات مقامات سوئدی در خصوص وضعیت آقای جلالی که بنا به جرائم امنیتی در زندان به سر می برد، ناقص و غلط است. 

وی افزود: همان طور که دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو برای خانم لینده توضیح داد، قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران مستقل بوده و هر گونه دخالت در صدور یا اجرای احکام قضایی مردود و غیر قابل پذیرش است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    سوئد کل جمعیتش اندازه تهران نمیشه بعد میاد برای ما تعیین تکلیف میکنه
  • فرید IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    خانم پر رو زنگ زده از ایشان بازجویی کرده ایشان هم که به همه عالم و آدم پاسخ گو هست الا ملت ایران مفصلا به خانم حساب پس داده، گلی به گوشه جمالتون اکثریت ملت فهیم ایران با این اتنخاب و رای دادنتون !!! ایشان میخواد کاندید ریاست هم بشه یه مشت سلبریقی هم قراره براش نمایش تخت حوضی بگیرن !! این دفعه خدا وکیلی حواستون جمع باشه.
  • عباسی RO ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    به خانم آنه لینده. بگوییدکشته شدن چندین وچندنفردرخیابانهای آمریکا توسط پلیس. غلط است یا درست کودک کشی صهیونیست ها بمباران بیمارستان‌ها ومدرسه ها توسط وهابی‌ها غلط است یادرست
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    چرا ما با هر کی تعارف داریم در امور کشور ما به راحتی دخالت میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس