کد خبر 1147867
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
شروط خطیبی برای بازگشت به آلومینیوم اراک

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم معتقد است که اگر این بازیکنان را از پیش فصل در اختیار داشت می‌توانست نتایج بهتری در دو هفته ابتدایی بگیرد.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در آستانه دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: « هفته بسیج را تبریک گفته و همچنین به خانواده خادم بابت از دست دادن پدرشان و همچنین جامعه کشتی و ورزش ایران تسلیت می‌گویم.»

خطیبی در خصوص بازی فردا عنوان داشت:«فردا بازی سوم ما است و هفته اول آن شرایطی که دوست داشتیم نبود و روند تیم و کلی باشگاه رضایت نداشتیم. اما در هفته دوم در برابر سپاهان روند رو به رشدی داشتیم و در بازی سوم با مس رفسنجان این روند رو به رشد را باید ادامه دهیم. تیم رقیب ما در بازی فردا از یک کادر فنی بسیار کار بلد بهره می‌برد و همچنین بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند که ما احترام خاصی برای آن‌ها قائل هستیم.»

وی در ادامه افزود: «امیدوارم فردا با توجه به تفکراتی که داریم و استراتژی که پیش‌بینی کردیم به هدفمان برسیم و به روند رشدمان نسبت به بازی قبلی همچنان ادامه دهیم.»

خطیبی درخصوص اینکه هر دو تازه به لیگ برتر آمدند و در دو هفته نخست نتیجه لازم را نگرفتند تا چه حد به دنبال پیروزی هست گفت: «به‌هرحال ما در این دیدار میزبان هستیم و قطعاً به دنبال پیروزی هستیم. اما علی‌رغم اینکه هر دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر آمدند، مسی‌ها بلافاصله پس از صعود نقل و انتقالات را شروع کرد و تیم خود را زود بستند و وارد بازی‌های تدارکاتی شدند و از همین رو تا حدی از ما جلوترند. اما پس از هفته اول چند بازیکن به جمع ما اضافه شدند که این امر نیاز به هماهنگی دارد که از زحمات بچه‌ها بسیار ممنونم. اما امیدوارم بتوانیم با توجه به نقاط ضعف و قدرتی که از مس رفسنجان دیدیم برنده بازی فردا باشیم و اولین سه امتیاز را در زمین خودمان بگیریم.»

سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه درخصوص محروم مصدوم تیم بیان کرد: «مصدوم که نداریم، اما علی نژاد را به علت محدودیت نداریم.»

خطیبی درباره دروازه‌بانان تیمش گفت: «به‌هرحال دروازه‌بانان بازیکنان کلیدی هستند و مربی دروازه‌بانان ما تلاش می‌کند تا دروازه‌بانان جوان ما را خوب تمرین دهد. در این پست کشور ما بازیکن کم دارد و ما می‌خواهیم روی این جوانان سرمایه‌گذاری کنیم. از این نفرات هرکدام در تمرینات بهتر بود، جای خود را در ترکیب اصلی باز می‌کند و ما هم سعی می‌کنیم از او استفاده کنیم. درهرصورت الآن دروازه‌بانان بزرگی که وجود دارند زمانی به آن‌ها اعتماد شده است و امیدوارم از این چند گلری که داریم هرکدامشان که توانستند جواب اعتماد ما را بدهند ما از او استفاده خواهیم کرد.»

سرمربی آلومینیوم درباره برگزاری لیگ با توجه به شرایط کرونا گفت: «اکنون همه در خانه‌شان به یک نوعی زندانی هستند و این پروتکل‌ها برای ما مفید است و در خانه ماندن برای ما خوب است. در این موقعیت جوانان واقعیتش نیازمند تفریح و سرگرمی هستند و من فکر می‌کنم فوتبال می‌تواند این خلأ را پر کند. من فکر می‌کنم سخت‌گیری‌های بهداشتی در فوتبال وجود دارد و با رعایت این پروتکل‌ها می‌تواند، بازی‌ها برگزار شود.»

خطیبی به‌عنوان صحبت‌های پایانی خاطرنشان کرد: «ممنون هستم از شما و آرزو می‌کنم که همه‌کسانی که از گیرنده‌هایشان بازی را تماشا می‌کنند از بازی لذت ببرند. همچنین امیدوارم فردا بتوانیم اولین سه امتیاز را به دست بیاوریم و شخصیت تیمی خود را نشان دهیم. اما ای‌کاش که من این تیم را یک ماه پیش داشتم اما به‌هرحال این اتفاق برای من افتاد ولی این قول را می‌دهم که این تیم ظرف دو تا سه هفته جزو تیم‌هایی خواهد بود که در لیگ برتر حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت و از مدیران باشگاه می‌خواهم که در کنار ما باشند تا شخصیت جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنیم و به نمایش بگذاریم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس