مجلس نمایه

عضو هیأت رئیسه مجلس در پی شکایت دولت از وی خواستار این شد که دادگاه شکایت از وی علنی باشد.

به گزارش مشرق، سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شکایت دولت از وی گفت:‌ در ابتدای کار مجلس یازدهم در یکی از جلسات، وزیر ارتباطات در مجلس حاضر شد و گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد. من در آن جلسه طی نطقی اعلام کردم که آقای روحانی در طول ریاست جمهوری ابتدای صنعت هسته‌ای و بعد صنعت فضایی ما را تعطیل کرده است. 

بیشتر بخوانید:

شکایت روحانی از عضو هیئت رئیسه مجلس

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور با استناد به این صحبت من،‌ علیه من طرح شکایت کرده که البته بنده از این موضوع استقبال می‌کنم. 

دهنوی خاطرنشان کرد: همانطور که من گفتم از برگزاری جلسه چنین دادگاهی استقبال می‌کنم و باید جلسه دادگاه هم به صورت علنی برگزار شود. 

وی افزود: بنده به عنوان عضو کوچیکی از خانواده دانشگاهیان، نگاهم به صنعت هسته‌ای و فضایی و به طورکل به برجام نگاه سیاسی نیست بلکه یک نگاه فنی است.

وی اظهار داشت: مستندات کافی برای اظهارنظرم مبنی بر تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور در طول ریاست جمهوری آقای روحانی دراختیار دارم در صورتی که رأی دادگاه به تبرئه بنده باشد آقای روحانی باید در همین دادگاه در قبال تعطیلی صنعت هسته‌ای و فضایی کشور پاسخگو باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • عبدالله مومن IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 0
    دولت فعلا در مسیر نایاب سازی مرغ برای برجام دو. قدم می زنند
  • احسان معتمدی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    8 0
    دانشمندان عزیز ما چند ماهواره را با زحمات زیاد و با توان خودشان طی سالها ساختند و تحویل دولت دادند تا آنها را پرتاب کند و دولت هم با تبلیغات گسترده فراوان که ما ماهواره بر را در فلان روز می فرستیم و خلاصه دیگر مطلبی پنهان نمانده بود از آمریکا و اسراییل و اینکه با توجه به عملیاتهای سایبری وحشتناکی که در آن زمانها انجام دادند به گمانم در اثر اینها بود که ماهوارها نابود شدند و ترامپ هم توییت می زد و ما را مسخره میکرد
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 0
    آفرین آقا ی دهنوی پا پس نگذارید مردم هم پشت سر شما هستن
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      شکایت و بستن دهان منتقدان در واقع هنر دلبستگان و وابستگان به غرب است که ، با فریب دادن مردم با وعده های دروغین تمام شدن تحریم ها و بهتر شدن اقتصاد کشور بود، باعث شدند تا هم تحریم ها تشدید شود و هم مردم را در تنگنای معیشتی قرار دهند.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    مگه آقای عباسی از شکایت رئیس جمهور ، نبرده نشد؟ آخرش چی شد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس