محسن رضایی نمایه

حافظه باراک اوباما شاید به هر دلیل آسیب دیده باشد اما اینجا در سردشت، زرده، حلبچه ، طلائیه و... هیچکس جنایت رژیم بعث عراق را که با چراغ سبز آمریکا و انگلیس صورت گرفت فراموش نکرده است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با انتشار کتاب خاطرات آقای اوباما، رییس جمهور سابق امریکا، شاهد تلاش او برای برائت جستن از جنایات صدام و رژیم بعثی عراق هستیم. اوباما برای پنهان کردن مُشت چُدنی زیر دستکش مخملی، تا آنجا پیش رفته که تلاش کرده نقش غربی ها و بویژه آمریکا را در حمایت از بمباران شیمیایی سردشت دستخوش تحریف کند.

هفتم تیرماه ۱۳۶۶، در حالی که من و برادران رزمنده ایرانی، درگیر جنگ با صدام بودیم، جنگنده‌های رژیم بعث عراق در جنایتی آشکار، شهر سردشت را با هفت بمب شیمیایی هدف قرار دادند، جنایتی که امروز باراک اوباما در راستای تطهیر چهره بین‌المللی آمریکا، منکر آن می‌شود.

حافظه باراک اوباما شاید به هر دلیل آسیب دیده باشد اما اینجا در سردشت، زرده، حلبچه ، طلائیه و... هیچکس جنایت رژیم بعث عراق را که با چراغ سبز آمریکا و انگلیس صورت گرفت فراموش نکرده است.

حتی آن دسته معدود از پیرمردهای سردشت که به علت بیماری، جزئیات سریال تلویزیونی که دیشب از تلویزیون دیده اند را فراموش کرده باشند، اما همان‌ها هم نام و هویت کردی و ایرانی و اسلامی خود را به یاد دارند و مثل بقیه مردم سردشت اند؛ دستکش مخملی امریکا را باور ندارند و داغ «بمباران شیمیایی سردشت» را در سینه دارند؛ خاطرات تلخ و شیرین مشترک ما، بخش جدایی ناپذیر تاریخ و هویت ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    32 7
    درود بر آقا محسن
  • جمشید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    18 3
    فقط دستان قوی شما در مقابل دستان آهنی مخملی برنده است
  • مهرداد ارقميري IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 1
    خدا رحمتت كنه ، اين حرف درست است . يادمان نرود . دشمن دوست نمي شود . اصالت با ماهيت است و ماهيت تغيير نمي كند .
    • هما IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      اصالت از ان وجود است. نه ماهیت. شمااصالت را به ماهیت میدهید. بیکار بودم گفتم از فلسفه هم یادی کنم. این اوباما عددی نیست. نه وجود دارد. نه اصالت. ازماگفتن
  • TW ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    8 0
    خوب دولت و وزارت خارجه ما در مقابل این تحریف تاریخ توسط امریکا چه کاری کرده است و چه کاری میخواهد بکند؟!
  • NZ ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 0
    دلسوزان دقت بفرمايند بسيار احتياج به افرادی داريم که در مقابل تعارف و ظاهر شرقی،لاتين و افريقايی ماهرانه برخورد کنّند. هفته پيش هم در مورد بکار بردن تيم بايدن از چنين مواردی خدمتّان گفتم. تيم به زبان ساده تيم جديد بيشتر از زنان از فرهنگ و سرزمين های ياد شده تشکيل شده تا با ظاهری گرم جبهه يکدست بر عليه ما تشکيل دهد و نفوذيها نقش بسيار پرنگی در 9 ماه روبجلو بازی می کنّند و خائنين رسانه ای هم نقش بسياری در براه انداختن کارناوال احساسی خواهند داشت.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    اما اینجا در سردشت، زرده، حلبچه ، طلائیه و... هیچکس جنایت رژیم بعث عراق را که با چراغ سبز آمریکا و انگلیس صورت گرفت فراموش نکرده است./// من حاضرم تو همین تهران کرور کرورآدم پای ماهواره نشون بدم که از حکومت ایران کینه دارن ولی عاشق آمریکا و انگلیس هستن. ما نقش تبلیغات دشمن رو دستکم گرفتیم. اون حرومزاده ها جای جلاد و شهید رو عوض کردن.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 0
    سلام ودرود برحاج محسن شناسنامه هشت سال دفاع مقدس قهرمان بی ادعا اصطوره ی غیرت مرد روزهای سخت جنگ سلام سردار پشت سرشما هستیم برای ۱۴۰۰
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      اسطوره
  • سید فروزان CH ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    ایشان چه توقعی از اوباما دا ند ،وقتی در مملکت خودمان گروهی به نام اصلاح طلب ، شب و روزشان به فکر امریکا و مذاکره و تعامل و تسلیم و امتیاز دادن ،میگذرد
  • V IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    اوباماعجوزه فکرکنم سرفه کنه جوبایدن میوفته بیرون...‌ زیرپاله میشه..‌‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس