خبر ویژه

عضو مرکزیت حزب اعتماد ملت ضمن حمایت از عملکرد دولت روحانی می‌گوید: مردم فقط از چند اصلاح‌طلب ناراضی هستند.(!)

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: سعید شریعتی (از مجرمان فتنه ضدامنیتی سال 88 که به‌عنوان مشاور مدیرعامل در صندوق بیمه عشایر و روستاییان امرار معاش می‌کند) به روزنامه آفتاب یزد گفت: اصلاح‌طلبان در طول سال‌های اخیر هرگاه دولت خطا رفته است در صف اول انتقاد از دولت روحانی بوده‌اند و هرگاه دولتی‌ها نسبت به مردم رویه نادرستی پیش گرفتند اصلاح‌طلبان طرف مردم بودند. بنده از حامیان دولت روحانی هستم هرچند نقد هم دارم، به‌طور کلی جریان اصلاحات در انتقاد از دولت کم نگذاشته است. اینکه ضعف‌های دولت روحانی در اداره امور به پای اصلاح‌طلبان نوشته شود منطقی نیست درحالی که اصلاح‌طلبان در بدنه دولت نقش اساسی نداشتند.

وی در عین حال می‌افزاید: از سوی دیگر عملکرد دولت روحانی را باید منصفانه ارزیابی کنیم. در شرایطی که می‌دانیم عوامل مختلفی بر ضعف دولت روحانی اثرگذار بوده‌اند و ویروس کرونا بر همه جهان تاثیر منفی گذاشته است در حالی که در ایران همزمان تحریم‌هایی بسیار سنگین نیز وجود داشته که اگر هر جای دیگر بود دولت چند بار سقوط می‌کرد. باید منصفانه داوری کنیم مثلا اگر دولت در اختیار فرد دیگری بود با این شرایط می‌توانست عملکرد بهتری بدهد! اینکه مردم از اصلاح‌طلبان عبور کرده‌اند را قبول ندارم. این فضاسازی است که رسانه‌ها و جریان رقیب می‌کنند.

شریعتی گفت: شاید مردم از یک یا چند اصلاح‌طلب ناراضی باشند اما اینکه از جریان اصلاحات عبور کرده باشند صحیح نیست.

آفتاب یزد با لحنی انتقادی از شریعتی پرسید «آقای شریعتی! البته این رسانه‌ها نبوده‌اند که موضوع از دست رفتن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را مطرح کرده‌اند، بلکه چندین فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز در حدود یک سال اخیر گفته‌اند باور دارند که اعتبار اصلاحات و اعتماد مردم به آنها به‌شدت آسیب دیده است؟»

او در پاسخ می‌گوید: این شکسته نفسی اصلاح‌طلبان است، ویژگی اصلاح‌طلبان این است که در برابر مردم کرنش می‌کنند و خودشان به نقد درون‌گفتمانی می‌پردازند. این نوع انتقادهای گفتمانی اشکالی ندارد اما نباید به حرفی غیرواقعی تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 1
    درودبراین همه رو
  • علی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 0
    سه ماه مونده به انتخابات که دلار رو ده هزار تومن کردن میفهمین مردم طرفدار اصلاح طلبا هستن یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس