کد خبر 1147244
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مطهری: پرسپولیس مشکل گلزنی ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرد مشکل گلزنی ندارد و برخی در ارزیابی پرسپولیس عجله می‌کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ بیستم موفق شد تا در دیداری خانگی صنعت نفت آبادان را با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی شکست دهد.

پس از این دیدار ایراداتی از پرسپولیس مطرح  شد مبنی بر اینکه این تیم در گلزنی مشکل دارد و ممکن است این موضوع در آینده مشکل ساز شود.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس، بازی با صنعت نفت آبادان، مشکل گلزنی سرخپوشان و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی با صنعت نفت آبادان چطور بود؟

بازی سختی بود. عبور از لایه‌های دفاعی صنعت نفت کمی دشوار بود اما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و از این لایه‌ها عبور کنیم. از طرفی هیچ موقعیتی به حریف ندادیم که این از نکات مثبت این مسابقه بود. در طول بازی هم چند بار موقعیت گلزنی ایجاد کردیم و خدا را شکر بازی را بردیم.هر چند چمن بلند ورزشگاه آزادی به ویژه در نیمه دوم کار ما را سخت کرده بود.

پرسپولیس روند خوب گل نخوردن در لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ ایران هم به نظر می‌رسد که حفظ کرده است.

این به دفاع تیمی خوب ما باز می‌گردد که همه بازیکنان در آن نقش دارند. همه نفرات به خوبی در این غالب وظایفشان را انجام می‌دهند. از نوک حمله گرفته تا نفر آخر در خط دفاعی همه در این دفاع تیمی خوب نقش دارند.

بیشتر بخوانید:

عبدی و مهدیخانی در سطح علیپور و آل کثیر نیستند

اما بیشتر انتقادات از پرسپولیس مربوط به مشکل این تیم در گلزنی است نظر شما چیست؟

مگر همین تیم در لیگ قهرمانان آسیا کم گل زد؟ از دید من چنین مشکلی وجود ندارد. ما باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا شرایط را بهبود ببخشیم.

البته این موضوع هم مطرح شد که پرسپولیس اقتصادی بازی می‌کند. چنین موضوعی را قبول دارید؟

ما همیشه برای پیروزی به میدان می‌رویم و هدف ما در هر مسابقه کسب ۳ امتیاز است. البته به نظر من ایرادی هم ندارد که در برخی بازی ها اقتصادی ببریم. مهمترین موضوع برای تیم ما کسب ۳ امتیاز است و فرقی نمی کند با چه نتیجه ایی برنده بازی باشیم.

این انتقاد هم مطرح شده که پرسپولیس در مواجهه با تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، برنامه دومی برای گلزنی ندارد؟

من نمی‌دانم چه افرادی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند اما نظر هر کسی محترم است. ما در تمرینات برنامه‌های مختلف مد نظر را انجام می‌دهیم و در مسابقات هم موقعیت‌های خوبی را خلق می‌کنیم. از نظر ایجاد موقعیت شرایط خوبی داریم.

پرسپولیس هفته آینده باید برابر نفت مسجد سلیمان به میدان برود. این بازی را چطور می‌بینید؟

همه مسابقات لیگ دشوار است و بازی آسانی در لیگ نداریم. مهم تر از همه چیز ذهنیت برنده اعضای تیم است. امیدواریم در بازی بعدی هم بتوانیم با عملکردی خوب ۳ امتیاز را بگیریم.

پرسپولیس در روز های پایانی نقل و انتقالات توانست تنها مهدی مهدیخانی را جذب کند. آیا این بازیکن می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد؟

امیدوارم این بازیکن بتواند هرچه زودتر خود را آماده کند تا برای پرسپولیس مفید باشد. هر چند ما بهترین بازیکنان را داریم که سرمایه‌های پرسپولیس هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    1 0
    گل محمدی جدیدا استعفا نداده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس