کد خبر 1147238
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

با گسترده شدن دنیای تکنولوژی و افزایش رقابت در بازار های این محصولات، انتخاب ها برای ما سخت شده است. در اینجا سخت شدن انتخاب به علت محدود بودن توانایی انتخاب ما نیست بلکه به دلیل باز بودن بیش از حد دست ما برای انتخاب برند ها و مدل های مختلف است.در دنیای تلویزیون نیز وضع به همین روال است و شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. در بازار های تلویزیون وضعیت رقابت به قدری داغ است که با انتخاب یک بازه بسیار کوچک برای بودجه ای که قصد داریم هزینه کنیم، می توانیم از چندین برند و مدل های مختلف انتخاب و خریداری نماییم. در ادامه این مطلب که خدمت شما ارائه خواهیم داد، قصد داریم در مورد بهترین تلویزیون ها برای خرید صحبت کنیم.

برند ها و بهترین تلویزیون های آن برای خرید

در ادامه در مورد برند های مختلفی که در بازار وجود دارند و بهترین انتخاب هایی که در خرید از این برند ها می توانید صورت دهید، بحث خواهیم کرد. طبق گزارش فروشگاه بانه سیتی، بهترین تلویزیون های موجود در بازار در ادامه قابل مشاهده است.

تلویزیون های شرکت ال جی

یکی از بهترین شرکت هایی که در دو دهه اخیر نام خود را در بین بهترین ها در ساخت تلویزیون به شهرت رسانده است، شرکت ال جی است. این شرکت جز سه شرکت برتر دنیا در تولید تلویزیون قرار دارد. برخی تکنولوژی هایی که شرکت ال جی در تلویزیون هایی که به تولید می رساند، استفاده می کند مختص شرکت ال جی بوده و دیگر شرکت ها به این توانایی دست پیدا نکرده اند.

LG 49Nano86

این مدل از بین تلویزیون های تولید شده توسط شرکت ال جی که از دسته تلویزیون های نانوسل است، می تواند بسیار انتخاب مناسبی باشد. 49Nano86 در سال 2020 به بازار عرضه شد و توانست یکی از پرفروش ترین تلویزیون های شرکت ال جی باشد. این مدل که دارای حاشیه بسیار کم و ضخامت بسیار نازکی بوده از نظر ظاهری لایق کلمه دلربا است. شرکت ال جی با قرار دادن پردازنده a7 که جزو پردازنده های نسل سوم بوده و از چهار هسته تشکیل شده است، قدرت بسیارزیادی را برای پردازش تصویر در این تلویزیون قرار داده است. رزولوشن این تلویزیون نانوسل، 4K UHD بوده و با داشتن 3840*2160  پیکسل در مقابل اندازه 49 اینچی این تلویزیون، تصویر را به صورت معجزه آسایی عالی به نمایش خواهد گذاشت. سیستم عاملی که در این تلویزیون قرار گرفته است WebOS  سری 5 بوده که آخرین ورژن ارائه شده است. با اطلاعات داده شده در باره این تلویزیون می بینید که یکی از بهترین انتخاب هایی که برای خرید تلویزیون می توانید داسته باشید، 49Nano86 از شرکت ال جی است.

تلویزیون های شرکت سامسونگ

تلویزیون های که توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند به علت کیفیت بالایی که در ساخت آن ها وجود دارد، در دنیا معروف هستند. این شرکت اولین شرکتی بود که دست به تولی تلویزیون های منحنی زد و امروزه این نوع تلویزیون ها را در بهترین کیفیت به بازار عرضه می نماید.در ادامه با معرفی چند مدل از تلویزیون های سامسونگ که برای خرید جز بهترین ها هستند، نشان خواهیم داد که این شرکت چه تکنولوژی های پیشرفته ای در تلویزیون های خود مورد استفاده قرار داده است.

SAMSUNG 55Q80T

این مدل از تلویزیون های شرکت سامسونگ در سال 2020 به بازار عرضه گردید. این سری از تلویزیون های شرکت سامسونگ به روز ترین تکنولوژی های موجود در عرصه جهانی را در خود می بینید. این تلویزیون با دارا بودن تصویر4K در کنار فن آوری فوق پیشرفته Quantum HDR 12X این توانایی را دارد که تصاویر را در طیف های بسیار گسترده و دقیقی از لحاظ رنگ برای شما به نمایش بگذارد. این تلویزیون دارای پردازنده Quantum Processor 4K است که در بین پردازنده های شرکت سامسونگ سریع ترین آن ها شناخته می شود. یکی دیگر از فناوری های فوق پیشرفته ای که در این مدل از تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است، Direct Full Array 12X  نام دارد. در این تکنولوژی از ال ای دی ها به صورت مستقیم در پشت صحفه مورد استفاده قرار می گیرد و همین سبب می گردد که دقت و کنترل قسمت های مختلف صفحه کاملا در اختیار تلویزیون باشد. این فناوری کنتراست تلویزیون را به قدری بالا برد که سیاهی آن جز عمیق ترین سیاهی ها و روشنی آن جز دقیق ترین روشنی های است. 

SAMSUNG 65TU8000

این مدل از تلویزیون های سامسونگ که در سال 2020 به بازار عرضه گردیده است، ارتقا یافته مدل RU7100 است. طراحی که شرکت سامسونگ در این تلویزیون به کار برده است به صورتی بوده که نازک و با کلاس بودن این تلویزیون فقط با یک بار دیدن آن قابل فهمیدن است. حاشیه تصویر در این تلویزیون به قدری باریک است که حس تصویری بدون قاب را به بیننده خواهد داد. تصویر در این تلویزیون 4K بوده و رزولوشن به کار رفته در این تلویزیون 2160*3840  پیکسل است و با یک حساب کتاب سرانگشتی خواهید دید که در هر تصویر این تلویزیون 8 میلیون پیسکل وجود دارد. تصویری که توسط این تلویزیون به نمایش گذاشته می شود، چهار برابر با کیفیت تر از HD است و با این تفاسیر، تصویر عرضه شده توسط این تلویزیون چشم شما را نوازش می کند.پردازنده به کار رفته در داخل این تلویزیون 4K Crystal Prossesor نام دارد که جزو سریع ترین پردازنده های موجود در جهان است. این پردازنده قادر است که تعداد بالایی تصویر را در کسری از ثانیه پردازش نماید. 

تلویزیون های شرکت سونی

شرکت سونی یکی از اولین شرکت هایی است که در لوازم الکترونیکی مانند کنسول بازی، تلویزیون و دیگر لوازم مربوطه وارد بازار شد. سونی از همان اول به علت بالا بودن کیفیت محصولاتی که تولید می کرد به شهرت رسید و همین کیفیت را تا به امروز حفظ کرده است. این شرکت ژاپنی علاوه بر انحصاری بودن خیلی از تکنولوژی هایی که در محصولات خود به کار می برد، آن ها را با کیفیتی بالا در کنار یکدیگر قرار می دهد. شرکت سونی در دو دهه گذشته، اکثر بهترین تلویزیون سال را در شرکت خود تولید کرده است و با خرید از این شرکت می توانید خیال خود را از لحاظ کیفیت این محصول راحت کنید. 

SONY 49X8000H

این مدل از تلویزیون های شرکت سونی، یکی از بهترین تلویزیون هایی است که در شرکت سونی به تولید رسیده است. SONY 49X8000H در سال 2020 به بازار عرضه گردید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده و با رزولوشن 3840*2160 تصویر را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. حجم پیکسلی که برای این تلویزیون 49 اینچی به کار رفته است، باور نکردنی است و باعث شده تصویر که به ببینده عرضه می نماید، نوازش کننده چشم ها است. در این مدل از تلویزیون های شرکت سونی، تکنولوژی 4K- X Reality  به کار رفته است. این تکنولوژی سبب می گردد که بافت های تصویر به صورتی دقیق تر به نمایش گذاشته شود. با به کار بردن Dobly Vision در این تلویزیون، می توانید سینما را به خانه ببرید. در واقع این فناوری سبب می شود که عمق و برجستگی تصاویر از حالت عادی خارج شود و رنگ ها نیز با جنب و جوش بیشتری به نمایش گذاشته شوند. علاوه بر ویژگی های گفته شده با استفاده از پردازشگر X1 4K HDR Processor، همه ی نویز ها و اخلال هایی که ممکن است در تصویر و یا رنگ های موجود در آن پدید آید را فیلتر می کند. 

تلویزیون های شرکت شیائومی

شرکت شیائومی جز شرکت هایی است که به تازگی نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت چینی در سال های اخیر با تولید محصولاتی مانند تلفن همراه، لپ تاب، تلویزیون و دیگر محصولات برقی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب توانست نام خود را در سطح جهانی مطرح نماید. همین کیفیت و قیمت مناسب محصولات شیائومی سبب گردیده که تلویزیون های شرکت شیائومی بسیار در ایران پر طرفدار باشند. این شرکت با تامین پنل از شرکت ال جی و همکاری خوبی که با شرکت TCL دارد، در زمینه تولید تلویزیون مسیر بسیار رو به رشدی را دارد و می تواند در چندین سال آینده در دنیای تلویزیون یکه تاز بازار های جهانی شود. 

MI TV 5

هوشمند ترین تلویزیون شرکت شیائومی که در سال 2020 به بازار عرضه گردید، MI TV 5 نام دارد. این تلویزیون در سایز های 55، 65 و 75 روانه بازار گردید.این تلویزیون  نسخه پرو نیز دارد که در همین سایز ها تولید شده اند.این تلویزیون به صورت شگفت آوری عالی طراحی شده است. این تلویزیون به قدری نازک است می توان ضخامت آن را برابر با یک گوشی تلفن همراه دید. در این تلویزیون تراشه ای به کار رفته است که توانسته به این تلویزیون کمک کند که از تصاویر 8K نیز پشتیبانی کند و بتواند این تصاویر را با کیفیت اصلی به نمایش درآورد. در این تلویزیون گستره رنگ پشتیبانی شده نسبت به تلویزیون MI TV 4 چهل درصد رشد داشته است. این ویژگی ها را در کنار قیمت مطلوبی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است، می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای خرید تلویزیون باشد.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس