با شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه از سوی مراجع رسمی و ستاد ملی مقابله با کرونا، بسیاری از کسب و کارها و مراکز ارائه خدمات دچار محدودیت شده است. در این میان خدمات ترجمه رسمی در دارالترجمه‌های سنتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و  ارائه خدمات در این مراکز متوقف شده است.

با این حال، مراکزی برای ارائه خدمات ترجمه رسمی آنلاین وجود دارد. مطابق بخشنامه اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا، ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت در زمینه ترجمه رسمی بلامانع بوده و فعالیت این مراکز مانند گذشته ادامه دارد.

از جمله موسسه خدمات ترجمه ترجمیک که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی می‌پردازد، قابل ذکر است. هزینه ترجمه رسمی در ترجمیک مطابق نرخ نامه قوه‌قضائیه بوده و خدمات به صورت آنلاین و از طریق پیک ترجمیک صورت می‌پذیرد.

تمامی فعالیت‌های شرکت خدمات زبانی ترجمیک، در ایام کرونا برقرار بوده و توسط پیک دارالترجمه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، جهت تحویل و دریافت مدارک به مشتریان خود، عرضه می‌شود. به گونه‌ای که مشتریان برای انجام خدمات خود، نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند تنها با یک کلیک ساده، به وب سایت ترجمیک به آدرس Tarjomic.com مراجعه کرده و یا به وسیله‌ی تماس با پشتیبانی دفتر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به انجام خدمات خود، راهنمایی‌های لازم را کسب نمایند.

مهم‌ترین مزایای دارالترجمه ترجمیک

ترجمیک یک شرکت فعال در اکوسیستم خلاق معاونت علمی ریاست جمهوری بوده، که در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف مستقر است و با همکاری صدها مترجم و ویراستار متخصص و زبده، به ارائه خدمات تخصصی ترجمه و ویراستاری بر بستر خدمات آنلاین فعالیت می‌کند، که جهت آشنایی بیشتر مشتریان، به ۶ مورد از مهم‌ترین مزایای آن در پایین اشاره کرده‌ایم.

فرآیند کاملا آنلاین: مشتری در هیچ یک از مراحل ثبت‌سفارش، تحویل مدارک، دریافت تاییدات نیاز به حضور ندارد و تمام مراحل توسط پیک ترجمیک صورت خواهد گرفت.

تعرفه اقتصادی: هزینه ترجمه رسمی در ترجمیک مطابق نرخ نامه قوه‌قضائیه بوده و ثابت است. این قیمت در شرایط مختلف قیمت افزایش پیدا نمی‌کند. با توجه به تسهیل فرآیند سفارش و انجام خدمات، هزینه خدمات برای مشتریان ارزان‌تر از دارالترجمه‌های سنتی تمام خواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیک: ترجمیک بزرگ‌ترین و جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی در ایران است که در مرکز توسعه تجارت الکترونیک، دارای گواهینامه اعتماد است، که این خود سبب شده، تا مشتریان با اطمینان

گارانتی کیفیت و زمان تحویل: کیفیت کار و زمان تحویل انجام پروژه‌های شما تضمین شده است و اگر به هر دلیلی کار در زمان تعیین شده به مشتری تحویل نگردد، مطابق قوانین ترجمیک، مبلغ به مشتری برگشت داده خواهد شد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: در هفت روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از طریق تلفن، تیکت، تلگرام و واتس‌اپ با کارشناسان سایت تماس حاصل کنید. سوالات خود در مورد تفاوت طرح‌ها، نحوه ارسال سفارش، پیگیری سفارشات و یا هر سوالی که در مورد ترجمیک دارید از پشتیباتی شبانه‌روزی ترجمیک بپرسید.

محرمانگی بالای اسناد: با توجه به توافق‌نامه عدم افشا که در سایت تعبیه شده، مترجمان موظف به تایید آن، قبل از انجام هر سفارش هستند. همچنین با توجه به پارامتر سطح ویژه‌ی عدم افشا که توسط ترجمیک تعبیه شده، باعث اطمینان و وفاداری صددرصدی به عدم افشای اطلاعات مشتری، حاصل شده است.

برخی از مشتریان سازمانی ترجمیک


مشتریان ضامن بقای یک تجارت و کسب و کار بوده و حفظ مشتری، مهم‌ترین جزء توسعه‌ی یک سازمان است. به همین دلیل ترجمیک از زمان شروع به فعالیت تا کنون، با تکیه بر دانش فنی، رعایت اصول کار حرفه‌ای و با همراهی مجموعه سازمان یافته خود، به شرکت‌هایی و سازمان‌هایی نظیر مجلس شورای اسلامی، آستان قدس رضوی، گروه مپنا، پژوهشگاه هوافضا، پژوهشگاه نفت، هواپیمایی امارات، بیسکوئیت گرجی خدمات ارئه می‌دهد.

آیا امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود دارد؟

پرداخت به صورت اقساط ترجمیک با توجه به درنظر گرفتن شرایط مالی و نگرانی‌های مشتریان برای پروژه‌های بزرگ راه‌اندازی شده است. به این صورت که شما می‌توانید برای سفارشات بالاتر از ۴۰۰ هزار تومان، مبلغ پرداختی خود را در چند قسط انجام دهید.

چه مترجمانی در ترجمیک فعال هستند؟

ترجمیک با داشتن بیش از صدها مترجم متخصص، ویراستار، مترجم همزمان و رسمی که بیش از نیمی از آن‌ها فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند، اقدام به خدمات ترجمه رسمی، ترجمه تخصصی کتاب، ترجمه تخصصی مقاله به انگلیسی، ترجمه متون و ... نموده است.

دارالترجمه رسمی آنلاین ترجمیک به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی خدمات خود را ارئه می‌کند. شما می‌توانید ترجمه‌های خود را در هر ساعت از شبانه‌روز، با خیال راحت به ترجمیک سپرده، تا علاوه بر تضمین کیفیت خدمات دریافتی، در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی کرده باشید.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس