چند نیروی امنیتی عراق در حمله تروریستی صلاح الدین کشته شدند - کراپ‌شده

حمله تروریستی در روستای المسحک از توابع شهر بیجی در استان صلاح الدین عراق با کشته و زخمی شدن چند نیروی امنیتی این کشور از الحشد الشعبی، پلیس و ارتش همراه شد.

به گزارش مشرق، نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز شنبه جزئیات حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در روستای المسحک استان صلاح الدین را اعلام کرد.

این نهاد در بیانیه‌ای گفت: « یک بمب دستی شامگاه روز شنبه موجب منفجر شدن یک خودروی غیرنظامی تویوتا در مسیر الزویه المسحک شهر بیجی شد و وقتی که واحدی از نیروهای امنیتی مرکز پلیس المسحک و شماری از نیروهای الحشد الشعبی به مکان حادثه رسیدند، هدف تیراندازی  یک تک تیرانداز قرار گرفتند.»

بر اساس این بیانیه، حادثه مذکور به شهادت یک افسر و یک نیروی مرکز پلیس المسحک و یک نیروی الحشد الشعبی و زخمی شدن یک نیروی پلیس و یک نیروی دیگر الحشد الشعبی شد، در حالی که سه نفر از سرنشینان خودروی سواری تویوتا هم که اعضای یک خانواده بودند زخمی شدند.

در همین حال پایگاه خبری «صابرین نیوز» شمار کشته‌های این دو حادثه را ۹ نفر اعلام کرده و گفته که از این میان پنج نفر از نیروهای پلیس، دو نفر از نیروهای ارتش، یکی از نیروهای الحشد الشعبی و یک نفر هم غیرنظامی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس