کد خبر 1146549
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
کشف مواد مخدر توسط سگ های مواد یاب پلیس

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مجید شجاع گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان هنگ تایباد طی ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان، بیان کرد: ۳ قاچاقچی مواد مخدر که قصد ورود مواد مخدر به داخل کشور را داشتند در یک عملیات منسجم توسط مرزبانان هنگ تایباد غافلگیر شده ضمن دستگیری آن‌ها، ۳۳ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه، کریستال و تریاک نیز کشف شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان اظهار کرد: مرزبانان هنگ تایباد در عملیاتی دیگر در نقطه صفر مرزی با قاچاقچیان مسلح درگیر که با رشادت مرزبانان قاچاقچیان به آنسوی مرز متواری و از محل ۱۱۷ کیلو ۴۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، شیشه و تریاک کشف شد.

سردار شجاع در ادامه با قدردانی از تلاش مرزبانان استان گفت: برخورد با ورود مواد مخدر این بلای خانمان‌سوز خط قرمز مرزبانان این استان است بنابراین همواره در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و اشرار را نخواهد داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس