کد خبر 1146438
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
«رونالدو» پل‌های ویران بازگشت به رئال را از نو می‌سازد

«کریستیانو رونالدو» زمانی که در سال ۲۰۱۸ سانتیاگوبرنابئو را ترک کرد، همه چیز را در مورد رئال به فراموشی سپرد اما شواهد حاکی از آن است که وی قصد دارد پل‌های پشت سر خود را دوباره بسازد.

به گزارش مشرق، فوق ستاره پرتغالی عازم تورین شد و دوست نداشت هیچ چیزی در مورد باشگاه قبلی خود بداند؛ موضوعی که وی با غیبت در مراسم توپ طلای همان سال آن را نشان داد؛ مراسمی که در نهایت با فتح این جایزه توسط هم بازی سابقش یعنی «لوکا مودریچ» به پایان رسید.

گفته می‌شد که تنها کسی که ارتباط خود را با وی حفظ کرد، «مارسلو» بوده اما این موضوع در چند ماه اخیر دستخوش تغییر شده است.

نقطه آغاز این تغییر اول ماه مارس بود یعنی زمانی که با «فلورنتینو پرز» رییس کهکشانی‌ها با دعوت رسمی جایگاه اختصاصی را برای رونالدو به منظور تماشای ال‌کلاسیکو در برنابئو رزرو کرد.

او همچنین به تازگی از نتیجه رقم خورده در تازه ترین ال‌کلاسیکو برگزار شده در نیوکمپ، ابراز خوشحالی کرده است.

و تمام این اتفاقات با شایعات مبنی بر اینکه ستاره پرتغالی گزینه بازگشت به رئال و یا دست کم ترک تورین را مدنظر قرار داده، تلاقی کرده است.

در این بین، در ایتالیا شایعات داغ از این حکایت دارد که سران باشگاه تورینی خوشحال خواهند شد که با توجه به ضربه اقتصادی ناشی از کرونا، از شر چک دستمزد سرسام‌آور ستاره پرتغالی خود خلاص شوند.

مشکلی که رونالدو با آن مواجه شده، این است که هیچ کجا نمی‌تواند سیستم مالیاتی مشابه ایتالیا پیدا کند؛ جایی که بسیاری از فوتبالیست‌ها به آن نقل مکان کرده و مالیات درآمدهای خارجی تنها ۱۰۰ هزار یورو است.

هراتفاقی که رخ دهد، نگاه کریستیانو رونالدو به رئال عوض شده است؛ به طوری که به نظر قصد دارد پل‌هایی را که یک روز پشت سر خود خراب کرده، از نو بسازد.

با این حال رئال مادرید بازگشت وی را مدنظر قرار نداده است؛ دستمزد رونالدو عمده مانع بازگشت وی بوده و نکته مهم‌تر این است که کهشانی‌ها فکر نمی‌کنند که دوره دوم حضور وی در رئال، ایده خوبی باشد حتی باوجود بازگشت «زین الدین زیدان» به نیمکت این تیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    5 0
    عالی
  • Hadi IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 3
    کهکشانی ها !!! خنده داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس