کد خبر 1146426
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
سهام عدالت

شاخص بورس رشد ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۳۶ واحد رسید. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت نیز رشد کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز (شنبه اول آذر) شاخص کل بورس با رشد ۲۱ هزار و ۲۳۵ واحدی در اولین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۶ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که (چهارشنبه ۲۸ آبان) شاخص کل بورس و اوراق بهادار آخرین روز کاری خود در هفته گذشته را با رشد ۲۸۴۷۴ واحد و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۱ هزار واحد به پایان رسانده بود.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

 بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای فملی، شستا، شپنا، وامید، فارس، کچاد، کگل بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات هفته اخیر بازار سهام ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۷۷۲ تومان رسید. با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به  ۶ میلیون و ۲۴۵ هزارتومان رسیده بود.

در پایان معاملات امروز ۱ آذرماه ، ارزش سهام عدالت با افزایش ۱۹۲ هزار و ۷۴ تومانی معادل ۱.۸۴ درصدی همراه بود و ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۸۴۶ تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۰۷ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افت ۱.۵۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳  میلیون ۸۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با  ۳.۸۲ درصد افت  نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۸هزار و ۵۶۰ تومان کاهش یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس