کد خبر 1146425
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
محمد ایمانی

طرح دو هفته تعطیلی برای مهار کرونا هنوز شروع نشده بود که دو معاون کارگزارانی و اعتدال و توسعه ای وزارت بهداشت، وسط کار موش دوانده و استعفا دادند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در خصوص استعفا ملک زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: یعنی نشد دولت آقای روحانی، کاری را بدون حاشیه و دعوا و مرافعه پیش ببرد.

طرح دو هفته تعطیلی برای مهار کرونا هنوز شروع نشده بود که دو معاون کارگزارانی و اعتدال و توسعه ای وزارت بهداشت، وسط کار موش دوانده و استعفا دادند.

ما که حسرت به دل ماندیم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهرناز IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    10 1
    روحانی " از ابتدا با قرنطینه مخالف بود " اکنون وزرایش دنباله روی تفکر او ادامه راه می دهند " با استعفا خواستند به دکتر نمک دهان کجی کنند " اما باید از روحانی سوال کرد شما واطرافیان شماکه با قرنطینه مخالف هستید چرا؟ خودتان در قرنطینه هستید " ضمنا سخنان ملک زاده در باره طب سنتی ایران "نشان می دهد عده ای از تحصیلکرده های کشورمان چه اندازه ذلیل تفکر پزشگی غرب هستند " که طب سنتی کشورشان را که سالیان دراز مردم ایران با این گیاهان خودرا درمان می کردند" را به تمسخر می گیرد " کاش موئی ازچینی ها در بدنتان بود " که چگونه با افتخار ازطب سوزنی خود در کنار طب پزشگی " استفاده کردند وموفق هم بودند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس