مژدهی: دلیل شکست استقلال از دست رفتن تمرکزش بود

استقلال در هفته دوم لیگ بیستم مقابل فولاد دو بر یک شکست خورد تا از همین حالا انتقادها از محمود فکری شروع شود.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده، بازیکن پیشین استقلال درباره این بازی گفت: «بچه‌ها روز بدشان بود و استقلال هیچ‌طرح و برنامه‌ای برای بازی نداشت و از طرف دیگر فولاد خیلی باانگیزه و سرحال و با برنامه ظاهر شد و روی استقلال خیلی فشار آورد. با توجه به اینکه فکری همه نفراتش را داشت در این بازی خوب کار نکرد و باید برای بازی‌های آینده فکر ویژه‌ای کند.»

وی افزود: «با توجه به اینکه دیاباته همواره زوج خوبی را با قایدی تشکیل داده، فکری می‌توانست از او استفاده کند و اینکه چرا این اتفاق نیفتاد دلیلش را نمی‌دانم اما می‌توانست حداقل در آن دقایق که استقلال عقب افتاد، چه‌بسا حتی زودتر شیخ را وارد میدان کند، چراکه وجود دیاباته استقلال را هجومی‌تر می‌کرد. در آن لحظاتی که فولادی‌ها پرس می‌کردند، استقلال با وجود شیخ می‌توانست رو به بازی مستقیم آورده و از فیزیک بدنی این بازیکن به نحو احسن استفاده کند که این کار هم انجام نشد و با یک پنالتی که اصلا لزومی هم به دادن آن نبود تیم شکست خورد.»

بیشتر بخوانید:

فولادی‌ها جنگجو بودند، بازیکنان استقلال بی‌مسئولیت

فلاحت‌زاده درباره اینکه در بازی با مس رفسنجان هم فکری نشان داد انگار خیلی دست و دلش به تعویض نمی‌رود، گفت: «فکری معمولا تیم‌هایی که داشته خیلی دفاعی و بسته بازی کرده‌اند اما او باید تفکراتش را برای حضور در استقلال عوض کند. این تیم هواداران میلیونی داشته و خواسته آنها پیروزی و بردهای پرگل همراه با بازی زیباست، آن هم برخلاف تیم‌های شهرستانی که بسته بازی می‌کنند و رو به ضد حمله می‌آورند،‌ بنابراین کادر فنی استقلال باید تفکراتش را تغییر داده و با برنامه‌ریزی و تمرینات بیشتر بتواند دل هواداران را شاد کند. در غیر این صورت اگر بخواهند مثل هر سال در ابتدای فصل این‌طور نتایج را از دست بدهند، در نیم فصل دوم کار سخت‌تر می‌شود و شرایط استقلال هم حاد خواهد شد.»

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه این تیم در بازی با فولاد نه موقعیتی به آن صورت داشت و نه مالکیتی و نه بازی زیبایی را انجام داد، گفت: «نه توپ سومی گرفتند و نه ارسال کردند و خیلی بد ظاهر شدند. وقتی تیم حریف پرس می‌کند، چندین راه برای خروج از این شرایط وجود دارد؛ یکی از آنها ارسال است که این اتفاق هم نیفتاد و حتی بازیکن توانمندی پیدا نشد که بتواند با حرکاتش استقلال را صاحب برتری عددی کند. نه کارهای ترکیبی را شاهد بودیم و نه شوتی زده شد، تازه فولاد هم تماشاگر نداشت. شاهد یکی از بازی‌های بد استقلال بودیم.»

وی درباره اینکه با توجه به دو بازی استقلال آیا می‌توان به روند این تیم امیدوار بود یا خیر، گفت: «همه از فکری قهرمانی می‌خواهند اما اگر این‌گونه بخواهند بازی‌ها را از دست بدهند روزهای سختی در انتظار این تیم خواهد بود. در بازی اول استقلال با یک تیم لیگ یکی بازی کرد که تازه لیگ برتری شده بود و شرایط متفاوتی داشت اما جلوی فولاد حداقل این تیم باید یک مساوی می‌گرفت. این باخت شرایط را خیلی سخت کرد و امیدوارم در تمرینات پیش رو فکری هرچه سریع نقاط ضعف استقلال را برطرف کند.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس