کد خبر 1146078
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
انفجار و تخریب اتاقک نگهبانی بر سر کارگر جوان

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انفجار سیلندر 11 کیلویی در یک اتاقک نگهبانی در خیابان پزشکان شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، محمدهادی قانع در تشریح جزئیات این خبر گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در ساعت ۳۱: ۱۸ روز گذشته از یک مورد حادثه انفجار و ریزش آوار اتاقک نگهبانی یک باغ در انتهای خیابان پزشکان مطلع شد و آتش نشانان ایستگاه های ۲۰ و ۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که نشت گاز از یک سیلندر ۱۱ کیلویی در اتاقک نگهبانی به مساحت ۵۵ متر مربع منجر به انفجار لحظه ای و ریزش ساختمان شده بود.

قانع با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از محبوس شدن یک کارگر در زیر آوار بود گفت: آتش نشانان به سرعت با استفاده از جک های هیدرولیک و ست های بادی محل حادثه را تثبیت کرده و عملیات خود برای نجات و خروج این کارگر را آغاز کردند و پس از مدتی بدن وی را از زیر آوار  خاک و آهن در کمترین زمان  بیرون کشیدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حضور عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه اظهار کرد: کارگر ۲۳ ساله به سرعت برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس سپرده شد و تیم عملیاتی پس از ایمنی محل و کشیدن نوار هشداردهنده به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس