کد خبر 1146013
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
امارات به ‌دنبال ملک در مناطق گران‌قیمتِ تل‌آویو برای افتتاح سفارت

منابع صهیونیستی گزارش دادند که مقام‌های رسمی اماراتی برای خرید املاکی گران‌قیمت در تل‌آویو با چند بنگاه املاک صهیونیستی تماس برقرار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیستی از تلاش‌ امارات برای خرید املاک در مناطق مرفه‌نشین تل‌آویو به‌منظور افتتاح سفارت خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داده است که چند بنگاه املاک در تل‌آویو به‌منظور پیدا کردن مکانی مناسب برای سفارت امارات در اطراف شهر تل‌آویو بویژه در منطقه «هرتزلیا» (شمال تل‌آویو) که یکی از مناطق مرفه‌نشین تل‌آویو و محل استقرار بسیاری از هیأت‌های دیپلماتیک به شمار می‌رود، تلاش‌ هستند ملک خریداری کنند.

در این گزارش همچنین آمده که ابوظبی در تلاش است برای سفیر آتی خود در فلسطین اشغالی منزلی گران‌بها خریداری کند و از طرفی دیگر برخی از بنگاه‌ها برای افتتاح سفارت،‌ منطقه «ساویون» در نزدیکی فرودگاه بن گوریون شهر تل‌آویو را پیشنهاد کرده‌اند.

از سوی دیگر، کانال ۱۲ به نقل از بنگاه‌های املاکی یادشده خبر داد که اماراتی‌ها به دنبال اجاره و خرید ملک هستند نه خرید زمین برای ساخت سفارت.

این گزارش در حالی است که «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز چند روز پیش رسما از «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی برای سفر به فلسطین اشغالی دعوت به عمل آورد.

پس از ورود اولین هیأت رسمی اماراتی به تل‌آویو بود، که مقام اماراتی رسما درخواست افتتاح سفارت را به «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی تقدیم کرد.

تحولات یادشده پس از آن صورت می‌گیرد که امارات و بحرین در ماه سپتامبر گذشته با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عادی سازی کامل روابط خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس