کد خبر 1145841
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
منصوریان: بازیکن ۳ میلیاردی شده ۱۰ میلیارد!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد تیمش در دیدار مقابل نساجی مازندران ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*به دو تیم خسته نباشید می‌گویم مخصوصاً تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرد و تنها راه گل خوردن ما اشتباه فردی می‌توانست باشد که همین اتفاق رخ داد و باعث شد یک بر صفر عقب بمانیم.

*باید در طول هفته کار کنیم، چون مدعی لیگ هستیم و نباید موقعیت از دست بدهیم. از آسیب‌دیدگی خانزاده بسیار ناراحت هستم، چون بازیکن خوب ما از زمین خارج شد و مجبور شدیم ۲ تعویض پی در پی داشته باشیم.

*پروتکل‌های بهداشتی ایجاب می‌کرد فقط ما و حریف در میدان باشیم. مجموعه ما با نیمکت باید نزدیک به ۵۰ نفر می‌شد. متاسفانه پروتکلی رعایت نشد و بعد از بازی ۲۰۰ نفر داخل زمین بودند.

*امروز ما نساجی را با تماشاگر داشتیم و از روی سکو به ما توهین می‌شد. این‌ها که نمی‌تواند خارج از استادیوم باشد. از بچه‌هایم بسیار راضی هستم و آنها فوق‌العاده خوب کار کردند، اما در تمام کردن موقعیت دچار مشکل هستیم که باید رفع شود.

*عزیزان بودند و چطور می‌گویید ۴ تا عکاس بودند. بعد از بازی ۲۰۰ نفر خسته نباشید می‌گفتند. با احترام به هیئت فوتبال که آنها را دوست دارم، باید بگویم شما مجبور نیستید این حرف را بزنید.

*مدیریت باشگاه نساجی از دوستان خوب من است. کمترین حق فوتبال مازندران این است که تبدیل به چمن طبیعی شود. آخرین بار ۲۶ سال قبل اینجا آمدم.

*به کرمانشاهی و تیم او تبریک می‌گویم. آوانتاژهای او خوب بود. خوشحالم که کرمانشاهی برگشت. حتی اگر امروز می‌باختیم، او فوق‌العاده بود.

*از فدراسیون خواهش می‌کنم، اعلام کنند اگر ۲۰ داور در لیگ داریم، با آن‌ها قرارداد حرفه‌ای ببندند. می‌توانند قرارداد ۵۰۰ میلیونی ببندند و هر تیم وظیفه دارد حق داوری را بدهد.

*به حق داوران ظلم می‌شود. همین که درباره نحوه داوری کرمانشاهی صحبت کنیم، بی‌احترامی است. هفته قبل سیدعلی قضاوت کرد و ۲ امتیاز از دست دادیم اما چیزی از ارزش‌های سیدعلی کم نمی‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 3
    خدا بداد تراکتور برسه خخخخ
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    1 1
    اینطور که دارن به ترکا حال میدن بعید نیست قهرمانی رو هم بدن بهشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس