تولید ۱۲ عنوان کتاب صوتی با موضوع رضوی توسط به نشر

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سه عنوان جایزه کشوری به این انتشارات اختصاص یافت.

به گزارش مشرق، حسین سعیدی افزود: کسب عنوان های ناشر برگزیده سال ۱۳۹۷ ، ناشر برگزیده آثار دانشگاهی و همچنین ناشر برگزیده کتاب دفاع مقدس ، سه عنوان کشوری است که طی هفته کتاب و کتابخوانی به به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: براساس اعلام دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت ناشر برگزیده سال ۱۳۹۷ به صورت مجازی، معرفی و تقدیر شدند که به نشر یکی از این هشت ناشر برگزیده است.

سعیدی با اشاره به اینکه دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ضمن اعلام ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷، درباره فرایند انتخاب و علت تاخیر درباره برگزاری مراسم تقدیر از ناشران توضیحاتی ارائه کرد و اعلام کرده است: «فرآیند داوری و انتخاب این ناشران در سال گذشته انجام شد و قرار بود معرفی و تقدیر همزمان با برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌‏المللی کتاب تهران انجام شود که با توجه به طولانی شدن شرایط کرونا و لغو برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تقدیر از برگزیدگان در هفته کتاب صورت گیرد.»

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: براساس وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشر در بخش ناشران کودک و نوجوان غیرخصوصی به عنوان برگزیده رسیده است.

سعیدی گفت: همچنین در این هفته برگزیدگان «بیست و هفتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی» معرفی شدند و سه ناشر انتشارات حیدری ، به‌نشر و انتشارات جامعه‌نگر به عنوان  ناشران برگزیده آثار دانشگاهی معرفی شدند.

وی همچنین با اینکه همزمان با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» برگزار شده است، افزود: 

در مراسم هم در بخش منتخب نشر ناشر برتر بخش کودک و نوجوان به نشر خراسان رضوی معرفی شد.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه این انتشارات از گذشته تاکنون دارای افتخارات و جوایز بسیار زیادی است، خاطرنشان کرد: همچنینآثار منتشر شده ی به نشر در سال های اخیر نیز در جشنواره های ارزشی کشور برنده ی جوایز مختلفی شده اندکه از آن جمله می توان به جشنواره های  سبک زندگی، قلم زرین، رشد، میراث مکتوب رضوی ، کتاب سال رضوی ، کتاب سال حوزه ، شهید اندرزگو و ... اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس