زیبایی یک دکوراسیون به دیوارپوش ها و همچنین کفپوش های آن بستگی دارد و هر چه دیوارپوش ها و همچنین کفپوش ها زیباتر باشند در نتیجه دکوراسیونی زیباتر نیز ایجاد خواهد شد.  از زیباترین دیوارپوش ها و کفپوش هایی که این روزها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است کاغذ دیواری و همچنین پارکت میباشد که هر دو طرفداران پر و پا قرص خود را دارند و میتوانند زیبایی دکوراسیون را تا حد زیادی افزایش دهند و مزیت های دیگری را نیز برای آن بوجود آورند. کاغذ دیواری و پارکت از دیوارپوش ها و کفپوش هایی هستند که بصورت طرح دار عرضه میشوند که این موضوع را میتوان از عمده تفاوت های میان کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت ها با دیگر دیوارپوش و کفپوش ها نام برد. هیچ دیوار پوش و کفپوشی مانند کاغذ دیواری و پارکت را نمیتوانید بیابید که تا این حد طرح های متنوعی داشته باشند و اغلب بصورت تک رنگ و تک طرح تولید میشوند. امروزه با نگاهی به آلبوم فروشگاه ها میتوانید طرح های متعدد و متنوعی از کاغذ دیواری و پارکت را بیابید که زیبنده دکوراسیون داخلی خواهند شد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری و پارکت را متناسب با دکوراسیون خود خریداری کنید

یکی از نکاتی که برای خرید کاغذ دیواری و پارکت باید مد نظر قرار دهید تناسب آنها با فضا و دکور موجود است. اگر سلیقه در انتخاب و خرید کاغذ دیواری و پارکت حرف اول را میزند باید بگوییم که ممکن است نتوانید یک دیوار پوش و کفپوش مناسب و زیبا که با دکور تناسب و سازگاری داشته باشد را خریداری کنید. بهتر است تنها سلیقه را برای خرید کاغذ دیواری و پارکت مد نظر قرار نداده و به تناسب آن با دکور بیش از هر چیز دیگری توجه داشته باشید. برای اینکه بتوان کاغذ دیواری و پارکت را متناسب با دکور خریداری کرد ابتدا باید به سبک دکوراسیون خود توجه داشته باشید و بر اساس سبک دکور مناسب ترین طرح را انتخاب نمایید. برای دکوراسیون های با سبک کلاسیک باید کاغذ دیواری و پارکت های کلاسیک و همچنین برای دکوراسیون های مدرن نیز پارکت و کاغذ دیواری با سبک مدرن را انتخاب نمایید.

برای انتخاب کاغذ دیواری و پارکت در دکورآفیس به نور موجود در فضا توجه داشته باشید

یکی از مواردی که میتواند شما را تا حد زیادی در انتخاب  و خرید کاغذ دیواری،‌کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر ، پوستر دیواری سه بعدی و همچنین پارکت کمک کرده و با توجه به آن بهترین انتخاب را خواهید داشت نور موجود در فضا  و محیط میباشد.  در برخی از محیط ها و فضاها نور به اندازه کافی وجود ندارد که از این رو باید توجه داشته باشید که در این دسته از فضاها باید تنها کاغذ دیواری و پارکت هایی را انتخاب کنید که رنگ و طرح روشنی داشته باشند تا این رنگ روشن بتواند کمبود نور را تا حد زیادی جبران کند. استفاده از  کاغذ دیواری و پارکت های با طرح و رنگ تیره در دکورهایی که نور کافی ندارند نه تنها جلوه زیبایی را ایجاد نخواهد کرد بلکه منجر به ایجاد جلوه بسیار بدی نیز میگردد . اما در صورتیکه محیط و فضای موجود نور گیر باشد در این صورت میتوانید طرح ها و رنگ های تیره را نیز برای  کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی و همچنین پارکت ها انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

پارکت

کاغذ دیواری و پارکت های دکورآفیس و با کیفیت بهترین گزینه برای مکان های پر رفت و آمد

کاغذ دیواری و پارکت هایی که برای اماکن مختلف انتخاب و خریداری میشوند بر حسب میزان رفت و آمد باید از کیفیت متفاوتی برخوردار باشند. پارکت ها و همچنین کاغذ دیواری ها باید بر اساس میزان رفت و آمد افراد و استفاده ای از که فضای موجود میشود از کیفیت متفاوتی برخوردار باشند و نمیتوان یک کاغذ دیواری و یا پارکت را با یک کیفیت یکسان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. به طور مثال کاغذ دیواری و پارکت هایی که در اتاق های پر رفت و آمد و یا اتاق کودک مورد استفاده قرار میگیرند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا میزان استفاده از این مکان ها بسیار زیاد است و همچنین احتمال برخورد اجسام و اشیا نیز همواره به آنها وجود دارد که از این رو باید نوع با کیفیت کاغذ و پارکت را تهیه نمود. کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی و پارکت که کیفیت بالایی داشته باشند در نتیجه آسیب پذیری کمتری نیز خواهند داشت و طول عمر آنها نیز بالاتر خواهد بود. همچنین برای خرید کاغذ دیواری به قابل شستشو بودن آن توجه زیادی داشته باشید زیرا کاغذ دیواری هایی که قابل شستشو هستند از قابلیت پاک کنندگی بسیار خوبی نیز برخوردار میباشند و میتوان در صورت لزوم آنها را با مواد شوینده معمولی و یا آب بهمراه دستمال تمیز  نمود.

فروشگاه دکورآفیس با کیفیت ترین کاغذ دیواری ها و پراکت ها را برای شما به نمایش میگذارد. سایت decoroffice.net با توجه به اوضاع کرونا توانسته فروش محصولات اش را بصورت غیر حضوری با سریع ترین ارسال به ارمغان بیاورد.

از فروشگاه دکورآفیس  کاغذ دیواری و پارکت ایرانی بخریم یا خارجی؟

از سوالاتی که همواره مشتری برای خرید کاغذ دیواری و همچنین پارکت مطرح میکند این سوال است که کاغذ دیواری های تولید داخل کشور را خریداری کنیم یا کاغذ دیواری های خارجی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم نیست که پارکت و کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدی را که انتخاب میکنید ایرانی باشد یا خارجی و تنها باید به کیفیت آن توجه داشته باشید. البته در حال حاضر بیشتر  کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت هایی که در فروشگاه ها عرضه میشوند از نوع خارجی هستند که همگی نیز کیفیت بالایی دارند و به ندرت میتوان کاغذ دیواری  و یا پارکت های ایرانی را برای خرید یافت. برای خرید پارکت و کاغذ دیواری ایرانی یا خارجی بهتر است تا بررسی های لازم را از کیفیت آن به عمل آورید و سپس با بررسی های به عمل آورده و با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهید.

تناسب میان کاغذ دیواری و پارکت را رعایت کنید

تناسب میان کاغذ دیواری و پارکت بسیار حائز اهمیت است و نباید این موضوع را فراموش کرده  و هر نوع طرح و رنگی را انتخاب و خریداری کنید. اگر کاغذ دیواری های با رنگ روشن را خریداری میکنید پس بهتر است تا پارکت را نیز از میان رنگ های روشن انتخاب نمایید. همچنین در مقابل اگر کاغذ دیواری  های با رنگ تیره را انتخاب میکنید پس باید پارکت های تیره را نیز برای تناسب هر چه بیشتر انتخاب و خریداری کنید. در مورد سبک کاغذ دیواری و همچنین پارکت ها همین موضوع صادق خواهد بود و در صورتیکه پارکت و کاغذ دیواری کلاسیک و یا مدرن را انتخاب میکنید پس باید در مقابل نیز پارکت و کاغذ دیوارهای با سبک مدرن و یا کلاسیک را انتخاب و خریداری نمایید.  امروزه شرکت ها و یا فروشگاه های عرضه پارکت و کاغذ دیواری کارشناسانی را در اختیار دارند که میتوانند مدل های مناسب با دکور شما را معرفی کرده و با بهره گرفتن از نظر این کارشناسان میتوانید بهترین کاغذ دیواری و یا پارکت را انتخاب و خریداری کنید. همچنین این شرکت ها و فروشگاه ها آلبومی از مدل های متنوع کاغذ دیواری و پارکت را موجود دارند که با مشاهده آنها امکان انتخاب زیباترین و مناسب ترین مدل ها برای شما فراهم خواهد آمد. در این بین شرکت هایی نیز هستند که کارشناسی را برای ارزیابی مکان مورد نظر که قرار است کاغذ دیواری و همچنین پارکت در آن نصب شوند به محل اعزام میکنند که این موضوع باعث میشود تا با کارشناسی های انجام شده بهترین کاغذ دیواری و پارکت متناسب با فضای موجود انتخاب شود.

دکورآفیس

برای خرید بهترین کاغذ دیواری ها و پارکت ها با قیمتی مناسب به سایت فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید:

https://decoroffice.net/


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس