کد خبر 1145490
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
«مظاهری» با استقلال قرارداد دوساله بست؛ «آقایی» تا ۱۴۰۲ تمدید کرد

براساس تایید باشگاه استقلال رشید مظاهری، سجاد آقایی و یکی از بازیکنان رده پایه این باشگاه، قرارداد جدید خود را با این تیم امضا کردند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، ITC محمد نادری ساعتی پیش صادر شد و به این ترتیب او مشکلی برای بازی کردن در فصل پیش روی با پیراهن استقلال ندارد.

رشید مظاهری پس از حل و فصل شدن دعوی حقوقی خود با باشگاه فصل گذشته وی یعنی تراکتور، امروز (چهارشنبه) پس از برگزاری جلسه با احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل با آبی های پایتخت امضا کرد.

سجاد آقایی نیز قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۲ با استقلال تمدید کرد.

همچنین شیخ دیاباته عصر امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با احمد مددی برگزار کرد. در این جلسه قسط اول مطالبات مهاجم مالی استقلال به او پرداخت شد.

خبر دیگر اینکه، محمد جواد به آفرین مدافع پیشین تیم‌های مقاومت، نیروی زمینی و رده‌های پایه استقلال، با عقد قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست. او از سهمیه زیر ۲۳ سال تیم فوتبال استقلال محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 2
    توجه کردین یه تیم دولتی هس فرتو فرت بازیکن میگیره، راحت اولین قسط قراردادهای چندبرابر شده بازیکناشو میده، بدهی به مربیا و بازیکنای قبلیشو میده بعد ی تیم دولتی دیگه هم هس که اندازه یه تیم یازده نفره بازیکن اصلی نداره و هنوز به بازیکناش از سال قبل بدهکاره
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      0 1
      خسته نشدی انقد این ور اون پیام چرت و پرت گذاشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس