کد خبر 1145466
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
مطهری: جای صحبت درباره اختلافات خانوادگی کف خیابان نبود/ پول برانکو نباید بهانه‌ای برای عدم پراخت مطالبات بازیکنان باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هم دوست داریم بازیکن باکیفیت جذب کنیم اما نمی خواهیم فقط لیست پرسپولیس را پُر کنیم.

به گزارش مشرق، حمید مطهری درباره دلیل حضور خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز درباره قراردادم به باشگاه آمده بودم. با ابراهیم شکوری صحبت کردم و خدا را شکر این قرارداد امضاء و مشکل حل شد.

وی درباره آخرین وضعیت جذب مدافع از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: در این روزها پیدا کردن بازیکن خیلی سخت است. گزینه های زیادی داشتیم اما با باشگاه های خود قرارداد داشتند و نمی شد جذبشان کرد.حق طبیعی تیم های دیگر است که بازیکنان خود را حفظ کنند.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: بازیکنی هم که می خواهیم جذب کنیم باید در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس باشد. صرفا دنبال پرکردن لیست خود نیستیم. به ما فشار می آورند که چرا بازیکن نمی گیرید اما خیلی دقیق و ریزبینانه لیگ و بازیکنان را نگاه می کنیم.

مطهری خاطرنشان کرد: باید بازیکنی برای پرسپولیس جذب شود که بتواند مشکل ما را حل کند و صرفا دنبال گرفتن یک بازیکن نیستیم. از هواداران می خواهیم به ما اعتماد کنند. خیلی دوست داریم بازیکن باکیفیت بگیریم اما در این برهه از زمان کار خیلی سخت است.

وی درباره اینکه با این تفاسیر جذب مدافع جدید از سوی پرسپولیس منتفی شده است، گفت: تا پایان امشب فرصت داریم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

دستیار یحیی گل‌محمدی درباره اینکه آیا نفراتی مثل فرشاد فرجی، امیر طاهر و حجت حق‌وردی مورد تأیید کادر فنی پرسپولیس بوده‌اند، گفت: دوست ندارم درباره اسم بازیکن صحبت کنم زیرا برخی نفرات خوب مدنظر ما بودند و باید اکنون اجازه بدهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

مطهری درباره دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: شرایط ما خوب است و بازیکنان‌مان از لحاظ فنی، روحی و روانی آماده این دیدار هستند. دیدار صنعت نفت مقابل پیکان را هم دیدیم و برد این تیم را هم تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله بتوانیم مثل همیشه فوتبال قابل احترامی ارائه بدهیم و در کنار آن نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

وی درباره احتمال تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر پس از برگزاری هفته دوم گفت: ابتدا دعا می‌کنم هرچه سریع‌تر از شر بیماری کرونا خلاص شویم اما تعطیلی هیچ کمکی به ما نمی‌کند. فوتبال به جامعه و مردم شور و نشاط خوبی می‌دهد که در این شرایط سخت و با بیماری زندگی می‌کنند. به نظر من تعطیل نشدن فوتبال در مجموع به نفع همه است.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا متممی به قراردادشان اضافه شده است، گفت: من قرارداد داشتم اما باید توافق مالی صورت می‌گرفت. متممی به قرارداد من اضافه نشد.

مطهری درباره درگذشت محمود یاوری توضیح داد: درگذشت وی را به خانواده فوتبال ایران و خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. یاوری در تیم ملی جوانان مربی من بود و بازیکنان خیلی بزرگی مانند کریم باقری که اکنون با هم همکار هستیم از همان تیم جوانان به فوتبال ایران معرفی شدند. درس‌های زیادی در زمینه اخلاق و فوتبال از یاوری یاد گرفتم مسائل انضباطی همیشه سرلوحه کار ایشان بود و با عنوان یکی از مربیان من خیلی دوست داشتنی بود.

وی درباره اینکه آیا ناراحتی یحیی گل‌محمدی پس از حضور جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس کم شده است، گفت: ابراهیم شکوری بازیکن پرسپولیس و شاگرد خود من در سایپا بوده.بچه‌تحصیل کرده‌ای است که حرف هم را می‌فهیم. مشکلی با حضور شکوری و سمیعی در پرسپولیس نداریم.آنها تازه به باشگاه آمده و زحمت می‌کشند. ناراحتی گل‌محمدی هم مربوط به دوران مدیریت قبلی است و همه آن اتفاق‌ها را می‌دانند. نیازی به ریز شدن من نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    اخه کدوم بازیکن کیفیتی پا میشه بره لنگ؟ باید یه رقم گنده پیشنهاد بدن تا طرف به خاطر پول بره
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    این مطهری یجوری حرف میزنه انگار قبلا دستیار گواردیولا یا مورینیو بوده الان هم تو بارسا داره کار میکنه -بازیکن باکیفیت!!! حتما براندائو و اوساگونا و انتونی استوکس و بودیمیر که چهار تاشون اندازه یه مهاجم گل نزدن خیلی با کیفیت بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس