سرخابی‌ها بازیچه دست گماشته‌های وزیر ورزش/ وقتی سلطانی‌فر به نام «دلسوزی» با اسم وزارت اطلاعات بازی کرد!

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورود استقلال و پرسپولیس به فرابورس بهترین اتفاق است.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر در دیدار با جمعی از نخبگان و صاحب نظران اقتصادی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: خوشبختانه اجماع خوبی بین صاحب نظران اقتصادی و ورزشی و مدیران کشور و دولت برای ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فرابورس و آغاز روند جدی خصوصی سازی دو باشگاه وجود دارد.

سلطانی فر با اشاره به تلاش‌های سه ساله خود برای زمینه سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه هم رئیس جمهور و هیات وزیران و هم قاطبه مردم،  ورزشکاران و قهرمانان با این اتفاق بزرگ و تاریخی ورزش ایران موافق و همگام هستند. 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به  ریسک واگذاری استقلال و پرسپولیس و آینده این دو تیم، اظهارداشت: بعد از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، دولت و وزارت ورزش و جوانان دخالت در اداره دو تیم ندارند و عمدتا به صورت ارشادی با تشویق سرمایه گذاران حمایت خود را برای پایدار شدن روند خصوصی سازی دو تیم به صورت مشروط و موقت ادامه می‌دهد. به تدریج و با  زمان بندی مناسب این حمایت ها کاهش می‌یابد تا دو باشگاه کاملا به خود متکی شوند و با همین نگاه معتقدم  مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام استقلال و پرسپولیس بروند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: تصمیمی مهم و ماندگار در تاریخ این دو باشگاه به مرحله اجرا نزدیک می شود و قطعا این سیاست گذاری به نفع مردم،کشور، ورزش و هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سطوح ملی و بین المللی است. نشانه آن هم رضایت مندی هواداران و سبک شدن بار دولت از مسیر واگذار کردن وظایف اجرایی به بخش خصوصی است.

سلطانی فر افزود: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده ام و تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.

وی با قدردانی مجدد از جمع متخصصان اقتصادی و صاحب نظران دانشگاهی که در این مدت در کنار دولت و وزارت ورزش و جوانان بودند، خاطرنشان کرد: قطعا با کمک شما فرایند اصلاح سیاست‌ها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن کیفیت آن به جامعه بزرگ ورزش سریع‌تر میسر شد.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    شرکت های نفتی تو این چند ماهه ۶۰ درصد افت ارزش داشتن الان این تیمها که همش ضرر هستند چی میگن ای وسط
  • Reza.kh IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    این وزیر واقعا مردم را چی فرض کرده شرکت های سود ده بورس ضرر ده شده اند بعد صحبت از خصوصی سازی دوباشگاه استقلال وپرسپولیس میکنند دوباشگاهی که بدهی میلیاردی دارند ضرر ده هستند ودرامدی هم ندارند بااین وزیر لنگی راه به جایی نمیبریم
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    عاقا شما اول ببین اینا با این همه بدبختی و فلاکت و بدهکاری تو بورس راه میدن؟! فرابورس پیشکش
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    1 0
    مردم برن سهام این دو باشگاه ورشکسته که تازه هیچی هم بنامشون نیست رو بخرن شروع کنند اول بدهی های میلیاردی شو پرداخت کنند بعد از تهش چیزی موند سود کنند - مثلا استقلالی ها سهام شون میشه بدهی استراماچونی و مابقی بازیکنان و مربیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس