ملاعمر شاهوزهی جیش الظلم

در عملیات شب گذشته نیروهای پاکستانی در منطقه بلوچستان، «عمر شاهوزهی» معروف به «ملا عمر» به همراه دو پسرش به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، در عملیات شب گذشته نیروهای پاکستانی در منطقه بلوچستان، «عمر شاهوزهی» معروف به «ملا عمر» سرکرده گروه تروریستی «جیش الظلم» به همراه دو پسرش به هلاکت رسید.

برخی رسانه‌های پاکستانی با اعلام این خبر، از درگیری شب گذشته نیروهای مرزی این کشور با این تروریست و همراهانش در منطقه مرزی تربت در ایالت بلوچستان خبر دادند که در اثر آن، شاهوزی به همراه دو پسر خود به هلاکت رسید.

این درگیری و تبادل آتش در منطقه‌ای معروف به شهرک ماهواره رخ داد.

در حال حاضر جست‌وجو برای یافتن همدستان این تروریست آغاز شده و منطقه محاصره شده است.

عمر شاهوزهی شرور خطرناک و معروف منطقه بلوچستان که یکی از سرگردگان قاچاق مواد مخدر در مرز بین کشور ایران و پاکستان محسوب می‌شد، اقدامات تروریستی بیشماری را علیه مردم مظلوم منطقه به تنهایی و یا با همکاری گروهک های تروریستی دیگر به انجام رسانده است.

شرور عمر شاهوزهی در راستای مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سلطنت طلبان خارج از کشور، سرویس های جاسوسی کشور های معاند ایران و منافقین در ارتباط بوده و کمک های اطلاعاتی و مالی زیادی از آنها جهت تشدید فعالیت های خود در منطقه بلوچستان دریافت کرده و به عنوان یکی از حامیان گروهک های تروریستی موسوم به سپاه صحابه، جیش النصر، جیش العدل، جند الشیطان مقادیری از این کمک های مالی و اطلاعاتی را جهت انجام اقدامات تروریستی در اختیار گروهک های مذکور قرار می‌دهد.

در یکی از آخرین اقدامات تروریستی این اشرار شامگاه چهارشنبه 16 مهر ماه ضمن تماس با 110 ماموران نیروی انتظامی را به محل کمین خود هدایت می‌کنند و ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی ‌و سرباز وظیفه محمد رضا نظریاتی را به شهادت رسانده و بر اثر حمله به پاسگاهی در سراوان نیز درجه دار پرویز کیخایی و سرباز وظیفه شمس آبادی را مجروح کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Mjp IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    13 2
    ایوول پاکستان بالاخره بعدازسالهای حرکت فوق العاده شجاعانه انجام داد. واسیرزورگویی ومماشات باغرب نشد. هروقت خاستن حرکتی کنن آمریکا عرعرستان مانع شدن.. اینحرکت شجاعانه پاکستان قابل تحسینه واثرات سفرمسولین نظامی ایران به اونجاس.. مذاکره همراه باقدرت اینه اثراتش امابرعکس مذاکره با ترس ولرز بزدلی مثل برجام اصلاحاتی فشاربیشتروخودتحقیریه.. درودبه نظامی‌ها..
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    5 0
    امیدوارم که در دوزخ بهشون خوش بگذره ! احمق های مادر زاد،چی فکر کردین؟ یکی یه تفنگ و دوربین و ....و پول حرام و ...بدستتون دادن ،خرتون کردن ،باد زیر پاتون انداختن که چیکار کنین ؟جون ای مردم بکشین؟ کشته میشین ابله ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس