مهدی‌خانی: تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتمام گل‌محمدی را بدهم/ امیدوارم قهرمانی‌های متعددی با پرسپولیس کسب کنیم

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اعتماد گل‌محمدی تشکر می‌کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم.

به گزارش مشرق، مهدی مهدی‌خانی پس از عقد قرارداد دو ساله با تیم پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با پرسپولیس قرارداد بستم و امیدوارم سال خوبی سپری و قهرمانی‌های متعددی در این تیم کسب و انتظارات را برآورده کنم.

وی در مورد اینکه او سابقه کار با یحیی گل‌محمدی در شهر خودرو را دارد، تصریح کرد: جا دارد از گل‌محمدی بابت اعتمادش تشکر کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم. من می‌دانم که پرسپولیس پُر هوادارترین تیم آسیا است و باید بیشتر از قبل تلاش کنم و تمرکز داشتم تا بتوانم جواب اعتماد گل‌محمدی، هواداران و باشگاه را بدهم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بازیکن جدید گرفت

مهاجم جدید تیم پرسپولیس در خصوص اینکه انتظارات در پرسپولیس بالاست، عنوان کرد: می‌دانم ما 40 تا 50 میلیون هوادار داریم. این یعنی هر هفته این تعداد هوادار نگاه‌شان روی ما است و انتظار دارند بهترین باشیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. ضمن اینکه گل‌محمدی هم توقع بالایی از بازیکنان دارد.

مهدی‌خانی در پایان یادآور شد: خیلی خوشحالم به باشگاهی آمدم که از بچگی آرزوی آن را داشتم. نه تنها آرزو داشتم که روزی پیراهن پرسپولیس را بپوشم، بلکه به عنوان هوادار خیلی وقت‌ها به استادیوم می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم. از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند تا به امید خدا قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم و برای پنجمین سال نیز قهرمان آسیا شویم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس