کد خبر 1144528
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
نوبخت گزارش بودجه شرکت‌های دولتی درلایحه بودجه۱۴۰۰ را به مجلس داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: همه سیاست‌های ۲۴ گانه‌ای که در اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، در قالب ۱۲ برنامه تنظیم و برای هر یک از برنامه ها، تعدادی طرح تعریف شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه همه سیاست‌های ۲۴ گانه‌ای که در اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، در قالب ۱۲ برنامه تنظیم و برای هر یک از برنامه ها، تعدادی طرح تعریف شده است، افزود: بر این اساس، حدود ۲۰۰ طرح تعریف کردیم یعنی اقتصاد مقاومتی فقط یک توصیه کلی نیست، بلکه برای عینیت بخشیدن آن، باید آثارش را روی رشد اقتصادی ببینیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طرح‌هایی که در پایان هر هفته افتتاح می‌شود از این دست طرح ها است.

نوبخت گفت: برای بودجه سال ۱۴۰۰, بیش از صد هزار میلیارد تومان لحاظ شده است که براساس اقتصاد مقاومتی، موظف به اجرای آن هستیم.

نوبخت افزود: عملکرد تامین مسکن محرومان و رویکرد بودجه سال ۱۴۰۰, دو موضوع اصلی بحث این جلسه بوده است.

وی گفت: در بخش نخست گزارشی درباره مسکن محرومان ارائه شد که در آن بیش از صد هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در دست احداث است و بالغ بر ۲۵ هزار واحد مسکونی در این طرح به محرومان تحویل داده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بقیه واحدهای مسکونی نیز تا پایان امسال و قبل از پایان دولت، تحویل محرومان می‌شود.

وی اضافه کرد: این واحدهای مسکونی به افراد محروم و شریفی داده می‌شود که حتی بعضی از آن‌ها هیچ پیش پرداختی نخواهند داشت ضمن اینکه وام بلاعوض سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت، به آن‌ها داده می‌شود و بقیه مبلغ به صورت قرض الحسنه ۴ درصد پرداخت خواهد شد.

نوبخت گفت: این اقدام در کنار سایر طرح‌های تامین مسکن، برای روستاییان و افرادی که به نوعی در حوادث آسیب می‌بینند در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    2 0
    دولت راستگویان!!!
  • avdt IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    0 0
    چرا اینقدر دیر!!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس