دنیای لوازم شخصی مرتبط با بانوان همیشه در سرتاسر جهان، یک دنیای پر از رنگ، طرح، عطر و تنوع بوده ‌است. هر دختر خانمی به محض ورود به دوران نوجوانی و آغاز مسیر پر فراز و نشیب زندگی‌اش، همیشه در حد توانش، به دنبال یافتن و تهیه کردن بهترین محصولات سلامت و زیبایی است و این عادت، او را تا پایان عمرش همراهی می‌کند. حتی زمانی که خودش مادر می‌شود نیز، همچنان برای فرزندان و خانواده‌اش به دنبال محصولات سلامتی، غذایی، یا حتی آرایشی باکیفیت است.

زنان همواره به دنبال تهیه بهترین لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی توأم با مناسب‌ترین قیمت‌ها بوده‌اند و شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز برای رفع این دغدغه و کمک به بانوان، با برگزاری رویدادها، تخفیفات فصلی، حراجمعه یا بلک فرایدی، فضای مناسبی را جهت خرید کردن برای بانوان فراهم می‌کنند و این موارد همیشه یک رابطه دو طرفه میان مشتریان و فروشندگان بوده ‌است.

از این رو بد نیست نگاهی به دغدغه‌های موجود پیرامون این محصولات و راه‌های تامین نیاز مخاطبین این حوزه که بانوان سراسر جهان هستند بیندازیم و ببینیم در دنیای امروز، چه تدبیراتی برای افزایش رفاه بانوان و ارتقای کیفیت محصولات اندیشیده شده ‌است تا زنان امروز از سلامت لازم برخوردار بوده و بتوانند فرزندانی سالم برای فردا به یادگار بگذارند.

محصولات آرایشی و بهداشتی از نگاه امروز

امروزه، در دنیایی زندگی می‌کنیم که زنان، بسیار بیشتر از گذشته، به طیف وسیعی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی دسترسی دارند. یکی از پر هیاهوترین نمایشگاه‌های بین المللی، نمایشگاه‌های آرایشی و بهداشتی است و به جرأت می‌توان گفت یکی از داغ‌ترین بازارهای پر رونق روزگار فعلی، بازار تولیدات لوازم آرایشی، بهداشتی، پوست، مو و زیبایی است.

تعداد بالای تولید کنندگان آرایشی و بهداشتی و همچنین تنوع برندهای موجود، از طرفی به نفع زنان تمام شده ‌است؛ چرا که کمپانی‌های این حوزه، از منظر رقابت هم که باشد، هر روز بیشتر از دیروز در پی رونمایی از یک نوآوری یا تولید محصولات جدید هستند. همچنین امروزه دیگر کمتر کسی است که نداند، کیفیت حرف اول بازار آرایشی و بهداشتی را می‌زند و اگر یک کمپانی قصد دارد فعلا در این بازار داغ و پر سر و صدا پایدار بماند، چاره‌ای جز حفظ استانداردها و کیفیت مرغوب محصولات تولیدی خود ندارد.

دغدغه زنان در مواجه با لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

حال سوال اینجاست که با وجود این وسعت بی انتهای لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی، دغدغه زنان در مقوله تهیه لوازم مورد نیازشان چیست؟

گفتیم که رقابت میان برندها، از طرفی به نفع زنان در سراسر جهان تمام شده ‌است، چرا که از هر رنگ، عطر، طرح، عملکرد و محصولی که بخواهند، هزاران انتخاب با کیفیت و مناسب پیش رو دارند؛ تنها کافی است که انتخاب کنند.

اما از طرف دیگر، همین هزاران گزینه موجود در بازار، خود، عمل انتخاب کردن را سخت‌تر کرده است. برای مثال یک خانم، با توجه به سن، مشخصه‌های پوستی، بودجه مالی و همچنین محدودیت‌های زمانی و مکانی خود، قادر به انتخاب میان 50 مدل کرم روشن کننده پوست است. دغدغه اینجاست که او هرگز فرصت کافی برای بررسی تمام المان‌های مهم درباره این 50 مدل را به دست نخواهد آورد.

راهکار مواجه با دغدغه بانوان در مواجه با لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

راهکار ساده است! در این بازار داغ جهانی، عده‌ای هستند که خود صاحب کمپانی یا تولید کننده محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی نیستند و کارشان، بررسی تمام برندهای موجود دارای استاندارندهای لازم با توجه به شناختی است که از مشتریان خانم در این بازار به دست آورده‌اند. آن‌ها شغل خود را اینگونه انتخاب کرده‌اند که در بازار جهانی به دنبال بهترین‌ها از نظر کیفیت، قیمت، اصالت و هزاران فاکتور مهم دیگر گشته و درباره آن‌ها اطلاعات مفیدی را جمع آوری کنند.

سپس با توجه به گسترش اینترنت در میان مردم، یک وبسایت به عنوان فضایی که برای همه زنان منطقه قابل دسترس است، تشکیل داده و تمام محصولات را در دسته بندی‌های مرتب، به همراه اطلاعات و عکس‌هایی دقیق، به اشتراک بگذارند. سپس قابلیتی تعیین کردند که مشتریان قادر به جست و جوهایی مرتبط با نیازشان باشند و با استفاده از اعمال فیلترهایی برای جست و جو، دیگر در بین انبوهی از محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی سردرگم باقی نمانند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی، انقلابی در بازار این محصولات

در روزگار فعلی که ساعت‌ها به سرعت از پی یکدیگر گذشته و هفته‌ها با چشم بر هم زدنی جایشان را به یکدیگر می‌دهند، زمان کافی برای گشت و گذار در بازار فیزیکی به صورت حضوری وجود ندارد. البته اینترنت نیز در به وجود آوردن بستری برای انجام خریدهای آنلاین، به این مسئله دامن زده‌ است.

اما تکنولوژی از این منظر، ابدا اتفاق ناگواری نبوده ‌است؛ لذا زنان علاوه بر اینکه می‌توانند در فروشگاه‌های اینترنتی به مطالعه مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی بپردازند و در کمتر زمانی پس از بررسی قیمت و کیفیت و حتی نظر سایر مصرف کنندگان آن محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند؛ قادر هستند به کارهای مهمتر زندگی خود مانند مطالعه، اشتغال، آموزش، تربیت فرزندان و مدیریت خانواده و بسیاری مسائل حیاتی‌تر بپردازند.

برای مثال فروشگاه اینترنتی خانومی که علاوه بر اطلاع رسانی‌های دقیق درباره طیف عظیمی از محصولات آرایشی و بهداشتی، شرایط بسیار مناسبی مانند حراجمعه یا بلک فرایدی، تخفیفات فصلی و مواردی از این دست را برای بانوان این مرز و بوم، فراهم می‌آورد.

حراجمعه یا بلک فرایدی، زمانی مناسب برای خرید کردن

در بیشتر کشورهای دنیا، یک جمعه خاصی وجود دارد که در آن تاریخ، تمام فروشگاه‌ها و کمپانی‌ها، محصولات خود را مشمول بالاترین میزان تخفیف در بین تمام تخفیفات آن سال، قرار می‌دهند. در آمریکا، این جمعه، آخرین جمعه ماه نوامبر است و این کار فراهم آوردن بستری مناسب برای انجام خرید سال نو برای تمام اقشار جامعه است.

بازار لوازم آرایشی و بهداشتی نیز، از این قافله مستثنی نمانده و همواره در فروشگاه‌های اینترنتی، مجازی و حقیقی، در حد توان بلک فرایدی (جمعه سیاه) یا حراجمعه را پیاده سازی می‌کند.

پاییز امسال فروشگاه اینترنتی خانومی در رویداد حراجمعه یا بلک فرایدی (جمعه سیاه) همراه شماست؛ می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتر را کسب کنید:

https://www.khanoumi.com/bf

** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس